Komunikaty PR

Restauracja Focaccia w Warszawie prezentuje jesienny festiwal smaków z gęsiną!

2023-11-10  |  09:30
Biuro prasowe

Restauracja Focaccia, znana ze swojego wyjątkowego podejścia do kulinarnej sztuki,
z dumą ogłasza wprowadzenie jesiennego menu opartego na wyjątkowym składniku - gęsinie. To prawdziwa uczta dla podniebienia, której nie można przegapić!

- Jesienna pora roku w Polsce to idealny moment na wprowadzenie gęsiny do naszego menu. To tradycyjny składnik kuchni polskiej, a jednocześnie ma ogromny potencjał smakowy. Nasza ekipa kucharska poświęciła wiele czasu na przygotowanie unikalnych dań, które połączą tradycję z nowoczesnością. Nasze dania z gęsiną przypomną Gościom o korzeniach polskiej kuchni, ale także zaskoczą ich nowatorskimi smakami i kreatywnym podejściem – powiedział Norbert Szymul, szef kuchni Focaccia.

Historia gęsiny na polskim stole

Gęsina na polskim stole ma bogatą historię sięgającą wieków wstecz. Jest ona jednym z symboli tradycyjnej kuchni polskiej i była często obecna na świątecznych stołach, zwłaszcza podczas Bożego Narodzenia. W dawnych czasach gęsina była ceniona za swój wyjątkowy smak i wartości odżywcze. Dzisiaj restauracja Focaccia kontynuuje tę tradycję, starając się przywrócić gęsinie jej dawny blask.

Menu będzie obowiązywało od 11 listopada czyli tradycyjnie na Św. Marcina. W karcie goście znajdą Consomme z gęsi z tortellini i trybulą; Ravioli z gęsią w sosie szałwiowym czy Udko gęsie z gnocchi dyniowym i modrą kapustą i sosem żurawinowym. Dania będą dostępne do 25 listopada br.

O Restauracji Focaccia


Restauracja Focaccia to miejsce, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością. Misją jest  dostarczanie wyjątkowych doznań kulinarnych, które pozostawiają niezapomniane wrażenia. Ekipa kucharska jest zaangażowana w tworzenie dań opartych na lokalnych produktach, aby dostarczać Gościom najlepszych smaków sezonu. To idealne miejsce na romantyczną kolację, spotkanie biznesowe lub rodzinny obiad z widokiem na warszawską Starówkę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.