Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy. Startuje „Pojedynek Smaku”.
Popularni influencerzy kulinarni stają do bitwy. Startuje „Pojedynek Smaku”.
Kuchnia regionalna wraca do mody. Polacy coraz chętniej poznają dania z różnych zakątków swojego kraju. Jednak regionalizm w kuchni wciąż pozostawia wiele do odkrycia. Popularni influencerzy podejmą się wyzwania rozkochania nas w lokalnych potrawach i wezmą udział w akcji „Pojedynek Smaku”. Nad kulinarną walką czuwać będzie autorytet w tej dziedzinie – Ewa Wachowicz. Pomysłodawcą wielkiej kampanii jest marka Duda Nasze Polskie. Start projektu już 25 stycznia.
– Kuchnia regionalna jest dla mnie bardzo ważna, to swoista wizytówka różnych miejsc Polski.
Od zawsze jestem zwolenniczką świeżych, lokalnych produktów i smaków z tradycją. Sama pochodzę
z Beskidu Żywieckiego i uwielbiam wracać do tamtejszych specjałów, kojarzą mi się z dzieciństwem
i rodzinnymi stronami. Mimo tego, że gotowanie jest moją pasją od wielu lat, a w kuchni czuję się jak ryba w wodzie, ten projekt będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem – mówi Ewa Wachowicz, ambasadorka akcji „Pojedynek Smaku”.
Już 25 stycznia startuje akcja „Pojedynek Smaku”. Przez 7 tygodni szesnaścioro influencerów weźmie udział w kulinarnych starciach. Ich zadaniem będzie przygotowanie najlepszych regionalnych potraw. Będziemy mogli zajrzeć do kuchni rywalizujących między sobą zawodników reprezentujących różne regiony Polski. Zwycięzcy poszczególnych par zmierzą się ze sobą w kolejnych etapach bitwy. Wszystkie działania będzie można obserwować online, a o tym kto znalazł się wśród wybranych influencerów przekonamy się już wkrótce. W roli ambasadora projektu wystąpi Ewa Wachowicz, która będzie dzieliła się swoim doświadczeniem. W pierwszym starciu influencerów zmierzą się kuchnia podhalańska
i kurpiowska. Ale o tym, kto zwycięży, zadecydują internauci w głosowaniu na stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl. Na wszystkich głosujących czekają atrakcyjne nagrody.
– Podobno najlepiej poznać kraj, jedząc jego narodowe dania. Polacy coraz chętniej zaglądają w różne zakątki Polski, szukając kulinarnych inspiracji. Na szczęście, żeby spróbować lokalnych smaków,
nie trzeba dziś ruszać się z domu. Influencerzy, których zaangażowaliśmy w „Pojedynek Smaku”, podzielą się z odbiorcami swoimi propozycjami na regionalne dania i pokażą, że do ich przygotowania nie potrzeba trudno dostępnych składników czy zaawansowanych umiejętności – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.
W swoich daniach kucharze będą wykorzystywać wędliny marki Duda Nasze Polskie. To linia produktów inspirowana polskimi smakami, która powstała z zamiłowania do tego co rodzime
i tradycyjne.
Zmagania będzie można śledzić na żywo na profilach influencerów, specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl oraz w mediach społecznościowych marki Duda
– na Facebooku (@DudaNaszePolskie) i Instagramie (@duda_naszepolskie). Kulinarna rywalizacja rozpocznie się od eliminacji 25 stycznia. Wielki finał odbędzie się 14 marca.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie
Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.
Edukacja
Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.
Media
Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.