Komunikaty PR

Pysznie, zdrowo i… na nowo – świętujemy ćwierć wieku z Maślanką Mrągowską

2022-05-06  |  10:00
Biuro prasowe

Tegoroczna kampania Maślanki Mrągowskiej będzie niezwykle smakowita i wyjątkowa. Jej celem jest pokazania odbiorcom, że dzięki tradycyjnej recepturze i naturalnemu składowi maślanka sprawdzi się, jako składnik wielu przepisów, który dodaje daniom smaku, a także wzbogaca ich aspekt zdrowotny. Z okazji 25-lecia nie zabraknie aktywności dla konsumentów, między innymi konkursów i wakacyjnej loterii. Działania nakierowane będą na szeroką obecność marki w Internecie oraz TV.

Z Mrągowską zawsze jest pysznie, ale też…

Już w maju zeszłoroczna idea kampanii „Pysznie i zdrowo” zostanie zaprezentowana w nowej, odświeżonej formule. Na całość działań w 2022 roku, składać się będzie 5 cykli, które pokażą wszechstronność marki i jej produktu.

1. Pysznie i zdrowo, i na nowo – wiosna to najlepszy czas, by wcielić w życie nowe nawyki, nie tylko te żywieniowe, ale też ekologiczne – Maślanka Mrągowska będzie wspierać konsumentów w postanowieniach i podpowiadać im, jak w nich wytrwać.

2. Pysznie i świeżo – latem nie może zabraknąć świeżych owoców i warzyw. Marka pokaże, jak łączyć je z napojami fermentowanymi.

3. Pysznie i na bogato – to cykl loteryjny trwający przez miesiące wakacyjne. Maślanka Mrągowska to bogactwo smaku i wartości odżywczych, a konsument sięgający po ten kulinarny skarb, będzie mógł się wzbogacić dosłownie, bo do zgarnięcia będą nagrody pieniężne.

4. Pysznie i aktywnie – na jesień do zdrowej diety, warto dodać ruch, by w tym trudnym dla organizmu okresie, wspomagać jego odporność. Maślanka Mrągowska podzieli się dobrą energię.

5. Pysznie i po swojemu – właśnie takie Święta są najlepsze, z tradycyjnymi przepisami, ale z nutką eksperymentowania i nowoczesności, bo w gotowaniu z Maślanką Mrągowską liczy się przede wszystkim radość i smak.

Cykl obejmuje okres przedświąteczny i świąteczny

Tegoroczne działania marketingowe dla Maślanki Mrągowskiej są dla nas wyjątkowe, ponieważ będą nawiązywać również do 25 lat obecności marki na polskim rynku. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego bardzo zależy nam na ich edukacji i budowaniu świadomości na temat nie tylko smaku, tego wartościowego produktu, ale także różnorodności kulinarnego zastosowania oraz prozdrowotnych właściwości, jakie posiadają napoje fermentowane – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Maślanka Mrągowska jako nowoczesna marka podejmuje działania komunikacyjne w najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak TikTok, współpracując z influencerami. Śledząc trendy i odpowiadając na potrzeby konsumentów, nie zapominamy także o ekologii. Dlatego odbiorcom kampanii przybliżymy Eko Smaczki, czyli cykl porad poświęconych idei zrównoważonego rozwoju. Zaprezentujemy również opakowanie Maślanki w nowej odsłonie.

Przed nami czas pełen smaku, nowości, świeżości, naturalności, aktywności i zdrowia. Działania obejmą kampanię w social media, TV oraz banerową, a także aktywność influencerów, loterię oraz konkursy konsumenckie. Historię marki i wspomnienia z lat 90., gdy powstała, porady kulinarne oraz przepisy z wykorzystaniem maślanki znaleźć można na stronie www.maslankamragowska.pl.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.