Pysznie, zdrowo i… na nowo – świętujemy ćwierć wieku z Maślanką Mrągowską
Tegoroczna kampania Maślanki Mrągowskiej będzie niezwykle smakowita i wyjątkowa. Jej celem jest pokazania odbiorcom, że dzięki tradycyjnej recepturze i naturalnemu składowi maślanka sprawdzi się, jako składnik wielu przepisów, który dodaje daniom smaku, a także wzbogaca ich aspekt zdrowotny. Z okazji 25-lecia nie zabraknie aktywności dla konsumentów, między innymi konkursów i wakacyjnej loterii. Działania nakierowane będą na szeroką obecność marki w Internecie oraz TV.
Z Mrągowską zawsze jest pysznie, ale też…
Już w maju zeszłoroczna idea kampanii „Pysznie i zdrowo” zostanie zaprezentowana w nowej, odświeżonej formule. Na całość działań w 2022 roku, składać się będzie 5 cykli, które pokażą wszechstronność marki i jej produktu.
1. Pysznie i zdrowo, i na nowo – wiosna to najlepszy czas, by wcielić w życie nowe nawyki, nie tylko te żywieniowe, ale też ekologiczne – Maślanka Mrągowska będzie wspierać konsumentów w postanowieniach i podpowiadać im, jak w nich wytrwać.
2. Pysznie i świeżo – latem nie może zabraknąć świeżych owoców i warzyw. Marka pokaże, jak łączyć je z napojami fermentowanymi.
3. Pysznie i na bogato – to cykl loteryjny trwający przez miesiące wakacyjne. Maślanka Mrągowska to bogactwo smaku i wartości odżywczych, a konsument sięgający po ten kulinarny skarb, będzie mógł się wzbogacić dosłownie, bo do zgarnięcia będą nagrody pieniężne.
4. Pysznie i aktywnie – na jesień do zdrowej diety, warto dodać ruch, by w tym trudnym dla organizmu okresie, wspomagać jego odporność. Maślanka Mrągowska podzieli się dobrą energię.
5. Pysznie i po swojemu – właśnie takie Święta są najlepsze, z tradycyjnymi przepisami, ale z nutką eksperymentowania i nowoczesności, bo w gotowaniu z Maślanką Mrągowską liczy się przede wszystkim radość i smak.
Cykl obejmuje okres przedświąteczny i świąteczny
Tegoroczne działania marketingowe dla Maślanki Mrągowskiej są dla nas wyjątkowe, ponieważ będą nawiązywać również do 25 lat obecności marki na polskim rynku. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego bardzo zależy nam na ich edukacji i budowaniu świadomości na temat nie tylko smaku, tego wartościowego produktu, ale także różnorodności kulinarnego zastosowania oraz prozdrowotnych właściwości, jakie posiadają napoje fermentowane – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
– Maślanka Mrągowska jako nowoczesna marka podejmuje działania komunikacyjne w najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak TikTok, współpracując z influencerami. Śledząc trendy i odpowiadając na potrzeby konsumentów, nie zapominamy także o ekologii. Dlatego odbiorcom kampanii przybliżymy Eko Smaczki, czyli cykl porad poświęconych idei zrównoważonego rozwoju. Zaprezentujemy również opakowanie Maślanki w nowej odsłonie.
Przed nami czas pełen smaku, nowości, świeżości, naturalności, aktywności i zdrowia. Działania obejmą kampanię w social media, TV oraz banerową, a także aktywność influencerów, loterię oraz konkursy konsumenckie. Historię marki i wspomnienia z lat 90., gdy powstała, porady kulinarne oraz przepisy z wykorzystaniem maślanki znaleźć można na stronie www.maslankamragowska.pl.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.
![Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_366671853,w_231,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska
![„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War](/files/_uploaded/glownekonf_1877478853,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
![Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!](/files/_uploaded/glownekonf_147330958,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.