Komunikaty PR

Polskie Trendy Grillowe 2024: Steki Premium na Topie

2024-09-25  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.

Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
Do pobrania Zdjęcie ( 0.26 MB )

Na koniec sezonu grillowego 2024 roku widać wyraźnie wzrost zainteresowania stekami premium, które stają się modnym „must have” na grillu.

Coraz więcej Polaków sięga po wysokiej jakości, często drogie mięsa, co można zaobserwować w trendach zakupowych, zwłaszcza w internetowym sklepie WWW.BBQ.PL. Sklep ten oferuje najszerszy wybór steków i burgerów z wołowiny premium w Polsce, a sprzedaż w tym sezonie pokazuje, że klienci coraz częściej sięgają po bardziej luksusowe produkty.

Bestellerami w sklepie BBQ.PL są steki z antrykotu, rostbefu i polędwicy pochodzące z amerykańskiej wołowiny. To świadczy o rosnącym zainteresowaniu Polaków produktami bardzo wysokiej klasy. Zdobywają one uznanie ponieważ są w 100% powtarzalne i gwarantują sukces kulinarny bez wysiłku za każdym razem. Dzięki temu łatwo zaprezentować wybitne umiejętności kulinarne podczas spotkań z rodziną i znajomymi. Ten produkt po prostu bardzo trudno jest zepsuć. Zawsze będzie kruchy, delikatny i soczysty. Nawet w wyższych stopniach wysmażenia.

To zainteresowanie stekami premium widać także w sieci. Coraz częściej Polacy dzielą się swoimi kulinarnymi sukcesami w mediach społecznościowych, a trend ten jest wspierany przez popularnych influencerów. Od czerwca do września 2024 roku pojawiło się wiele publikacji kulinarnych liderów opinii na Instagramie i innych platformach, gdzie główną rolę odgrywają steki, burgery i inne wyroby z amerykańskiej wołowiny. Taka ilość przepisów i inspiracji z pewnością przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania wołowiną najwyższej jakości w nadchodzących miesiącach.

Tegoroczne trendy grillowe wyraźnie pokazują, że Polacy stawiają na jakość i chcą się wyróżniać, zarówno na grillu, jak i w mediach społecznościowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.