Komunikaty PR

Relacja z karnawałowej kolacji Gan bei

2024-02-20  |  14:00
Biuro prasowe

Karnawał to absolutnie najlepszy czas na celebrowanie życia w towarzystwie wybornego jedzenia. Okazją, która dodatkowo wzmocniła tegoroczną końcówkę naszego karnawału, są obchody Chińskiego Nowego Roku. Kumulację tych hucznych tradycji skutecznie wykorzystała restauracja Gan bei, organizując wieczór otwarcia pełen smakowitych atrakcji!

Iście karnawałowa uczta dla podniebienia, połączona ze świętowaniem Nowego Roku – w Gan bei w sercu Warszawy zawrzało od wielkiego ucztowania i celebracji. Kulinarna podróż po Chinach, Japonii, Indiach, Tajlandii i innych zakątkach kontynentu azjatyckiego przyciągnęła prawdziwych miłośników Orientu. W czym rozsmakowali się goście podczas karnawałowej kolacji?

W pierwszej kolejności zostały podane zimne przystawki takie jak Sake tataki, Beef tataki oraz Seafood Seviche. Następnie goście mogli rozsmakować się w wariacjach sushi (Rainbow Dragon, Kakiage Łosoś, Mamenori Avocado Tartare), które przygotował Petro Gudzovatyi. To jeden z bardziej utalentowanych Szefów Kuchni Sushi, posiadający profesjonalny certyfikat AJSA | WSII (All Japan Sushi association) otrzymany w 2018 roku w Japonii. Kolejnym doświadczeniem były dania główne. Na stole pojawiła się kaczka po pekińsku z chińskimi naleśnikami, ogórkami, zieloną cebulą i sosem pekińskim, ostra chrupiąca cukinia w sosie śliwkowym z chili, krewetki tygrysie w tajskim sosie curry oraz ryż i rajta. Zwieńczeniem całej uczty był deser, czyli perełki tapioki oraz mochi. 

Jak dobrze wiemy, tym bez czego nawet najlepsze jedzenie nie zrobi wyjątkowego wrażenia, jest atmosfera miejsca. Klimat rodem z obchodów Chińskiego Nowego Roku, rozgrzewające rytmy muzyki oraz opowieści o tym, co łączy – jedzeniu. 

Atmosfera harmonii wnętrz i niepowtarzalny smak dań restauracji Gan bei zanurzyły gości w egzotycznej idylli Azji, z której trudno było wrócić do codzienności. Wyjątkowy, karnawałowy wieczór bogato okraszony zdjęciami i relacjami będzie długo wspominanym spotkaniem z wybornym jedzeniem i kulturą Azji, która pasjonuje, inspiruje i intryguje nie tylko warszawskich smakoszy.

Przedstawiciele restauracji Gan bei zachęcają, by razem z nimi wejść do świata ponad 200 dań kuchni indochińskiej, dostosowanych do gustów europejskich i odnaleźć swoje ulubione smaki w azjatyckim wydaniu

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.