Komunikaty PR

Pysznie, zdrowo i… na nowo – świętujemy ćwierć wieku z Maślanką Mrągowską

2022-05-06  |  10:00
Biuro prasowe

Tegoroczna kampania Maślanki Mrągowskiej będzie niezwykle smakowita i wyjątkowa. Jej celem jest pokazania odbiorcom, że dzięki tradycyjnej recepturze i naturalnemu składowi maślanka sprawdzi się, jako składnik wielu przepisów, który dodaje daniom smaku, a także wzbogaca ich aspekt zdrowotny. Z okazji 25-lecia nie zabraknie aktywności dla konsumentów, między innymi konkursów i wakacyjnej loterii. Działania nakierowane będą na szeroką obecność marki w Internecie oraz TV.

Z Mrągowską zawsze jest pysznie, ale też…

Już w maju zeszłoroczna idea kampanii „Pysznie i zdrowo” zostanie zaprezentowana w nowej, odświeżonej formule. Na całość działań w 2022 roku, składać się będzie 5 cykli, które pokażą wszechstronność marki i jej produktu.

1. Pysznie i zdrowo, i na nowo – wiosna to najlepszy czas, by wcielić w życie nowe nawyki, nie tylko te żywieniowe, ale też ekologiczne – Maślanka Mrągowska będzie wspierać konsumentów w postanowieniach i podpowiadać im, jak w nich wytrwać.

2. Pysznie i świeżo – latem nie może zabraknąć świeżych owoców i warzyw. Marka pokaże, jak łączyć je z napojami fermentowanymi.

3. Pysznie i na bogato – to cykl loteryjny trwający przez miesiące wakacyjne. Maślanka Mrągowska to bogactwo smaku i wartości odżywczych, a konsument sięgający po ten kulinarny skarb, będzie mógł się wzbogacić dosłownie, bo do zgarnięcia będą nagrody pieniężne.

4. Pysznie i aktywnie – na jesień do zdrowej diety, warto dodać ruch, by w tym trudnym dla organizmu okresie, wspomagać jego odporność. Maślanka Mrągowska podzieli się dobrą energię.

5. Pysznie i po swojemu – właśnie takie Święta są najlepsze, z tradycyjnymi przepisami, ale z nutką eksperymentowania i nowoczesności, bo w gotowaniu z Maślanką Mrągowską liczy się przede wszystkim radość i smak.

Cykl obejmuje okres przedświąteczny i świąteczny

Tegoroczne działania marketingowe dla Maślanki Mrągowskiej są dla nas wyjątkowe, ponieważ będą nawiązywać również do 25 lat obecności marki na polskim rynku. Ćwierć wieku w kuchniach konsumentów zobowiązuje, dlatego bardzo zależy nam na ich edukacji i budowaniu świadomości na temat nie tylko smaku, tego wartościowego produktu, ale także różnorodności kulinarnego zastosowania oraz prozdrowotnych właściwości, jakie posiadają napoje fermentowane – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Maślanka Mrągowska jako nowoczesna marka podejmuje działania komunikacyjne w najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak TikTok, współpracując z influencerami. Śledząc trendy i odpowiadając na potrzeby konsumentów, nie zapominamy także o ekologii. Dlatego odbiorcom kampanii przybliżymy Eko Smaczki, czyli cykl porad poświęconych idei zrównoważonego rozwoju. Zaprezentujemy również opakowanie Maślanki w nowej odsłonie.

Przed nami czas pełen smaku, nowości, świeżości, naturalności, aktywności i zdrowia. Działania obejmą kampanię w social media, TV oraz banerową, a także aktywność influencerów, loterię oraz konkursy konsumenckie. Historię marki i wspomnienia z lat 90., gdy powstała, porady kulinarne oraz przepisy z wykorzystaniem maślanki znaleźć można na stronie www.maslankamragowska.pl.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:09

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.