Przyjemnie jest odliczać dni do świąt Bożego Narodzenia
Nadchodzi najbardziej magiczny czas w roku. A ze świątecznymi produktami E.Wedel z oferty bożonarodzeniowej okres ten może być także niezwykle przyjemny. Dla tych, którzy kochają odliczać dni do świąt, marka przygotowała aż dwie propozycje Kalendarzy Adwentowych – pierwszy z nich przypadnie do gustu młodszym konsumentom, drugi – tym nieco starszym.
Nowość dla miłośników kultowych słodyczy
W świątecznej ofercie marki E.Wedel nie mogło zabraknąć propozycji bazującej na kultowych, wedlowskich łakociach. Nowość to Kalendarz Adwentowy zawierający 24 praliny Baryłki w wersji mini. Piękne, świąteczne opakowanie kształtem przypomina elegancką książkę, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Nalewka wiśniowa, nalewka pigwowa, mijoto, tequila sunrise, irish cream oraz cappuccino – to właśnie te smaki zaskakiwać będą każdego, kto sięgnie do kolejnego okienka. Oprócz wyjątkowego nadzienia, praliny kusić będą smakiem oryginalnej wedlowskiej czekolady, dzięki której okres przedświątecznego odliczania będzie jeszcze przyjemniejszy.
Słodkie odliczanie w wersji dla najmłodszych
Słodkie, przedświąteczne odliczanie to także jedno z ulubionych zajęć najmłodszych. Właśnie dla nich powstał Kalendarz Adwentowy w wersji z pysznymi czekoladkami w aż 6 kształtach i czterech wyjątkowych smakach: mlecznym, orzechowym, mleczno-karmelowym oraz truskawkowym. Bohaterami, którzy czekać będą na maluchy po otwarciu okienka, będą: bałwanek, renifer, Mikołaj, gwiazdka, choinka i prezent. Każdemu odkryciu towarzyszyć będzie zapewne dreszczyk emocji – w końcu nigdy nie wiesz, co znajduje się w środku!
Produkty z oferty bożonarodzeniowej E.Wedel dostępne są już w sprzedaży.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.