Relacja z karnawałowej kolacji Gan bei
Karnawał to absolutnie najlepszy czas na celebrowanie życia w towarzystwie wybornego jedzenia. Okazją, która dodatkowo wzmocniła tegoroczną końcówkę naszego karnawału, są obchody Chińskiego Nowego Roku. Kumulację tych hucznych tradycji skutecznie wykorzystała restauracja Gan bei, organizując wieczór otwarcia pełen smakowitych atrakcji!
Iście karnawałowa uczta dla podniebienia, połączona ze świętowaniem Nowego Roku – w Gan bei w sercu Warszawy zawrzało od wielkiego ucztowania i celebracji. Kulinarna podróż po Chinach, Japonii, Indiach, Tajlandii i innych zakątkach kontynentu azjatyckiego przyciągnęła prawdziwych miłośników Orientu. W czym rozsmakowali się goście podczas karnawałowej kolacji?
W pierwszej kolejności zostały podane zimne przystawki takie jak Sake tataki, Beef tataki oraz Seafood Seviche. Następnie goście mogli rozsmakować się w wariacjach sushi (Rainbow Dragon, Kakiage Łosoś, Mamenori Avocado Tartare), które przygotował Petro Gudzovatyi. To jeden z bardziej utalentowanych Szefów Kuchni Sushi, posiadający profesjonalny certyfikat AJSA | WSII (All Japan Sushi association) otrzymany w 2018 roku w Japonii. Kolejnym doświadczeniem były dania główne. Na stole pojawiła się kaczka po pekińsku z chińskimi naleśnikami, ogórkami, zieloną cebulą i sosem pekińskim, ostra chrupiąca cukinia w sosie śliwkowym z chili, krewetki tygrysie w tajskim sosie curry oraz ryż i rajta. Zwieńczeniem całej uczty był deser, czyli perełki tapioki oraz mochi.
Jak dobrze wiemy, tym bez czego nawet najlepsze jedzenie nie zrobi wyjątkowego wrażenia, jest atmosfera miejsca. Klimat rodem z obchodów Chińskiego Nowego Roku, rozgrzewające rytmy muzyki oraz opowieści o tym, co łączy – jedzeniu.
Atmosfera harmonii wnętrz i niepowtarzalny smak dań restauracji Gan bei zanurzyły gości w egzotycznej idylli Azji, z której trudno było wrócić do codzienności. Wyjątkowy, karnawałowy wieczór bogato okraszony zdjęciami i relacjami będzie długo wspominanym spotkaniem z wybornym jedzeniem i kulturą Azji, która pasjonuje, inspiruje i intryguje nie tylko warszawskich smakoszy.
Przedstawiciele restauracji Gan bei zachęcają, by razem z nimi wejść do świata ponad 200 dań kuchni indochińskiej, dostosowanych do gustów europejskich i odnaleźć swoje ulubione smaki w azjatyckim wydaniu
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.