Produkty WSP „Społem” w nowej odsłonie
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Produkty WSP „Społem” w opakowaniach plastikowych cieszą się dużą popularnością, szczególnie w sezonie grillowym. I nic dziwnego! Są one niezwykle wygodne – doskonałe na plenerowe posiłki w gronie najbliższych. Dla jeszcze większego komfortu użytkowania spółdzielnia „Społem” wprowadziła ich ulepszone wersje. Od teraz musztardy, sosy, ketchupy oraz Majonez Kielecki dostaniemy w nowych, praktycznych butelkach!
Plastikowe opakowania to wygoda użytkowania – wiedzą o tym wszyscy amatorzy plenerowej kuchni. I nie tylko! Są one nie tylko lżejsze od tradycyjnych słoików ale również trwalsze. Dlatego jest to doskonałe rozwiązanie na wszelkie wyjazdy lub posiłki w plenerze. Najpopularniejsze produkty marki WSP „Społem” dostaniemy teraz w nowych opakowaniach, zaprojektowanych z dbałością o najmniejszy szczegół. Dzięki temu grillowanie z Musztardą Kielecką grillową będzie jeszcze przyjemniejsze, a kanapki z Majonezem Kieleckim przygotujemy szybciej niż kiedykolwiek!
Opakowanie, którego chce się używać
Nowe opakowania WSP „Społem” tworzą zupełnie nową jakość użytkowania. Są one niezwykle ergonomiczne, a odwrócona orientacja i ulepszona nakrętka ułatwiają precyzyjne dozowanie sosu. Nowe opakowania lepiej chronią wyrób znajdujący się w środku przed działaniem promieni słonecznych. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ wyroby kieleckiej firmy nie zawierają konserwantów. Warto zwrócić uwagę na wyjątkowy produkt, jakim jest Ketchupik Kielecki – sos pomidorowy o łagodnym smaku, dedykowany najmłodszym. Dzięki dbałości o łatwość użytkowania i bezproblemowe dozowanie, nasze pociechy poradzą sobie z nim także bez pomocy rodziców!
Polski produkt – polska sprawa
Dotychczas opakowania tego typu produktów sprowadzane były z zagranicy, jednak firma postanowiła zrezygnować z takiego rozwiązania. Obecnie wszystkie butelki plastikowe produkowane są na terenie naszego kraju. Jest to nie tylko ułatwienie logistyczne, ale także forma wsparcia dla polskich przedsiębiorców, dotkniętych przez sytuację rynkową spowodowaną pandemią koronawirusa. „Jesteśmy firmą polską i wspieramy naszą gospodarkę oraz rodzime firmy. Wiemy, że ma to szczególne znaczenie w obecnych, trudnych czasach. Dlatego WSP „Społem” postanowiła dostosować proces produkcji do zupełnie nowych warunków i sytuacji na rynku” – powiedziała Anna Tomaszewska, prezes Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.