Komunikaty PR

Pomysłowa sałatka z makaronem

2021-05-04  |  18:10
Biuro prasowe

Mini Snacki Pleśniowe to miniaturowe formy salami, w delikatnej, jadalnej osłonce. Wysoka mięsność jest potwierdzeniem ich znakomitej jakości. Nie zawierają dodatku fosforanów, ani sztucznych barwników. Znakomite jako przekąska, podana na desce wędlin, a także składnik makaronowej sałatki, podanej na rukoli, z dodatkiem bazyliowego dressingu.

Składniki na sałatkę:

1 opakowanie Mini Snacków Pleśniowych Sokołów

2 garści rukoli

1 garść suchego makaronu

8 truskawek

1 szklanka żółtych pomidorków koktajlowych

2 łyżki orzeszków piniowych

2 łyżki prażonych, solonych pestek słonecznika

sól, świeżo mielony pieprz

Składniki na dressing:

3-4 łyżki oleju z pestek winogron

1 płaska łyżeczka miodu

1 ząbek czosnku

1 łyżka octu winnego białego

1 garść liści bazylii

sól, świeżo mielony pieprz

Przygotowanie:

W wysokim naczyniu lub młynku umieszczamy wszystkie składniki sosu, a następnie biedujemy je, aż uzyskamy dressing o jednolitej konsystencji. Makaron gotujemy, przelewamy zimną wodą, a po przeschnięciu skrapiamy oliwą z oliwek. Salamitki wsuwamy w makaronowe rurki, a następnie przekrawamy ukośnie na pół. Pomidorki kroimy na połówki. Truskawki pozbawiamy szypułek i kroimy na ćwiartki. Orzeszki piniowe prażymy na suchej patelni. Na półmisek wykładamy naprzemiennie rukolę, pomidorki, truskawki i makaron z salamitkami. Całość polewamy przygotowanym dressingiem i posypujemy orzeszkami pinii.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Musztarda do dań z grilla - jaką wybrać? Biuro prasowe
2021-05-14 | 10:00

Musztarda do dań z grilla - jaką wybrać?

Musztarda jest nieodłącznym elementem każdego grilla. To nie tylko idealny dodatek do mięs czy wegetariańskich kiełbasek, ale także niezastąpiony składnik aromatycznych marynat. Dijon,
Żywienie Wege wybór w kuchni
2021-05-12 | 16:00

Wege wybór w kuchni

Posiłki wegańskie są wypełnione korzystnymi dla nas składnikami odżywczymi oraz mikro- i makroelementami. Jeśli do kogoś argumenty zdrowotne nie trafiają, to może powinien przekonać
Żywienie Rolmlecz od mleczarza – tradycyjnie z krówką
2021-05-12 | 12:00

Rolmlecz od mleczarza – tradycyjnie z krówką

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat. Najbardziej rozpoznawalnym produktem jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Muzyka

W najnowszym teledysku Natalii Zastępy „Wiesz, jak jest” wystąpi Jolanta Janus, gwiazda głośnej produkcji „Lekcja miłości”. „Ta kobieta to jest torpeda”

12 maja wokalistka zaprezentuje fanom swój najnowszy singiel zatytułowany „Wiesz, jak jest”. W teledysku do tego utworu wystąpi nietuzinkowa postać – Jolanta Janus, znana z produkcji HBO „Lekcja miłości”. Piosenkarka bardzo się cieszy, że mogła poznać tak wyjątkową kobietę i na planie zdjęciowym czerpać z jej doświadczenia. Premiera debiutanckiego albumu finalistki „The Voice Kids” odbędzie się 21 maja. Krążek nosi tytuł „Nie żałuję”.

Handel

40 proc. Polaków planuje remont lub przeprowadzkę w związku z pandemią. Wzrasta znaczenie zdrowych domów

Polacy spędzają w domach i mieszkaniach nawet 90 proc. swojego czasu. Pandemia COVID-19, lockdowny oraz konieczność zdalnej pracy i nauki pokazały, jak ważne są odpowiednie warunki mieszkaniowe dla funkcjonowania rodziny, zdrowia i dobrego samopoczucia. Dla 75 proc. Polaków zdrowie i chęć poprawy komfortu życia okazały się głównym motywatorem do rozpoczęcia remontu. Z kolei dla 80 proc. spośród tych, którzy szukali ostatnio nowego lokum, najważniejsze okazały się takie cechy zdrowego domu jak jakość powietrza i ilość światła dziennego – wynika z VI edycji raportu „Barometr zdrowych domów”. Zmiana podejścia Polaków może być nie tylko drogowskazem dla nowych inwestycji deweloperskich, lecz także impulsem do przyspieszenia renowacji istniejących budynków. Tym bardziej że 40 proc. badanych planuje remont lub przeprowadzkę w ciągu następnych dwóch lat.