Poznaj przepis Vegety na walentynkową randkę w domu
Wielkimi krokami zbliża się święto miłości, czyli Walentynki. To dzień, który spędzamy z ukochanymi osobami, celebrując wspólne chwile i tworząc unikalne wspomnienia. W tym roku marka VEGETA zachęca, aby wspólnie odkrywać kulinarny świat, podczas wyjątkowej walentynkowej randki w domu!
Pyszna randka w domowym zaciszu
Przyjęło się, że 14 lutego spotykamy się z bliskimi np. w kinie, kawiarni czy restauracji. Ale czy rzeczywiście trzeba wychodzić z domu, aby spędzić czas w wyjątkowy sposób? Marka Vegeta podpowiada, że nie i przybywa z pomysłem na idealną randkę w domowym zaciszu, czyli wspólne przygotowanie romantycznej kolacji! Walentynki to doskonała okazja, aby przenieść się do domowej kuchni, w której miłość i smak łączą się w jedno. W tym wyjątkowym dniu, można postawić na pielęgnowanie tradycji i ugotować ulubione danie albo wręcz przeciwnie – wspólnie odkrywać nowe smaki podczas kulinarnych eksperymentów.
W obu przypadkach idealnie sprawdzi się Vegeta Natur, czyli mieszanka przypraw, składająca się w 100% z naturalnych składników. Nie zawiera ona konserwantów, wzmacniaczy smaku ani glutaminianu sodu. Dzięki idealnej kompozycji ziół, przypraw i suszonych warzyw, a także dodatkowi soli z morza Adriatyckiego zapewnia wszystkim daniom pełny, wyrazisty smak.
Oprócz zabawy przy wspólnym gotowaniu, warto zadbać również o odpowiedni nastrój. W tym celu można na przykład przygotować składankę ulubionych piosenek lub niecodziennie udekorować wnętrze. Najważniejsze, aby spędzić ten czas po swojemu, tak jak lubicie najbardziej.
W przypadku braku pomysłu na walentynkowe menu jako źródło inspiracji polecamy e-book z przepisami Vegety, znajdujący się na stronie: www.vegeta.pl Można tam znaleźć m.in. przepis na pysznego łososia w miodowej glazurze, który idealnie sprawdzi się na walentynkową kolację, ze względu na pyszny smak i łatwe przygotowanie.
Łosoś́ w glazurze miodowej z sezamem
Składniki:
- filet z łososia - około 300g
- 3 łyżki miodu
- sok z 1 cytryny
- 2 łyżki sosu sojowego
- 3 ząbki czosnku
- pęczek szczypiorku
- olej rzepakowy
- 3 łyżki przyprawy Vegeta Natur w płynie
- 2 łyżki białego sezamu
Przygotowanie:
Łososia pokrój na porcje około 5 cm. Przypraw solą, pieprzem, smaż do złotego koloru na patelni z olejem. W misce wymieszaj miód, sok z cytryny, sos sojowy, pokrojony czosnek i przyprawe Vegeta Natur. Mieszankę przelej na patelnię po łososiu i redukuj o 1/3 objętości. Dodaj rybę i oblej ją gotowym sosem. Na koniec posyp sezamem. Świetnym dodatkiem do łososia będzie gotowany ryż. Smacznego!
Wszystko smakuje lepiej z przyprawami Vegeta!
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.