Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową
Na polskim rynku jako pierwsza wprowadziła ją i spopularyzowała marka Big-Active, która jest znana z wysokiej jakości herbat ze starannie dobranymi dodatkami. Teraz w gamie czerwonych herbat Big-Active pojawia się nowy wariant – Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową. Wysokiej jakości liście herbaty i egzotyczne owoce gwarantują oryginalny smak oraz niesamowitą przyjemność płynącą z każdej filiżanki.
Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez herbaty. Ulubiony napar dodaje pozytywnej energii rankiem, w ciągu dnia pozwala oderwać się choćby na chwilę od obowiązków, a wieczorem przyjemnie relaksuje. Miłośnicy herbat bez wątpienia doceniają fakt, że dziś wybierać możemy spośród wielu ich rodzajów. Do klasycznej czarnej dołączyły herbaty białe, zielone czy czerwone. Nie każdy wie, że wszystkie one powstają z tego samego rodzaju herbacianego krzewu, a o ich unikalnych właściwościach decyduje proces produkcji.
A jak powstaje Pu-Erh? Jej nazwa wywodzi się od miasteczka Pu-Erh w chińskiej prowincji Yunnan. Czerwona herbata Big-Active pochodzi z plantacji znajdujących się w wysokich górach Li Xian Tai Qing. Wyjątkowe warunki, jakie tam panują - czyste powietrze oraz unikalny mikroklimat – sprawiają, że jest jedyna w swoim rodzaju. Liście herbaciane, po wstępnej fermentacji, leżakują 3-4 lata w ciemnym, wilgotnym miejscu. Dzięki temu tworzą potem napar o szczególnej głębi i niepowtarzalnym smaku. Te walory znajdują uznanie wśród nawet najbardziej wymagających koneserów, a herbaty Pu-Erh Big-Active to produkty najczęściej kupowane w tej kategorii.
Marka Big-Active słynie z tworzenia oryginalnych kompozycji, w których wysokiej jakości liście herbaty łączy z ciekawymi dodatkami. Teraz w asortymencie herbat czerwonych Big-Active pojawia się nowy, wyjątkowy wariant – Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową. Charakterystyczne dla tego rodzaju herbaty ziemiste nuty zostały tu doskonale zbalansowane trawą cytrynową i słodką mandarynką.
Nowa herbata dostępna jest w wersji ekspresowej, dzięki czemu szybko i wygodnie można przygotować pyszny, aromatyczny napar.
W linii herbat czerwonych Big-Active dostępne są także: Pu-Erh o smaku cytrynowym (wariant ekspresowy i liściasty) oraz Pu-Erh o smaku grejpfrutowym (wariant ekspresowy).

Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY zmienia codzienność polskich szkół

Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian

Ciao a tutti, czyli włoski jarmark znów na rynku Manufaktury
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.