Komunikaty PR

Powitaj lato z food truckami w Atrium Kasztanowa!

2024-06-21  |  11:30
Biuro prasowe

Pasjonaci gotowania „na czterech kółkach” powracają do Piły! W dniach 28-30 czerwca przed galerią Atrium Kasztanowa stanie gastronomiczne miasteczko, serwujące specjały z różnych zakątków świata! Dla miłośników kulinarnych odkryć to doskonała okazja, by poznać nowe smaki oraz spróbować wyjątkowych potraw.

 

Szykuje się prawdziwa uczta dla fanów jedzenia pod chmurką! W ostatni weekend czerwca do Atrium Kasztanowa zawita kilkanaście food trucków, które będą serwować potrawy kuchni z różnych kontynentów. Menu prezentuje się naprawdę smacznie i oryginalnie! Na miejscu będzie można skosztować tradycyjnych, hiszpańskich churrosów, szarpanej wieprzowiny Pulled Pork, belgijskich frytek czy prawdziwych amerykańskich burgerów. W ofercie znajdą się również dania kuchni tajskiej, meksykańskiej i greckiej. Spróbować będzie można również swojskich wędlin z wędzarni.

 

Nie zabraknie deserów oraz napojów, w tym lodów, gofrów, shake’ów, mrożonej kawy i pysznej lemoniady, a  także piwa oraz wielu innych specjałów. Wszystkie potrawy przygotowywane są na miejscu ze świeżych, sezonowych produktów.

 

Zlot Food Trucków odbędzie się w dniach 28-30 czerwca przed galerią Atrium Kasztanowa. Restauracje na kółkach będą czynne w piątek w godzinach od 15.00 do 21.00, w sobotę od 12.00 do 21.00, natomiast w niedzielę od 12.00 do 20.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.