Pomidorowe szaleństwo na talerzu

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Kto jest najbardziej wymagającym krytykiem kulinarnym? Oczywiście najmłodsi! „Nie chcę”, „nie lubię” i „wolę frytki” to najczęściej pojawiające się recenzje. Nie da się ukryć – do serca malucha trudno jest trafić przez żołądek. Ale nie jest to niemożliwe! Odpowiedni pomysł i sprytny dobór składników to klucz do sukcesu – przedstawiamy przepis na danie, którego nie odmówi nawet największy niejadek!
Ketchupik Kielecki wyróżnia się łagodnym, ale mocno pomidorowym smakiem, a przy tym nie zawiera żadnych barwników ani konserwantów. Wygodne, plastikowe opakowanie gwarantuje łatwość użytkowania. Dzięki temu dzieci mogą samodzielnie ozdabiać swoje kanapki – a przecież bułka z uśmiechniętą buźką lub ketchupowym samochodem smakuje dużo lepiej i sprawia, że jest to idealna propozycja dla najmłodszych i nie tylko!
Nie znamy dziecka, które odmówiłoby pójścia do ulubionej fastfoodowej restauracji. A co jeśli zamiast tego przygotujemy w domu pyszne burgery z dobrej jakości składników? Aby były delikatniejsze niż klasyczne kanapki z wołowiną, możemy użyć mięsa z indyka, które z pewnością przypadnie do gustu najmłodszym. Gwarantujemy, że Wasze pociechy będą zachwycone – pomoc w przyrządzeniu takiego obiadu dodatkowo może być dla nich świetną zabawą! Co będzie nam potrzebne do przygotowania czterech burgerów?
- 4 bułki
- pomidor
- zielony ogórek
- czerwona cebula
- 4 liście sałaty lodowej
- ogórek kiszony
- Ketchupik Kielecki
- 500g mięsa mielonego z indyka
- łyżka musztardy
- jajko
- bułka namoczona w wodzie lub mleku
- sól, pieprz
Zaczniemy od przygotowania kotletów. Mięso mielone przekładamy do miski, następnie dodajemy jajko, namoczoną bułkę, musztardę, sól oraz pieprz, po czym wszystko dokładnie mieszamy. Formujemy z masy cztery dość duże kotlety, obtaczamy w bułce tartej i smażymy na rozgrzanym oleju. Bułki przekrojone na pół wstępnie podpiekamy w piekarniku, a następnie kładziemy na nich kotlety oraz po plasterku sera i podpiekamy jeszcze do momentu, kiedy ser się rozpuści. Wyjmujemy bułki z piekarnika po czym smarujemy ser oraz górne połówki Ketchupikiem Kieleckim. Na dolnej połówce układamy kolejno: sałatę lodową, pomidora, cebulę i ogórki. Burgery składamy w całość i cieszymy się doskonałym, mocno pomidorowym smakiem.
Sugerowana cena Ketchupiku Kieleckiego – 4,10 zł brutto/ 500 g

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.