Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® o smaku Caffe Latte – pyszna nowość w portfolio marki

2023-04-27  |  01:00
Biuro prasowe

Wyrazista kawa espresso i spienione mleko to podstawa uwielbianego na całym świecie włoskiego napoju – Caffe Latte. Od teraz możemy cieszyć się tym pysznym smakiem zamkniętym w formie czekoladowych, prostokątnych kosteczek. Te niezwykle delikatne pianki skradną serca miłośników kawy i oryginalnej wedlowskiej czekolady, oferując im słodką chwilę przyjemności na co dzień. Słodycz idealnie nadaje się do dzielenia z najbliższymi, unosząc wspólne chwile „dwa pięterka wyżej”.

W portfolio marki Ptasie Mleczko® pojawił się nowy wariant inspirowany smakiem kawowego napoju. Ptasie Mleczko® o smaku Caffe Latte, bo o nim mowa, to idealne połączenie kawy oraz mleka, które zamknięto w formie dwuwarstwowej pianki oblanej oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Rozpływające się w ustach Ptasie Mleczko® to słodka przekąska, która umili każdy dzień i stanie się codziennym ulubieńcem. Te pyszne, prostokątne kosteczki to idealny dodatek do każdego spotkania, który sprawi, że wszystkie chwile spędzone z bliskimi osiągną najwyższy poziom przyjemności.

Opakowanie nowego wariantu pianek Ptasie Mleczko® wyróżnia się estetycznym połączeniem brązowo-beżowych odcieni. Nie zabrakło na nim także ptasiego motywu, który jest charakterystyczny dla wszystkich wariantów tego produktu. 

Dla wszystkich wielbicieli kawowych słodkości mamy dobrą wiadomość – wariant Ptasie Mleczko® o smaku Caffe Latte dołączył do portfolio na stałe i dostępny jest w szerokiej sprzedaży. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.