Komunikaty PR

Pyszna i pożywna zupa Węgierska Gulaszowa od JemyJemy

2024-05-29  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 7.58 MB )

Brak czasu i pomysłu na obiad? JemyJemy przychodzi z pomocą! Odkryj bogactwo smaków kuchni z całego świata i sięgnij po zupę Węgierską Gulaszową. Już w kilka minut będziesz mógł delektować się jej pysznym smakiem.

Zupa Węgierska Gulaszowa JemyJemy z linii Zupy Świata idealnie sprawdzi się w letnim sezonie. Jest szybka i łatwa w przygotowaniu dzięki czemu oszczędza się czas i energię. Dzięki swojej sycącej formule doskonale sprawdzi się po całym dniu pełnym aktywności na świeżym powietrzu, gdy chcemy zaspokoić głód, ale nie mamy ochoty na spędzanie wielu godzin w kuchni.

Jakość, która zachwyca

Węgierska Gulaszowa JemyJemy powstała z połączenia wyselekcjonowanych składników – przygotowana z mięsem i warzywami, doprawiona przyprawami oraz ziołami. Jest jedną z ulubionych zup konsumentów o czym świadczy fakt, że zajęła I miejsce w najnowszej edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Polskich Kupców”, w kategorii „Dania gotowe”. Jest to prestiżowy plebiscyt organizowany od lat, w którym właściciele i kierownicy sklepów z całej Polski wyróżniają produkty będące liderami sprzedaży.

Szybkość i wygoda na co dzień

To jednak nie wszystko! Gotową zupę JemyJemy wystarczy przelać do garnka, podgrzać i już po chwili możemy delektować się sycącym posiłkiem, który dostarczy nam energii na resztę dnia. Dzięki zastosowaniu poręcznego i lekkiego opakowania typu doypack oraz nowoczesnej technologii produkcji, może być ona przechowywana poza lodówką aż do momentu otwarcia.

Oferta dostępna w sprzedaży w cenie ok. 7.69 zł/400 g.

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Producent: PROFI S.A.

Zupa Węgierska Gulaszowa JemyJemy (400 g), cena det. ok 7.69 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.