Komunikaty PR

Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową

2024-09-05  |  14:30
Biuro prasowe

Na polskim rynku jako pierwsza wprowadziła ją i spopularyzowała marka Big-Active, która jest znana z wysokiej jakości herbat ze starannie dobranymi dodatkami. Teraz w gamie czerwonych herbat Big-Active pojawia się nowy wariant – Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową. Wysokiej jakości liście herbaty i egzotyczne owoce gwarantują oryginalny smak oraz niesamowitą przyjemność płynącą z każdej filiżanki.

Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez herbaty. Ulubiony napar dodaje pozytywnej energii rankiem, w ciągu dnia pozwala oderwać się choćby na chwilę od obowiązków, a wieczorem przyjemnie relaksuje. Miłośnicy herbat bez wątpienia doceniają fakt, że dziś wybierać możemy spośród wielu ich rodzajów. Do klasycznej czarnej dołączyły herbaty białe, zielone czy czerwone. Nie każdy wie, że wszystkie one powstają z tego samego rodzaju herbacianego krzewu, a o ich unikalnych właściwościach decyduje proces produkcji.

A jak powstaje Pu-Erh? Jej nazwa wywodzi się od miasteczka Pu-Erh w chińskiej prowincji Yunnan. Czerwona herbata Big-Active pochodzi z plantacji znajdujących się w wysokich górach Li Xian Tai Qing. Wyjątkowe warunki, jakie tam panują - czyste powietrze oraz unikalny mikroklimat – sprawiają, że jest jedyna w swoim rodzaju. Liście herbaciane, po wstępnej fermentacji, leżakują 3-4 lata w ciemnym, wilgotnym miejscu. Dzięki temu tworzą potem napar o szczególnej głębi i niepowtarzalnym smaku. Te walory znajdują uznanie wśród nawet najbardziej wymagających koneserów, a herbaty Pu-Erh Big-Active to produkty najczęściej kupowane w tej kategorii.

Marka Big-Active słynie z tworzenia oryginalnych kompozycji, w których wysokiej jakości liście herbaty łączy z ciekawymi dodatkami. Teraz w asortymencie herbat czerwonych Big-Active pojawia się nowy, wyjątkowy wariant – Pu-Erh o smaku mandarynki z trawą cytrynową. Charakterystyczne dla tego rodzaju herbaty ziemiste nuty zostały tu doskonale zbalansowane trawą cytrynową i słodką mandarynką.

Nowa herbata dostępna jest w wersji ekspresowej, dzięki czemu szybko i wygodnie można przygotować pyszny, aromatyczny napar.

W linii herbat czerwonych Big-Active dostępne są także: Pu-Erh o smaku cytrynowym (wariant ekspresowy i liściasty) oraz Pu-Erh o smaku grejpfrutowym (wariant ekspresowy).  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY zmienia codzienność polskich szkół Biuro prasowe
2024-11-14 | 14:00

Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY zmienia codzienność polskich szkół

Uczniowie wrócili do szkolnych ławek, a stołówki ponownie wypełniły się gwarem podczas przerw obiadowych. Od startu programu lojalnościowego – Klubu Pomagania i
Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian
2024-11-07 | 11:35

Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian

W świątecznej ofercie Colian czekają coroczne klasyki i zaskakujące nowości – każdy znajdzie coś dla siebie! NOWOŚĆ! Pastylki o smaku pomarańczowym w czekoladzie Goplana –
Ciao a tutti, czyli włoski jarmark znów na rynku Manufaktury
2024-09-06 | 10:07

Ciao a tutti, czyli włoski jarmark znów na rynku Manufaktury

Włoski jarmark Fiere del Gusto&buon Gusto  30.08-20.09.2024, godz. 10-22, rynek Manufaktury  Śródziemnomorscy entuzjaści mogą przenieść się – a właściwie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zakupy

Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić

Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów.  Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.