Komunikaty PR

Polacy pokochali żeLOVE LATO - zobacz jak!

2021-07-29  |  12:02
Biuro prasowe

Polacy kochają przetwory i chętnie szukają inspiracji, nt. nowych, ciekawych form przedłużenia lata w słoiku. Dlatego w tym roku – jeden z największych producentów cukru, marka Diamant inspiruje nie tylko ciekawymi przepisami, nowymi opakowaniami i lepszym składem.

Cukry żelujące Diamant od lat wybierane są przez klientów doceniających szybkość przygotowania dżemów, konfitur, powideł czy galaretek. Cukry żelujące „odczarowały” żmudny czas mieszania dżemów – dziś różnorodne wersje tych smakołyków klienci wykonają w maksymalnie 5 minut: bez przypalania, oszczędzając czas, z optymalną słodkością i konsystencją. Między innymi te benefity komunikuje w najnowszej akcji ŻELOVE LATO marka Diamant, która poszerzyła asortyment o nowe Cukry Żelujące 1:1 oraz 2:1 bez konserwantów. Dodatkowo, całość oferty została odświeżona graficznie – na sklepowych półkach konsumenci znajdą nowe opakowania tych produktów, pełne koloru i mocno kojarzące się z latem.

W ramach akcji ŻELOVE LATO producent stworzył spot, zachęcający do wspólnego odkrywania korzyści płynących z błyskawicznych w użyciu cukrów żelujących. W spocie udział wzięły znane i lubiane blogerki kulinarne, które w kreatywny sposób pokazały, jak szybko stworzyć dżemy z uśmiechem na twarzy – w taki sposób, jak każda z nich lubi.

 

Równolegle w social mediach prowadzony był konkurs, w którym Diamant zachęcał do kreatywnego dokończenia ŻELOVEGO STORY. Do wygrania były wartościowe bony do wydania w największej sieci elektromarketów w Polsce.

Producent (Pfeifer & Langen) aktywnie wsparł promocję akcji m.in. wykorzystując kampanię GDN, social media, influencer-marketing oraz widoczność w mediach kobiecych i kulinarnych. W wybranych tytułach poradników kobiecych, konsumenci mogą skorzystać z załączonych próbek produktu Konfitur-Fix, oraz przepisów na nieoczywiste przetwory z owoców i warzyw.

Dla klientów aktywowano także promocję: przy zakupie cukrów żelujących w sklepie internetowym Diamanta za minimum 50 zł, dostawa jest gratis!

Więcej o akcji i produktach oraz spocie na zelovelato.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie REKORDOWA DEGUSTACJA CZEKOLADY Biuro prasowe
2021-09-23 | 07:00

REKORDOWA DEGUSTACJA CZEKOLADY

Z radością informujemy o pysznym, rekordowym wydarzeniu odbywającym się w najbliższym czasie. 25 września 2021 roku odbędzie się Rekord Polski na największą degustację czekolady we
Żywienie Skarby śródziemnomorskiego regionu – Oliwki krojone zielone i czarne OLE!
2021-09-22 | 11:53

Skarby śródziemnomorskiego regionu – Oliwki krojone zielone i czarne OLE!

Niebanalny smak, wyrazistych krojonych oliwek OLE! cieszy się uznaniem nie od dziś. Komfortowa forma opakowania i gotowe do spożycia produkty nie wymagają poświecenia czasu smakosza. Może od
Żywienie PRZEPIS: Sałatka z jabłkiem, kozim serem i oliwkami zielonymi OLE!
2021-09-22 | 11:51

PRZEPIS: Sałatka z jabłkiem, kozim serem i oliwkami zielonymi OLE!

Składniki: • rukola lub mix sałat • 2 jabłka • ½ łyżeczki cynamonu • pestki świeżego granatu • ok. 35g twardego sera koziego dojrzewającego •

Więcej ważnych informacji

Film

Maciej Musiał: Myślę, że uda nam się stworzyć klimat oryginalnego „Fuksa”. To legendarny film, więc grając głównego bohatera, czuję presję

Bohaterem pierwszej części filmu „Fuks” był Aleks, grany przez Macieja Stuhra, z kolei w kontynuacji tej kultowej komedii gangsterskiej w centrum znalazł się jego syn – Maciek. Maciej Musiał, który wciela się w tę postać, zapewnia, że zrobi wszystko, by wykreować równie nietuzinkowego bohatera, choć już osadzonego w zupełnie innej rzeczywistości. Akcja sequela toczy się dwie dekady później, a młodzieniec podobnie jak ojciec też szuka w życiu fuksa, tyle że nie w biznesie, ale w miłości. Mają mu to ułatwić aplikacje randkowe. Nie wszystko jednak idzie po jego myśli, gdyż dziewczyna poznana w sieci wplątuje go w wielką intrygę, przez którą może dużo stracić.

Moda

Iwona Kossmann, prezes Deni Cler: W pandemii zaczął królować styl casualowy. W kolekcjach zniknął dress code, a pojawił się dres

Najnowsza kolekcja Deni Cler już spotyka się z dużym zainteresowaniem tych klientek, które w wyjątkowym czasie pandemii potrzebują zdecydowanie więcej ubrań w stylu casualowym i sportowym niż w eleganckim i zobowiązującym. Wśród najnowszych propozycji tej kultowej marki są więc dresy z najlepszych tkanin – z wełny, kaszmiru i weluru, jest ponadczasowy sztruks, dżins, dzianinowe sukienki i uniwersalne t-shirty, które doskonale pasują do różnych marynarek. 

Konsument

Zapaść w światowej turystyce trwa już drugi rok. Restart zmieni branżę na bardziej przyjazną środowisku

Największy kryzys w historii turystyki trwa już drugi rok. Jak wynika z danych Światowej Organizacji Turystyki, między styczniem a majem tego roku liczba międzynarodowych podróży turystycznych była o 65 proc. niższa niż w tym samym okresie rok wcześniej i o 85 proc. niższa niż dwa lata temu. To nie oznacza jednak, że konsumenci spędzają czas wolny w domu. Spragnieni wyjazdów przez pandemię częściej decydują się na podróże krajowe, lokalne, chętniej wybierają prywatne domki czy kampery, łączą też pracę zdalną z wypoczynkiem. Te trendy mogą zyskiwać na popularności również ze względu na kwestie środowiskowe. – Odbicie w branży powinno uwzględniać turystykę bardziej przyjazną planecie – oceniają eksperci przy okazji przypadającego na 27 września Światowego Dnia Turystyki.

Motoryzacja

Kamery w samochodach coraz powszechniejsze. Do Polski wchodzi właśnie lider w produkcji takich urządzeń

Polscy kierowcy coraz częściej montują w samochodach kamery, które rejestrują, co się dzieje w trakcie jazdy przed samochodem i w jego pobliżu. Taki sprzęt okazuje się przydatny np. w razie stłuczki, kiedy trzeba udowodnić czyjąś winę, a nagraniami – o ile są wysokiej jakości – często posiłkują się też policja i sądy. Na polski rynek wchodzi właśnie lider w produkcji takich urządzeń. Brytyjski Nextbase, który w Europie ma już ponad 60-proc. udział w sprzedaży, wprowadzi do Polski serię urządzeń naszpikowanych zaawansowanymi, inteligentnymi technologiami i dodatkowymi opcjami, które wspierają bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów.