Komunikaty PR

Risotto z cukinią i zielonym groszkiem

2024-03-26  |  13:19
Biuro prasowe

Risotto z cukinią i zielonym groszkiem to kremowe, wiosenne danie pełne świeżości, koloru i smaku! Proste w przygotowaniu, łączy w sobie delikatny ryż arborio z soczystą cukinią i słodkim groszkiem, tworząc idealne połączenie na każdą okazję.

Składniki (na 3-4 porcje):

• 150 g ryżu do risotto (arborio)
• 1 szalotka lub cebulka
• 2 ząbki czosnku
• 2 łyżki masła
• 3 łyżki tartego parmezanu
• ½ cukinii
• 3 łyżki zielonego, mrożonego groszku
• olej rzepakowy do smażenia

 

600-700 ml bulionu warzywnego:

• 800 ml wody Mama i ja
• 2 marchewki
• 1 pietruszka
• ¼ selera
• ½ pora
• 2-3 łodygi natki pietruszki i/lub lubczyku
• sól, ziele angielskie do smaku

 

Wykonanie:

1. Przygotuj bulion warzywny. Umyte i obrane warzywa gotuj na średnim ogniu razem z pozostałymi składnikami około 30-40 minut (do miękkości). Dopraw do smaku.
2. Na patelni (na 2-3 łyżkach oleju) podsmaż posiekaną cebulkę z czosnkiem. Dodaj ryż, wymieszaj i zostaw na ogniu przez 3-4 minuty. Następnie dodaj chochlę bulionu i duś pod przykryciem. 
3. Gdy płyn się wchłonie, ponownie dolej chochlę wywaru. Postępuj tak, aż do momentu, gdy ryż będzie prawie miękki. Wtedy dodaj drobno pokrojoną cukinię i zielony groszek. 
4. Całość wymieszaj i dodaj ostatnią chochlę bulionu. Po 3-4 minutach dodaj masło, parmezan i całość wymieszaj. Dopraw do smaku.

 

Woda źródlana Mama i ja

Mama i ja – to w pełni bezpieczna, niegazowana woda źródlana, wyróżniająca się niskim stopniem mineralizacji i niewielką zawartością sodu. Stanowi optymalne uzupełnienie codziennej diety kobiet w ciąży oraz mam karmiących piersią. Znakomicie nadaje się również do przygotowywania posiłków dla niemowląt i dzieci w każdym wieku.
 

Strona www: https://wodadladziecka.pl/
 

Cena:

1,5 l – 2,39 zł

0,5 l – 1,79 zł

0,33 l – 2,19 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.