Komunikaty PR

Poszukiwanie skarbów na 133. urodziny Colonela Sandersa

2023-09-08  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Jeśli jesteś fanem miejskich gier i uwielbiasz świetną zabawę z pysznym jedzeniem w tle, to nowa aktywacja marki KFC jest wprost idealna dla Ciebie. Już jutro, 9 września, z okazji 133. urodzin pułkownika Colonela Sandersa, założyciela KFC w wybranych 20 miastach Polski w okolicy restauracji zostaną ukryte bony na różne kwoty. Mapa wskazująca miejsca tych skarbów dostępna będzie na Tik Toku KFC.

Wrzesień to miesiąc, który obfituje w różne atrakcje zachęcające do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu, zarówno w gronie przyjaciół, jak i całej rodziny. Czy może być coś bardziej ekscytującego i zabawnego niż poszukiwanie skarbów podczas gry miejskiej? W końcu wspólna zabawa w zespole wzmacnia więzi międzyludzkie i tworzy niezapomniane wspomnienia. A wszystko to z okazji 133. urodzin Colonela Sandersa, osoby kultowej, założyciela marki KFC. Kto z nas nie kojarzy starszego Pana znanego z noszenia swojego charakterystycznego białego garnituru i koziej bródki? Dziś Sanders to postać ikoniczna, znana i kochana na całym świecie. 

Właśnie z tej okazji marka KFC przygotowała niespodziankę, aby razem z fanami złocistego i chrupiącego kurczaka w wyjątkowy sposób celebrować kolejne urodziny pułkownika. W ramach popularnego trendu polowania na skarby będzie można zgarnąć w sumie 133 vouchery do zrealizowania w dowolnej restauracji KFC. Bony będą ukryte aż w 20 miastach w całej Polsce. W każdym z nich, w okolicy lokalu do odnalezienia będzie od 1 do 5 voucherów o wartości 50, 100, 150 lub 200 złotych. Zasady zabawy oraz mapa ukrytych skarbów zostaną udostępnione na Tik Toku marki już jutro, 9 września. Poszukiwanie skarbów to świetny sposób na aktywne spędzenie czasu i rozruszanie się, gotowi?

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.