"Przyjemniej razem" - wyjątkowa współpraca marek Ptasie Mleczko® i Costa Coffee
Trudno o trafniejsze połączenie niż kawa i pyszna pralina. Szczególnie, jeśli mowa o lekkich i pysznych piankach Ptasie Mleczko®, które doskonale sprawdzają się nie tylko jako słodki dodatek do cappuccino z mocno spienionym mlekiem, lecz także jako składnik kaw i napojów mrożonych. Już tej wiosny, poszukujący codziennych przyjemności powinni skierować swoje kroki do sklepowych półek i kawiarni Costa Coffee. Czekać tam będzie na nich efekt niezwykłej współpracy dwóch marek pod hasłem „Przyjemniej razem”.
Odkryj smakowitą przyjemność w różnych odsłonach
W ciepłe dni nic nie zapewnia takiej ochłody jak orzeźwiające frappé czy shake, dlatego dla wielu jest to nieodłączny element wiosny i lata. Za to Ptasie Mleczko® to codzienny ulubieniec, niezależnie od okoliczności i aury za oknem. Lekkie i pyszne pianki sprawiają, że każda radosna chwila w gronie bliskich staje się jeszcze lepsza.
Letni sezon zbliża się wielkimi krokami, dlatego Ptasie Mleczko® i Costa Coffee przygotowały wyjątkowe propozycje, które dostarczą przyjemności w zupełnie nowym wymiarze. W wyniku współpracy marek powstały limitowane smaki pianek Ptasie Mleczko® inspirowane napojami Costa Coffee. Ptasie Mleczko® Caffè Frappé z dodatkiem kawy Costa Coffee skusi miłośników klasycznej mrożonej kawy z kruszonym lodem. Lekka struktura pianki doskonale wydobywa najważniejsze walory smakowe tego uwielbianego napoju. Ponadto słodycze zawierają kawę z autorskiej, słynnej mieszkanki Signature Blend, która pozostaje niezmienna od chwili jej opracowania przez braci Costa przeszło 50 lat temu. Natomiast Ptasie Mleczko® Słony Karmel Shake pozwala doświadczyć smaku oryginalnej propozycji Costa Coffee w zupełnie nowym wydaniu. Karmel przełamany słonym akcentem to od dawna jeden z najchętniej wybieranych wariantów słodyczy – łączy on również fanów obu marek.
Niecodzienna współpraca zasługuje na wyjątkową oprawę, dlatego nowe warianty Ptasie Mleczko® dostępne są w specjalnych opakowaniach z wyrazistym designem. Szata graficzna łączy w sobie wizualną tożsamość dwóch marek i pozwala konsumentowi z łatwością odnaleźć smak, który najlepiej wpisuje się w jego upodobania.
Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® dostępna jest od 13 kwietnia w sieci Biedronka, a z końcem miesiąca sukcesywnie pojawiać się one będą na półkach pozostałych sklepów. Produkty zakupić będzie można także w wyjątkowych zestawach Ptasie Mleczko® i kawa Costa Coffee 200g, aby móc cieszyć się tym pysznym połączeniem również w domu.
Ptasie Mleczko® w kawiarniach Costa Coffee
Napoje, które zainspirowały premierowe warianty Ptasie Mleczko®, dostępne będą w kawiarniach Costa Coffee już 10 maja. Wszystkie receptury zawierają pianki Ptasie Mleczko®, które nadają konsystencji Frappé i Słony Karmel Shake niepowtarzalnej gładkości. Goście kawiarni odkryją też, że lekkie pianki wzbogacają doznania smakowe napojów dzięki zawartości oryginalnej wedlowskiej czekolady. Istotnym może być również fakt, że od 5 do 10 maja członkowie Costa Coffee Club będą mieli okazję spróbować napojów przedpremierowo. Każdy, komu nowe propozycje przypadną do gustu, znajdzie je w kawiarniach Costa Coffee już pod koniec kwietnia.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.