Komunikaty PR

PRZEPIS: Tofu w sosie z Pieczarkami marynowanymi z marchewką i cebulką OLE!

2022-02-01  |  10:22
Biuro prasowe

PRZEPIS: Tofu w sosie z Pieczarkami marynowanymi z marchewką i cebulką OLE!

Składniki:

• 2 kostki tofu naturalnego
• 10 łyżek sosu sojowego
• sok z ½ limonki
• 3 łyżki syropu klonowego
• 2 łyżki startego świeżego imbiru
• 2 łyżek skrobi ziemniaczanej
• 3 ząbki czosnku
• ziarenka sezamu
• szczypiorek lub pietruszka do dekoracji
• słoik Pieczarek marynowanych z marchewką i cebulką OLE!
• ryż
• olej

Gotujemy ryż. Tofu kroimy na równe kawałki (ok.1cm grubości). W miseczce łączymy sos sojowy z czosnkiem, imbirem, syropem i sokiem z limonki. Dwoma łyżkami powstałego sosu polewamy plasterki tofu. Pozostały sos odstawiamy na bok – będzie nam za moment potrzebny. Na patelni/woku rozgrzewamy olej (może być np. arachidowy do wzmocnienia orientalnego smaku lub taki, który używamy na co dzień). Smażymy tofu z dwóch stron do zbrązowienia. Dodajemy do niego Pieczarki marynowane OLE! z dodatkami ze słoiczka. Do naszego pozostałego sosu sojowego z dodatkami dodajemy 4 łyżki wody. W miseczce mieszamy 2 łyżki wody z 2 łyżeczkami skrobi, dokładnie mieszamy i dodajemy do sosu. Całość dokładnie mieszamy i od razu skrobia szybko osiada na dno, a wtedy sos nierówno gęstnieje) wlewamy do tofu z pieczarkami. Chwile podsmażamy do uzyskania gęstego sosu i podajemy z ryżem. Danie posypujemy świeżymi ziołami – szczypiorkiem lub pietruszką.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.