Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® w letnich smakach. Spróbuj ich w mrożonej wersji

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą to doskonale znane Ptasie Mleczko®, które za sprawą letnich smaków można odkryć na nowo. Z okazji nadchodzącego lata w sklepach pojawiły się limitowane warianty tego produktu: Mango Shake, Ananas Kokos Shake oraz Jagodowy Shake. Każdy z nich smakuje doskonale zarówno w formie tradycyjnej, jak i po zamrożeniu oraz w postaci shake’a lub lodów. 

Marka Ptasie Mleczko® lubi zaskakiwać konsumentów kolejnymi nowościami. Nie inaczej będzie tego lata, bowiem do sprzedaży wchodzą aż trzy limitowane warianty. W tym ciepłym okresie, marka szczególnie zachęca, aby bawić się, eksperymentować i zajadać pianki w wersji na zimno. Parę minut w zamrażarce wystarczy, aby z pianek przygotować chłodną przekąskę, a po dodaniu do nich paru składników cieszyć się smakiem pysznego shake’a, a nawet… lodami na patyku!

W letnim portfolio pianek Ptasie Mleczko® dostępne będą aż trzy wersje. Pierwsza propozycja przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom jagód. Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake, to wariant oblany oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, w środku której znajdziemy lekką piankę o smaku jagodowo-mlecznego koktajlu. Dla fanów owoców tropikalnych marka przygotowała natomiast piankę Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake o marmurkowym wzorze, również w mlecznej czekoladzie.

Ostatni limitowany wariant to Ptasie Mleczko® Mango Shake, czyli owocowo-kremowe połączenie, które stanowi jednocześnie słodką i orzeźwiającą propozycję. Przeciwnie do dwóch nowości, egzotyczny wariant oblany został oryginalną wedlowską czekoladą białą.

Wakacyjne warianty Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake oraz Ptasie Mleczko® Mango Shake są dostępne w szerokiej sprzedaży. Można je znaleźć m.in. w sklepach Aldi, Lidl, Biedronka i Żabka. Z kolei Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake to wariant dedykowany wyłącznie sieci sklepów Lidl. Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® dostępna będzie w sprzedaży aż do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.