Razem raźniej – także w kuchni! Wyniki badania na zlecenie marki FRoSTA
Po prawdziwej, śnieżnej, mroźnej zimie, nastał marzec! Nie tylko miesiąc astrologicznej wiosny, ale i Dnia Kobiet – święta, w którym Panie są obdarowywane kwiatami i upominkami. Jest to też moment, kiedy kobiety mogą szczególnie zatroszczyć się o siebie. A będzie to jeszcze prostsze biorąc pod wyniki najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie marki FRoSTA. Wynika z nich, że nastąpił zauważalny wzrost zaangażowania mężczyzn w obowiązki domowe.
Jak Polacy dzielą się obowiązkami domowymi?
Przygotowanie obiadu? Robienie codziennych małych zakupów oraz planowanie tych większych? A może sprzątanie? Kto najczęściej zaangażowany jest w ich realizację? Mimo, iż kobiety nadal wiodą prym w dbaniu o ognisko domowe, to na przestrzeni dwóch lat można zaobserwować rosnący trend jeszcze częstszego włączania się mężczyzn w wykonywanie obowiązków domowych - zwłaszcza tych związanych z gotowaniem i robieniem zakupów. Ponad 38% Panów zdeklarowało, że uczestniczy w ich organizacji.
Największy wzrost, w stosunku do 2019 roku, zauważono w sferze planowania zakupów. Wcześniej 32% mężczyzn brało czynny udział w procesie zakupowym, teraz ta liczba oscyluje na poziomie 38%. Wykonywanie dużych zakupów zdeklarowało 38% Panów, a tych mniejszych – 39%. Panowie, najwyższy czas wziąć torbę w rękę i zwiększyć tą liczbę!
Jeśli chodzi o kulinaria, to widzimy zrównoważony wzrost. W przypadku przyrządzania posiłków liczba ta podskoczyła do 38%.
W roku 2019 blisko 50% kobiet zdeklarowało planowanie i wykonywanie dużych zakupów. Obecnie na tym polu widzimy wyraźny spadek - o 10%. Czy spowodowane jest to tym, że Panowie coraz chętniej partycypują w codziennych obowiązkach? A może dlatego, że na rynku pojawia się coraz więcej smacznych i pełnowartościowych posiłków, które wystarczy tylko podgrzać? Stawiamy na to drugie!
Mężczyzno, przygotuj posiłek na Dzień Kobiet!
W dniu, w którym to kobiety są na pierwszym miejscu, nie może zabraknąć kwiatów i dobrego jedzenia. Jednak, przygotowywanie kulinarnych specjałów nie jest mocną stroną każdego. Dlatego, jeśli nie czujesz się kulinarnym mistrzem a chcesz, aby uśmiech zagościł na ustach kobiety, postaw na gotowe dania FRoSTY. Tym bardziej, że dzięki nim, możesz ją zabrać w podróż do orientalnej Azji, słonecznego Meksyku, kolorowej Hiszpanii czy pełnych smaku Włoch i Grecji. To takie proste!
Kolacja w stylu azjatyckim!
Makaron w stylu azjatyckim z soczystym kurczakiem i warzywami, przyprawiony sosem sojowym to propozycja od FRoSTY na szybką kulinarną podróż w orient!
Kolacja w stylu Meksykańskim
Kurczak z ryżem po meksykańsku
A może tak randka w kraju złocistych plaż i turkusowego morza? Z daniem w stylu meksykańskim z kurczakiem, warzywami i ryżem będzie to możliwe.
Kolacja w stylu Hiszpańskim
Danie z krewetkami po hiszpańsku
Tutaj stawiamy na klasykę! FRoSTA w swojej ofercie proponuje danie z krewetkami, filetem z mintaja, soczystym kurczakiem oraz ryżem – Paellę!
Kolacja w stylu Włoskim
Makaron z łososiem po włosku
Viva la pasta! Kilka świeczek na stole, butelka wina i makaron z łososiem to idealny przepis na udaną celebrację Dnia Kobiet!
Kolacja w stylu Greckim
Danie z kurczakiem w stylu gyros
Kuchnia grecka uznawana jest za jedną z najsmaczniejszych na świecie. Śródziemnomorskie smaki, pięknie pachnące przyprawy, warzywa dojrzewające w słońcu – wszystko to znajdziesz w kulinarnej podróży z FRoSTA i daniem w stylu greckim!
Podsumowując, niezmiernie cieszy fakt, iż w gospodarstwach domowych następuje równouprawnienie w kwestii realizacji obowiązków. Dzięki temu, każdy z partnerów ma więcej czasu na realizację swoich potrzeb. Dania mrożone mogą stanowić duże ułatwienie w przygotowywaniu codziennych posiłków zarówno przez panów, jak i panie. W szybki i prosty sposób przygotujemy smaczny i wartościowy posiłek – a wariantów od FRoSTY jest tak wiele, że każdy odnajdzie swój ulubiony smak!
Informacje o firmie:
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.
Kontakt dla mediów:
Agata Zielińska
FRoSTA
e-mail: agata.zielinska@frosta.pl
Karolina Kraśnicka
LoveBrands Relations
e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Bryska: W Sopocie nigdy nie odmawiam sobie przyjemności zjedzenia gofra. Cena nie gra roli
Wokalistka zapewnia, że nieco wyższe ceny w kawiarniach, restauracjach czy nawet w zwykłych budkach z przysmakami tuż przy plaży nie zniechęcają jej do wypoczynku nad Bałtykiem, bo po prostu lubi tam bywać. Często wraca do Sopotu, chociażby po to, żeby zjeść pysznego gofra z syropem karmelowym. Na ten przysmak Bryska nie żałuje pieniędzy. Jej zdaniem nieco wyższe ceny w lokalach gastronomicznych w sezonie letnim są jak najbardziej uzasadnione, bo przecież dla właścicieli takich punktów, to jedyna okazja żeby zarobić.
Polityka
Lekarz: Karol Nawrocki zapewne sporo papierosów w swoim życiu wypalił. Stwierdził, że w kampanii lepiej będzie je zastąpić woreczkami nikotynowymi

Kandydat na prezydenta Karol Nawrocki podczas ostatniej debaty w TVP wykonał nietypowy gest, wsuwając do ust saszetkę, co wywołało dyskusję na temat alternatywnych produktów nikotynowych. Były wiceminister zdrowia przypomina, że stosowanie takich woreczków to jedna z metod walki z uzależnieniem od palenia tytoniu, wpisująca się w strategię redukcji szkód, a przykład osoby publicznej może podnieść świadomość społeczną na ten temat. Jednocześnie lekarz zwraca uwagę, że tego typu produkty przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych. Reguluje to przyjęta w maju nowelizacja ustawy tytoniowej.
Zdrowie
Coraz więcej alergików korzysta z immunoterapii podjęzykowej. Nie jest ona dostępna dla najmłodszych pacjentów

Immunoterapia alergenowa, polegająca na 3-5-letnim podawaniu preparatu zawierającego alergeny, jest jedyną uznaną i skuteczną metodą przyczynowego leczenia alergii. Jej zastosowanie w najmłodszym wieku pozwala uchronić pacjenta przed rozwojem poważniejszych chorób o podłożu alergicznym, takich jak astma oskrzelowa. W Polsce refundowane są głównie immunoterapie podawane podskórnie, jednak w ostatnich latach coraz popularniejsza staje się postać podjęzykowa. Doustna forma jest refundowana tylko u dzieci i młodzieży w wieku 12–18 lat oraz dla dorosłych w odczulaniu na roztocza kurzu domowego. Alergolodzy i organizacje pacjenckie apelują o rozszerzenie wskazań o inne alergeny wiatropylne i refundację preparatów od szóstego roku życia.