Pyszna sałatka z kolorowym twistem -mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Na przekór zmiennej marcowej pogodzie, żywe barwy mogą zagościć w naszej kuchni już dziś. Wszystko za sprawą odpowiednio skomponowanych składników. Najlepszym tego przykładem jest mieszanka sałat Brasiliana mix marki Eisberg - tutaj zielenie, żółcie, biele i burgundy nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim zapowiadają eksplozję smaków na talerzu.
Obecna sytuacja nie sprzyja podróżowaniu i czerpaniu przyjemności z eksploracji rozmaitych kuchni świata. Na szczęście dostępne na wyciągnięcie ręki podukty, wspierają w tworzeniu potraw, inspirowanych odległymi zakątkami świata. Marka Eisberg proponuje mieszankę sałat, która przeniesie nas do słonecznej Brazylii. Gotowa i już umyta Brasiliana mix to zachwycająca apetycznym wyglądem kolorowa kompozycja. Jej starannie dobrany skład zapewnia też bogactwo witamin i minerałów.
Niecodziennymi smakowymi elementami, jak na mieszanki sałat, są biała kapusta oraz kukurydza. Chrupiąca kapusta występuje w formie pociętych paseczków, zasobna jest w błonnik i witaminę C. Kukurydza to z kolei powiew egzotyki na talerzu, warzywo pełne witamin oraz kwasów omega-3. Mieszankę Brasiliana mix idealnie dopełniają świeże i starannie wyselekcjonowane sałaty: cykoria endywia oraz cykoria sałatowa radicchio.
Mieszanka Brasiliana mix to idealna opcja na dodatek do obiadu. Wystarczy, że uzupełnimy ją o dressing i ekspresowa sałatka będzie gotowa.
Brasiliana mix marki Eisberg
Gramatura: 200 g
Sugerowana cena: 4,99 zł
Składniki: cykoria endywia, cykoria sałatowa radicchio, kapusta biała, kukurydza
_______________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.