Poszukiwanie skarbów na 133. urodziny Colonela Sandersa
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Jeśli jesteś fanem miejskich gier i uwielbiasz świetną zabawę z pysznym jedzeniem w tle, to nowa aktywacja marki KFC jest wprost idealna dla Ciebie. Już jutro, 9 września, z okazji 133. urodzin pułkownika Colonela Sandersa, założyciela KFC w wybranych 20 miastach Polski w okolicy restauracji zostaną ukryte bony na różne kwoty. Mapa wskazująca miejsca tych skarbów dostępna będzie na Tik Toku KFC.
Wrzesień to miesiąc, który obfituje w różne atrakcje zachęcające do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu, zarówno w gronie przyjaciół, jak i całej rodziny. Czy może być coś bardziej ekscytującego i zabawnego niż poszukiwanie skarbów podczas gry miejskiej? W końcu wspólna zabawa w zespole wzmacnia więzi międzyludzkie i tworzy niezapomniane wspomnienia. A wszystko to z okazji 133. urodzin Colonela Sandersa, osoby kultowej, założyciela marki KFC. Kto z nas nie kojarzy starszego Pana znanego z noszenia swojego charakterystycznego białego garnituru i koziej bródki? Dziś Sanders to postać ikoniczna, znana i kochana na całym świecie.
Właśnie z tej okazji marka KFC przygotowała niespodziankę, aby razem z fanami złocistego i chrupiącego kurczaka w wyjątkowy sposób celebrować kolejne urodziny pułkownika. W ramach popularnego trendu polowania na skarby będzie można zgarnąć w sumie 133 vouchery do zrealizowania w dowolnej restauracji KFC. Bony będą ukryte aż w 20 miastach w całej Polsce. W każdym z nich, w okolicy lokalu do odnalezienia będzie od 1 do 5 voucherów o wartości 50, 100, 150 lub 200 złotych. Zasady zabawy oraz mapa ukrytych skarbów zostaną udostępnione na Tik Toku marki już jutro, 9 września. Poszukiwanie skarbów to świetny sposób na aktywne spędzenie czasu i rozruszanie się, gotowi?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.