Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową
Na polskim rynku jako pierwsza wprowadziła ją i spopularyzowała marka Big-Active, która jest znana z wysokiej jakości herbat ze starannie dobranymi dodatkami. Teraz w gamie czerwonych herbat Big-Active pojawia się nowy wariant – Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową. Wysokiej jakości liście herbaty i egzotyczne owoce gwarantują oryginalny smak oraz niesamowitą przyjemność płynącą z każdej filiżanki.
Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez herbaty. Ulubiony napar dodaje pozytywnej energii rankiem, w ciągu dnia pozwala oderwać się choćby na chwilę od obowiązków, a wieczorem przyjemnie relaksuje. Miłośnicy herbat bez wątpienia doceniają fakt, że dziś wybierać możemy spośród wielu ich rodzajów. Do klasycznej czarnej dołączyły herbaty białe, zielone czy czerwone. Nie każdy wie, że wszystkie one powstają z tego samego rodzaju herbacianego krzewu, a o ich unikalnych właściwościach decyduje proces produkcji.
A jak powstaje Pu-Erh? Jej nazwa wywodzi się od miasteczka Pu-Erh w chińskiej prowincji Yunnan. Czerwona herbata Big-Active pochodzi z plantacji znajdujących się w wysokich górach Li Xian Tai Qing. Wyjątkowe warunki, jakie tam panują - czyste powietrze oraz unikalny mikroklimat – sprawiają, że jest jedyna w swoim rodzaju. Liście herbaciane, po wstępnej fermentacji, leżakują 3-4 lata w ciemnym, wilgotnym miejscu. Dzięki temu tworzą potem napar o szczególnej głębi i niepowtarzalnym smaku. Te walory znajdują uznanie wśród nawet najbardziej wymagających koneserów, a herbaty Pu-Erh Big-Active to produkty najczęściej kupowane w tej kategorii.
Marka Big-Active słynie z tworzenia oryginalnych kompozycji, w których wysokiej jakości liście herbaty łączy z ciekawymi dodatkami. Teraz w asortymencie herbat czerwonych Big-Active pojawia się nowy, wyjątkowy wariant – Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową. Charakterystyczne dla tego rodzaju herbaty ziemiste nuty zostały tu doskonale zbalansowane trawą cytrynową i słodką mandarynką.
Nowa herbata dostępna jest w wersji ekspresowej, dzięki czemu szybko i wygodnie można przygotować pyszny, aromatyczny napar.
W linii herbat czerwonych Big-Active dostępne są także: Pu-Erh o smaku cytrynowym (wariant ekspresowy i liściasty) oraz Pu-Erh o smaku grejpfrutowym (wariant ekspresowy).
Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY zmienia codzienność polskich szkół
Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian
Ciao a tutti, czyli włoski jarmark znów na rynku Manufaktury
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.