Komunikaty PR

Polskie słodycze na polskie święta

2021-11-24  |  11:00
Biuro prasowe

Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją to idealny wybór na święta. Aniołki z marcepanem od Goplany, Śliwka Nałęczowska z nutką cynamonu, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki przywołają świąteczną magię, jaką pamiętamy z czasów, gdy jeszcze wierzyliśmy w świętego Mikołaja…

Siłą polskich świąt i źródłem ich magii są tradycje, które kultywujemy do dzisiaj. Dzielimy się opłatkiem, wkładamy sianko pod obrus, zostawiamy puste miejsce przy wigilijnym stole, śpiewamy kolędy i nasłuchujemy, czy nasi pupile w tę wyjątkową noc przemówią ludzkim głosem. Słodycze polskich marek – Goplany czy Solidarności towarzyszą nam podczas radosnego świętowania od zawsze. Dołączamy je do prezentów choinkowych, obdarowujemy dzieci, podajemy na deser czy wręczamy przyjaciołom podczas świątecznych wizyt. W tym roku nie może być inaczej! Oto co przygotowały polskie marki na polskie święta w ofercie sezonowej.

Aniołki Goplana to nowe i jedyne na rynku świąteczne figurki z marcepanem w czekoladzie, dostępne z graficznymi motywami aniołków. W tym roku dołączyły do bestsellerowej kolekcji 9 figurek o smaku karmelowym w czekoladzie (z wizerunkami św. Mikołaja, renifera i bałwanka), które od lat są rynkowym numerem 1 w swojej kategorii. Idealny słodki drobiazg do paczki dla dzieci, ozdoba świątecznego stołu czy tradycyjnej choinki. Czy wiesz, że w sezonie, średnio co sekundę sprzedawane są 4 figurki świąteczne od Goplany?

Śliwka Nałęczowska z cynamonem to nowość od marki Solidarność z edycji limitowanej na tegoroczne święta. Oryginalne polskie praliny od ponad 50 lat powstają podczas tradycyjnego procesu produkcji – ręcznie selekcjonowane polskie śliwki są otaczane delikatną masą kakaową i oblewane deserową czekoladą. W świątecznej odsłonie zyskały dodatkową nutkę aromatycznego cynamonu. Bardzo chętnie wybierane zarówno na elegancki, jak i niezobowiązujący prezent, idealne dla przyjaciół i rodziny z zagranicy! Prawdziwy smak pokoleń.

Praliny Złota Wiśnia, Złoty Orzech i Śliwka Nałęczowska Solidarności są dostępne w edycji limitowanej w unikalnych puszkach-lampionach z delikatnym, ażurowym motywem. Tworzą spójną kolekcję trzech wzorów, opatrzonych bilecikiem z miejscem na personalizowaną dedykację. Puszki mogą stać się pięknym elementem dekoracji wnętrza. Wypełnione światełkami led lub świeczką zyskają drugie życie, jako świąteczny lampion.

Jeżyki o smaku piernikowym w mlecznej czekoladzie to  limitowana edycja kultowych ciastek w świątecznym wydaniu. Korzenny aromat, bogactwo bakalii, chrupiący herbatnik i pyszna czekolada Goplana to kwintesencja świąt w małym najeżonym ciasteczku. Uwaga! Jeżyki to najlepiej sprzedające się ciastka w czekoladzie w Polsce!

Żelki Miśki z sokiem owocowym od Jutrzenki to owocowe żelki w kształcie miśków, które na święta są dostępne w zimowej odsłonie graficznej. Ich soczysty smak i zabawny kształt sprawiają, że są uwielbiane przez małych konsumentów. Cieszą się także zaufaniem rodziców, pamiętających produkt z czasów własnego dzieciństwa. W opakowaniu znajduje się 6 smaków: cytrynowy, pomarańczowy, grejpfrutowy, ananasowy, czarna porzeczka oraz malinowy. Słodki drobiazg w sam raz do paczki na Mikołajki!

W okresie przedświątecznym marka Solidarność prezentuje nową odsłonę swoich klasycznych, wielosmakowych bombonier. Czekoladki L’Amour to wybór niewielkich pralinek z czekolady deserowej i mlecznej z aksamitnymi kremami w 10 różnych smakach. Czekoladowe Tajemnice są okazałą bombonierą mieszczącą aż 30 pralinek z czekolady deserowej i mlecznej, wypełnionych pysznymi kremami w 8 smakach. Piękne opakowania z motywami kwiatowymi w delikatnych pastelowych barwach prezentują się bardzo elegancko. Idealny prezent dla bliskich i przyjaciół na każdą okazję lub poprawę humoru po długim dniu.

Ofertę bożonarodzeniową wzbogacają najlepiej sprzedające się słodycze firmy Colian w standardowych opakowaniach: Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia i Złoty Orzech Solidarności w różnych formatach i gramaturach; Czekoladki z Klasą, czekolady Goplana Simple Pleasures, galaretki Mella, bitesy Goplana Tyci, ciastka Jeżyki, bakalie i mnóstwo innych.

Oferta jest dostępna w sprzedaży od października br. Producent: Colian Sp. z o.o.

UWAGA! Tuż przed Bożym Narodzeniem w świąteczny nastrój wprowadzi wszystkich nowa kampania telewizyjna ulubionych słodyczy z oferty Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Bądźcie czujni i nie przegapcie naszego najnowszego spotu!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Obchodzimy Dzień Ciasta – przepis na jaglany sernik! Biuro prasowe
2021-11-26 | 15:12

Obchodzimy Dzień Ciasta – przepis na jaglany sernik!

Dzień Ciasta to jeden z mocnych powodów, dla których warto polubić listopad. Obchodzone 26.11 międzynarodowe święto na pewno przypadnie do gustu wszystkim
Żywienie Niebanalne połączenia smaków na Boże Narodzenie
2021-11-26 | 12:08

Niebanalne połączenia smaków na Boże Narodzenie

Świąteczne potrawy to jedna z tych rzeczy, które przywołują najlepsze wspomnienia i sprawiają, że z radością czekamy na ten magiczny, grudniowy czas. Wigilijna kolacja to wyjątkowe
Żywienie Przyjemnie jest odliczać dni do świąt Bożego Narodzenia
2021-11-26 | 11:30

Przyjemnie jest odliczać dni do świąt Bożego Narodzenia

Nadchodzi najbardziej magiczny czas w roku. A ze świątecznymi produktami E.Wedel z oferty bożonarodzeniowej okres ten może być także niezwykle przyjemny. Dla tych, którzy

Więcej ważnych informacji

Media

Krystyna Janda: Wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie. Już nie wiem, jak to tłumaczyć, namawiać i udowadniać kobietom

Aktorka nie może pojąć, skąd taka niechęć Polek do badań. Jej zdaniem trzeba wszelkimi możliwymi sposobami docierać do pań z informacją, jak ważna jest profilaktyka i mammografia, dzięki którym można wykryć nowotwór już we wczesnym stadium, co daje większe szanse na wyleczenie. Kampania „Masz Wybór”, którą wspiera Krystyna Janda, ma też na celu edukację pacjentek, u których zdiagnozowano raka piersi, ich rodzin, a także tych kobiet, które nadal trudno przekonać do badań.  Chodzi o to, by uświadomić je, że mają do wyboru różne terapie w leczeniu nowotworu, a w trakcie kuracji i rekonwalescencji nie pozostaną bez opieki.

Media

Michał Kempa o Marcinie Prokopie: Musimy być trochę jednym ciałem. Marcin okazał się dobrym nauczycielem

Komik uważa, że dopiero live’y tak naprawdę weryfikują talent. Widzowie oglądają bowiem poczynania uczestników i mają pewność, że w tym momencie nic nie zostało podrasowane ani zmienione. Michał Kempa dopiero od tej edycji partneruje na scenie Marcinowi Prokopowi. Zastąpił Szymona Hołownię, który był związany z programem „Mam talent!” od samego początku.

Konsument

Budownictwo drewniane może zyskać na zmianach w prawie. Możliwy nawet trzykrotny wzrost liczby oddawanych domów z drewna

Możliwość budowania domów do 70 mkw. powierzchni bez konieczności uzyskania pozwolenia może pozytywnie wpłynąć na branżę budownictwa drewnianego. – Szacujemy, że rocznie liczba domów drewnianych oddawanych do użytku wzrośnie z 950 do 2,5 tys. – mówi Tomasz Szlązak, prezes spółki Polskie Domy Drewniane. Tym bardziej że średnia powierzchnia dziś stawianych domów, choć dziś wynosi trochę więcej niż 70 mkw., to jednak systematycznie spada. Budownictwo drewniane będzie zyskiwać na popularności także w obliczu spodziewanych regulacji na poziomie unijnym dotyczących redukcji śladu węglowego w branży.

Konsument

Polska firma opracowała robota do mieszania drinków. Planuje z nim ekspansję na największe europejskie miasta

Polski start-up opracował automatyczny bar, który zastąpi barmana w obsłudze klientów. Poley.me może rozładować kolejki w dyskotekach, barach czy na masowych koncertach. Innowacyjność polskiego autonomicznego baru polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która może sama zaproponować łączenie smaków dopasowane do gustów klienta. Wrocławski start-up w pierwszej kolejności chce podbić lokalny rynek oraz Warszawę, a potem planuje ekspansję na europejskie metropolie.