Produkty WSP „Społem” w nowej odsłonie
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Produkty WSP „Społem” w opakowaniach plastikowych cieszą się dużą popularnością, szczególnie w sezonie grillowym. I nic dziwnego! Są one niezwykle wygodne – doskonałe na plenerowe posiłki w gronie najbliższych. Dla jeszcze większego komfortu użytkowania spółdzielnia „Społem” wprowadziła ich ulepszone wersje. Od teraz musztardy, sosy, ketchupy oraz Majonez Kielecki dostaniemy w nowych, praktycznych butelkach!
Plastikowe opakowania to wygoda użytkowania – wiedzą o tym wszyscy amatorzy plenerowej kuchni. I nie tylko! Są one nie tylko lżejsze od tradycyjnych słoików ale również trwalsze. Dlatego jest to doskonałe rozwiązanie na wszelkie wyjazdy lub posiłki w plenerze. Najpopularniejsze produkty marki WSP „Społem” dostaniemy teraz w nowych opakowaniach, zaprojektowanych z dbałością o najmniejszy szczegół. Dzięki temu grillowanie z Musztardą Kielecką grillową będzie jeszcze przyjemniejsze, a kanapki z Majonezem Kieleckim przygotujemy szybciej niż kiedykolwiek!
Opakowanie, którego chce się używać
Nowe opakowania WSP „Społem” tworzą zupełnie nową jakość użytkowania. Są one niezwykle ergonomiczne, a odwrócona orientacja i ulepszona nakrętka ułatwiają precyzyjne dozowanie sosu. Nowe opakowania lepiej chronią wyrób znajdujący się w środku przed działaniem promieni słonecznych. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ wyroby kieleckiej firmy nie zawierają konserwantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkowy produkt, jakim jest Ketchupik Kielecki – sos pomidorowy o łagodnym smaku, dedykowany najmłodszym. Dzięki dbałości o łatwość użytkowania i bezproblemowe dozowanie, nasze pociechy poradzą sobie z nim także bez pomocy rodziców!
Polski produkt – polska sprawa
Dotychczas opakowania tego typu produktów sprowadzane były z zagranicy, jednak firma postanowiła zrezygnować z takiego rozwiązania. Obecnie wszystkie butelki plastikowe produkowane są na terenie naszego kraju. Jest to nie tylko ułatwienie logistyczne, ale także forma wsparcia dla polskich przedsiębiorców, dotkniętych przez sytuację rynkową spowodowaną pandemią koronawirusa. „Jesteśmy firmą polską i wspieramy naszą gospodarkę oraz rodzime firmy. Wiemy, że ma to szczególne znaczenie w obecnych, trudnych czasach. Dlatego WSP „Społem” postanowiła dostosować proces produkcji do zupełnie nowych warunków i sytuacji na rynku” – powiedziała Anna Tomaszewska, prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.