Ptasie Mleczko® o smaku Caffe Latte – pyszna nowość w portfolio marki
Wyrazista kawa espresso i spienione mleko to podstawa uwielbianego na całym świecie włoskiego napoju – Caffe Latte. Od teraz możemy cieszyć się tym pysznym smakiem zamkniętym w formie czekoladowych, prostokątnych kosteczek. Te niezwykle delikatne pianki skradną serca miłośników kawy i oryginalnej wedlowskiej czekolady, oferując im słodką chwilę przyjemności na co dzień. Słodycz idealnie nadaje się do dzielenia z najbliższymi, unosząc wspólne chwile „dwa pięterka wyżej”.
W portfolio marki Ptasie Mleczko® pojawił się nowy wariant inspirowany smakiem kawowego napoju. Ptasie Mleczko® o smaku Caffe Latte, bo o nim mowa, to idealne połączenie kawy oraz mleka, które zamknięto w formie dwuwarstwowej pianki oblanej oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Rozpływające się w ustach Ptasie Mleczko® to słodka przekąska, która umili każdy dzień i stanie się codziennym ulubieńcem. Te pyszne, prostokątne kosteczki to idealny dodatek do każdego spotkania, który sprawi, że wszystkie chwile spędzone z bliskimi osiągną najwyższy poziom przyjemności.
Opakowanie nowego wariantu pianek Ptasie Mleczko® wyróżnia się estetycznym połączeniem brązowo-beżowych odcieni. Nie zabrakło na nim także ptasiego motywu, który jest charakterystyczny dla wszystkich wariantów tego produktu.
Dla wszystkich wielbicieli kawowych słodkości mamy dobrą wiadomość – wariant Ptasie Mleczko® o smaku Caffe Latte dołączył do portfolio na stałe i dostępny jest w szerokiej sprzedaży.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.