Pyszny smak domowej lemoniady z cytryn!
Wraz z nadejściem lata jednym z najbardziej gorących – dosłownie! – tematów jest to, w jaki sposób szybko się ochłodzić. Proste rozwiązanie? Zimne napoje! Wśród tych najbardziej lubianych, jak i tych, które budzą największy sentyment jest oczywiście … lemoniada. Doskonale orzeźwiająca, o niepowtarzalnym, kwaśno-słodkim smaku. To dla wielu z nas jednocześnie smak najpiękniejszych wspomnień – beztroskiego lata, spędzanego na radosnej zabawie z przyjaciółmi.
Dla wszystkich fanów lemoniadowej rześkości mamy dobrą wiadomość. Dziś, gdy chcemy przygotować dużą porcję lemoniady, która będzie smakowała tak jak ta domowa, nie musimy już wyciskać mnóstwa cytryn. Wystarczy sięgnąć po nowy syrop Herbapolu, który przywołuje cudowny smak domowej lemoniady z cytryn.
Syrop Cytryna Lemoniadowa unosi na fali cytrynowego orzeźwienia! Jako suplement diety, dostarcza też witaminy C, B6, D oraz cynku. Jego atutem jest ponadto wydajność – jedna butelka wystarcza na przygotowanie ponad 20 porcji. Taki napój pomoże z werwą zacząć dzień, doskonale orzeźwi pomiędzy kolejnymi obowiązkami, będzie świetnym towarzyszem wakacyjnych chwil i idealnie sprawdzi się podczas letnich spotkań z przyjaciółmi czy ogrodowego kinder party.
A oto prosty pomysł na tymiankową lemoniadę z cytryną. Do szklanki wystarczy wlać 300 ml zimnej wody niegazowanej oraz 40 ml syropu Herbapol Cytryna Lemoniadowa. Następnie dorzucamy trzy kostki lodu i dekorujemy całość plastrem cytryny i dwiema gałązkami tymianku. Smacznego lemoniadowego orzeźwienia!
W sezonowej kolekcji syropów Herbapol są również dostępne inne orzeźwiające smaki: Mango z ananasem, Rabarbar z truskawką, Arbuz z miętą, Pomarańcza i Kiwi.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.