Polacy pokochali żeLOVE LATO - zobacz jak!
Polacy kochają przetwory i chętnie szukają inspiracji, nt. nowych, ciekawych form przedłużenia lata w słoiku. Dlatego w tym roku – jeden z największych producentów cukru, marka Diamant inspiruje nie tylko ciekawymi przepisami, nowymi opakowaniami i lepszym składem.
Cukry żelujące Diamant od lat wybierane są przez klientów doceniających szybkość przygotowania dżemów, konfitur, powideł czy galaretek. Cukry żelujące „odczarowały” żmudny czas mieszania dżemów – dziś różnorodne wersje tych smakołyków klienci wykonają w maksymalnie 5 minut: bez przypalania, oszczędzając czas, z optymalną słodkością i konsystencją. Między innymi te benefity komunikuje w najnowszej akcji ŻELOVE LATO marka Diamant, która poszerzyła asortyment o nowe Cukry Żelujące 1:1 oraz 2:1 bez konserwantów. Dodatkowo, całość oferty została odświeżona graficznie – na sklepowych półkach konsumenci znajdą nowe opakowania tych produktów, pełne koloru i mocno kojarzące się z latem.
W ramach akcji ŻELOVE LATO producent stworzył spot, zachęcający do wspólnego odkrywania korzyści płynących z błyskawicznych w użyciu cukrów żelujących. W spocie udział wzięły znane i lubiane blogerki kulinarne, które w kreatywny sposób pokazały, jak szybko stworzyć dżemy z uśmiechem na twarzy – w taki sposób, jak każda z nich lubi.
Równolegle w social mediach prowadzony był konkurs, w którym Diamant zachęcał do kreatywnego dokończenia ŻELOVEGO STORY. Do wygrania były wartościowe bony do wydania w największej sieci elektromarketów w Polsce.
Producent (Pfeifer & Langen) aktywnie wsparł promocję akcji m.in. wykorzystując kampanię GDN, social media, influencer-marketing oraz widoczność w mediach kobiecych i kulinarnych. W wybranych tytułach poradników kobiecych, konsumenci mogą skorzystać z załączonych próbek produktu Konfitur-Fix, oraz przepisów na nieoczywiste przetwory z owoców i warzyw.
Dla klientów aktywowano także promocję: przy zakupie cukrów żelujących w sklepie internetowym Diamanta za minimum 50 zł, dostawa jest gratis!
Więcej o akcji i produktach oraz spocie na zelovelato.pl

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.
Zdrowie
Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.
Media
Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.