Komunikaty PR

Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy. Startuje „Pojedynek Smaku”.

2021-01-22  |  19:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy.  Startuje „Pojedynek Smaku”.

Kuchnia regionalna wraca do mody. Polacy coraz chętniej poznają dania z różnych zakątków swojego kraju. Jednak regionalizm w kuchni wciąż pozostawia wiele do odkrycia. Popularni influencerzy podejmą się wyzwania rozkochania nas w lokalnych potrawach i wezmą udział w akcji „Pojedynek Smaku”. Nad kulinarną walką czuwać będzie autorytet w tej dziedzinie – Ewa Wachowicz. Pomysłodawcą wielkiej kampanii jest marka Duda Nasze Polskie. Start projektu już 25 stycznia.

Kuchnia regionalna jest dla mnie bardzo ważna, to swoista wizytówka różnych miejsc Polski.
Od zawsze jestem zwolenniczką świeżych, lokalnych produktów i smaków z tradycją. Sama pochodzę
z Beskidu Żywieckiego i uwielbiam wracać do tamtejszych specjałów, kojarzą mi się z dzieciństwem
i rodzinnymi stronami. Mimo tego, że gotowanie jest moją pasją od wielu lat, a w kuchni czuję się jak ryba w wodzie, ten projekt będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem
– mówi Ewa Wachowicz, ambasadorka akcji „Pojedynek Smaku”.

Już 25 stycznia startuje akcja „Pojedynek Smaku”. Przez 7 tygodni szesnaścioro influencerów weźmie udział w kulinarnych starciach. Ich zadaniem będzie przygotowanie najlepszych regionalnych potraw. Będziemy mogli zajrzeć do kuchni rywalizujących między sobą zawodników reprezentujących różne regiony Polski. Zwycięzcy poszczególnych par zmierzą się ze sobą w kolejnych etapach bitwy. Wszystkie działania będzie można obserwować online, a o tym kto znalazł się wśród wybranych influencerów przekonamy się już wkrótce.  W roli ambasadora projektu wystąpi Ewa Wachowicz, która będzie dzieliła się swoim doświadczeniem. W pierwszym starciu influencerów zmierzą się kuchnia podhalańska
i kurpiowska. Ale o tym, kto zwycięży, zadecydują internauci w głosowaniu na stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl. Na wszystkich głosujących czekają atrakcyjne nagrody.

Podobno najlepiej poznać kraj, jedząc jego narodowe dania. Polacy coraz chętniej zaglądają w różne zakątki Polski, szukając kulinarnych inspiracji. Na szczęście, żeby spróbować lokalnych smaków,
nie trzeba dziś ruszać się z domu. Influencerzy, których zaangażowaliśmy w „Pojedynek Smaku”, podzielą się z odbiorcami swoimi propozycjami na regionalne dania i pokażą, że do ich przygotowania nie potrzeba trudno dostępnych składników czy zaawansowanych umiejętności
– mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.

W swoich daniach kucharze będą wykorzystywać wędliny marki Duda Nasze Polskie. To linia produktów inspirowana polskimi smakami, która powstała z zamiłowania do tego co rodzime
i tradycyjne.

Zmagania będzie można śledzić na żywo na profilach influencerów, specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl oraz w mediach społecznościowych marki Duda
– na Facebooku (@DudaNaszePolskie) i Instagramie (@duda_naszepolskie). Kulinarna rywalizacja rozpocznie się od eliminacji 25 stycznia. Wielki finał odbędzie się 14 marca.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.