Polskie Trendy Grillowe 2024: Steki Premium na Topie
Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.
Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
Na koniec sezonu grillowego 2024 roku widać wyraźnie wzrost zainteresowania stekami premium, które stają się modnym „must have” na grillu.
Coraz więcej Polaków sięga po wysokiej jakości, często drogie mięsa, co można zaobserwować w trendach zakupowych, zwłaszcza w internetowym sklepie WWW.BBQ.PL. Sklep ten oferuje najszerszy wybór steków i burgerów z wołowiny premium w Polsce, a sprzedaż w tym sezonie pokazuje, że klienci coraz częściej sięgają po bardziej luksusowe produkty.
Bestellerami w sklepie BBQ.PL są steki z antrykotu, rostbefu i polędwicy pochodzące z amerykańskiej wołowiny. To świadczy o rosnącym zainteresowaniu Polaków produktami bardzo wysokiej klasy. Zdobywają one uznanie ponieważ są w 100% powtarzalne i gwarantują sukces kulinarny bez wysiłku za każdym razem. Dzięki temu łatwo zaprezentować wybitne umiejętności kulinarne podczas spotkań z rodziną i znajomymi. Ten produkt po prostu bardzo trudno jest zepsuć. Zawsze będzie kruchy, delikatny i soczysty. Nawet w wyższych stopniach wysmażenia.
To zainteresowanie stekami premium widać także w sieci. Coraz częściej Polacy dzielą się swoimi kulinarnymi sukcesami w mediach społecznościowych, a trend ten jest wspierany przez popularnych influencerów. Od czerwca do września 2024 roku pojawiło się wiele publikacji kulinarnych liderów opinii na Instagramie i innych platformach, gdzie główną rolę odgrywają steki, burgery i inne wyroby z amerykańskiej wołowiny. Taka ilość przepisów i inspiracji z pewnością przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania wołowiną najwyższej jakości w nadchodzących miesiącach.
Tegoroczne trendy grillowe wyraźnie pokazują, że Polacy stawiają na jakość i chcą się wyróżniać, zarówno na grillu, jak i w mediach społecznościowych.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.