Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® w letnich smakach. Spróbuj ich w mrożonej wersji

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą to doskonale znane Ptasie Mleczko®, które za sprawą letnich smaków można odkryć na nowo. Z okazji nadchodzącego lata w sklepach pojawiły się limitowane warianty tego produktu: Mango Shake, Ananas Kokos Shake oraz Jagodowy Shake. Każdy z nich smakuje doskonale zarówno w formie tradycyjnej, jak i po zamrożeniu oraz w postaci shake’a lub lodów. 

Marka Ptasie Mleczko® lubi zaskakiwać konsumentów kolejnymi nowościami. Nie inaczej będzie tego lata, bowiem do sprzedaży wchodzą aż trzy limitowane warianty. W tym ciepłym okresie, marka szczególnie zachęca, aby bawić się, eksperymentować i zajadać pianki w wersji na zimno. Parę minut w zamrażarce wystarczy, aby z pianek przygotować chłodną przekąskę, a po dodaniu do nich paru składników cieszyć się smakiem pysznego shake’a, a nawet… lodami na patyku!

W letnim portfolio pianek Ptasie Mleczko® dostępne będą aż trzy wersje. Pierwsza propozycja przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom jagód. Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake, to wariant oblany oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, w środku której znajdziemy lekką piankę o smaku jagodowo-mlecznego koktajlu. Dla fanów owoców tropikalnych marka przygotowała natomiast piankę Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake o marmurkowym wzorze, również w mlecznej czekoladzie.

Ostatni limitowany wariant to Ptasie Mleczko® Mango Shake, czyli owocowo-kremowe połączenie, które stanowi jednocześnie słodką i orzeźwiającą propozycję. Przeciwnie do dwóch nowości, egzotyczny wariant oblany został oryginalną wedlowską czekoladą białą.

Wakacyjne warianty Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake oraz Ptasie Mleczko® Mango Shake są dostępne w szerokiej sprzedaży. Można je znaleźć m.in. w sklepach Aldi, Lidl, Biedronka i Żabka. Z kolei Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake to wariant dedykowany wyłącznie sieci sklepów Lidl. Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® dostępna będzie w sprzedaży aż do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.