Komunikaty PR

Polacy wybierają klasyczne wypieki, ale szukają w nich nuty zaskoczenia

2021-09-13  |  13:19
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Polscy konsumenci są tradycjonalistami – wybierają smaki znane od pokoleń, ale chętnie sięgają także po klasyczne potrawy z nutą nowoczesności. Kucharze i cukiernicy szukają inspirujących dodatków, które dobrze skomponują się z najpopularniejszymi daniami. Pomysłem na urozmaicenie słodkich wypieków może być chałwa, która wprowadza do dania aksamitny, sezamowy smak i nadaje wyjątkowej konsystencji.

Chałwa – najlepiej ta ręcznie wyrabiana – zaskakuje swoją wyrazistą strukturą i sezamowym smakiem. Nada jedyny w swoim rodzaju smak najpopularniejszym wypiekom i słodkościom – idealnie sprawdzi się chociażby w serniku, jako podstawa musu chałwowego w kruchych tartach, będzie też oryginalnym dodatkiem do jakże popularnych od kilku sezonów lodów rzemieślniczych.

Warto rozważyć dodatek chałwy w wyrobach cukierniczych, gdyż Polacy lubią ten produkt i chętnie po niego sięgają.

Dlaczego warto wprowadzić wypieki z chałwą do swojej oferty?

Wyróżnij się albo zgiń – to slogan i jednocześnie tytuł książki guru marketingu Jacka Trouta, który podkreśla, że w dzisiejszych czasach każda marka powinna mieć swoje wyraziste DNA, inaczej nie przetrwa w gąszczu aktywnej konkurencji. W „słodkim” biznesie ta dewiza zdaje się być bardzo aktualna – rosnąca liczba cukierni, amatorskich pracowni, ale też popularność programów kulinarnych sprawia, że coraz trudniej pozyskiwać klientów, a gdy to się uda, są oni bardzo wymagający. – To całkiem zrozumiałe, że konsumenci chcą zaskakiwać swoich bliskich wyjątkowymi wypiekami, szukają także produktów najwyższej jakości. Odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentów mogą być słodkości z dodatkiem chałwy. Specjalnie z myślą o cukiernikach i właścicielach kameralnych pracowni cukierniczych wprowadziliśmy do naszego e-sklepu zróżnicowane gramatury chałwy w atrakcyjnych cenach. Najpopularniejsza, waniliowa, jest dostępna chociażby w opakowaniach 250g, 500 g, 750 g i 1,5kg. Wszystko po to, by cukiernicy mogli wygodnie zamówić tyle, ile potrzebują. W razie potrzeby sprawnie zamówią dodatkową ilość w e-sklepie  ­– tłumaczy Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o., czołowego producenta i eksportera chałwy w Polsce.

Jak pracować z chałwą?

Chałwa jest wdzięcznym produktem w pracowniach cukierniczych. Można ją wykorzystywać bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, można także tworzyć z niej kremowe masy – bezproblemowo łączy się np. ze śmietaną kremówką, mascarpone i esencją kawową. Nie warzy się, nie rozwarstwia, ani nie krystalizuje. Blendowana ze śmietaną tworzy gładką, aksamitną masę o idealnej konsystencji.

Oczywiście można również wykorzystać oryginalną strukturę chałwy i dodać ją, pokruszoną np. do masy serowej lub lodowej. Wówczas zachowamy charakterystyczną, kruchą oraz włóknistą konsystencję, którą ceni tak wielu konsumentów.

Unitop opracował również wiele przepisów na słodkości z wykorzystaniem chałwy. Dostępna są one na stronie: https://www.amkisnacks.pl/przepisy/.

Do wypieków i innych słodkości można wykorzystywać różne smaki chałwy – np. waniliową, kakaową, z żurawiną lub z bakaliami. Najwięksi koneserzy z pewnością docenią również użycie nowości Unitop: chałwy z pistacjami i o smaku słonego karmelu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.