Polskie Trendy Grillowe 2024: Steki Premium na Topie

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.
Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
Na koniec sezonu grillowego 2024 roku widać wyraźnie wzrost zainteresowania stekami premium, które stają się modnym „must have” na grillu.
Coraz więcej Polaków sięga po wysokiej jakości, często drogie mięsa, co można zaobserwować w trendach zakupowych, zwłaszcza w internetowym sklepie WWW.BBQ.PL. Sklep ten oferuje najszerszy wybór steków i burgerów z wołowiny premium w Polsce, a sprzedaż w tym sezonie pokazuje, że klienci coraz częściej sięgają po bardziej luksusowe produkty.
Bestellerami w sklepie BBQ.PL są steki z antrykotu, rostbefu i polędwicy pochodzące z amerykańskiej wołowiny. To świadczy o rosnącym zainteresowaniu Polaków produktami bardzo wysokiej klasy. Zdobywają one uznanie ponieważ są w 100% powtarzalne i gwarantują sukces kulinarny bez wysiłku za każdym razem. Dzięki temu łatwo zaprezentować wybitne umiejętności kulinarne podczas spotkań z rodziną i znajomymi. Ten produkt po prostu bardzo trudno jest zepsuć. Zawsze będzie kruchy, delikatny i soczysty. Nawet w wyższych stopniach wysmażenia.
To zainteresowanie stekami premium widać także w sieci. Coraz częściej Polacy dzielą się swoimi kulinarnymi sukcesami w mediach społecznościowych, a trend ten jest wspierany przez popularnych influencerów. Od czerwca do września 2024 roku pojawiło się wiele publikacji kulinarnych liderów opinii na Instagramie i innych platformach, gdzie główną rolę odgrywają steki, burgery i inne wyroby z amerykańskiej wołowiny. Taka ilość przepisów i inspiracji z pewnością przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania wołowiną najwyższej jakości w nadchodzących miesiącach.
Tegoroczne trendy grillowe wyraźnie pokazują, że Polacy stawiają na jakość i chcą się wyróżniać, zarówno na grillu, jak i w mediach społecznościowych.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.