Komunikaty PR

Poznaj „Szaloną Krainę Oranżady Hellena” i wygraj konsolę PS5!

2024-06-18  |  11:35
Biuro prasowe

Od 17 czerwca do 15 września br. fani gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca mogą wziąć udział w specjalnym konkursie zorganizowanym na platformie Roblox. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym m.in. konsola PS5, iPady oraz hulajnogi elektryczne. Akcja jest częścią trwającej od połowy kwietnia kampanii „Eksplozja pomysłów” z udziałem nowego brand hero marki o imieniu POPI.

Na Roblox, prostej platformie do tworzenia gier online, 17 czerwca br. ruszył konkurs Oranżady Hellena Strzelająca. Co tydzień, 5 graczy z najlepszymi wynikami w grze „Szalona Kraina Oranżady Hellena” otrzyma karty przedpłacone do Roblox o wartości 50 lub 20 zł. We wrześniu, podczas wielkiego finału, na liderów rankingu czekają atrakcyjne nagrody:

  • konsola PS5 za 1. miejsce,
  • iPady za 2. i 3. wynik,
  • hulajnogi elektryczne za 4. i 5. pozycję.

Eksplozja pomysłów

Szeroko zakrojone działania promujące Oranżadę Hellena Strzelająca, z udziałem nowego brand hero marki, POPIEGO, trwają od połowy kwietnia. Wówczas premierę miała kampania telewizyjna oraz digitalowa na YouTube, TikTok i Kidoz, wykorzystująca specjalnie przygotowany na tę okazję spot. W maju komunikacja objęła również aktywności na platformie Twitch oraz współpracę z wybranymi influencerami, w tym m.in.: YotoToys, Martyną Zabawa, Zabawkowicz, Natalią Skroczek i Julią Żugaj.

Smak dzieciństwa

Oranżada Hellena Strzelająca w proszku to zaskakująca odsłona ulubionego smaku Oranżady Hellena, który podbija serca małych i dużych smakoszy. Można ją spożyć na dwa sposoby – na sucho, prosto z saszetki lub wypić po rozpuszczeniu w 200 ml zimnej wody.

Oranżada Hellena Strzelająca w trzech rodzajach, 18 g dostępna w rekomendowanej cenie detalicznej 0,99 zł/szt.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.