Komunikaty PR

Rodzina Słodkich zachęca do letniego żelowania i udziału w konkursach!

2023-07-12  |  14:50
Biuro prasowe

Sezon letni to czas spędzany głównie w plenerze: na działce, nad jeziorem, u babci na wsi… Bliskość przyrody pozwala nam korzystać z naturalnych owoców i warzyw – darów natury. Tak bardzo chcielibyśmy zatrzymać je na dłużej… I jest na to sposób! Możemy zamknąć składniki w słoikach, a jesienią i zimą wspominać ten ciepły czas z bliskimi. Do tego zachęca marka Diamant wraz z rodziną Słodkich.

Sposobem na zachowanie wspomnień z lata jest skorzystanie z dobroci natury i zrobienie samodzielnie dżemów. Tak przygotowane słoiki można potem otworzyć podczas zimniejszych miesięcy i znowu poczuć smak i zapach lata. Co ważne, przetwory możesz łatwo przygotować z rodziną, do czego zachęca w najnowszej akcji Wkręć się w letnie żelowanie słodka rodzinka, bohaterzy ostatniego spotu marki Diamant. Udowadniają oni, że gotowanie z cukrami żelującymi jest szybkie (kilka minut i gotowe), ale i naturalne: bez zbędnych konserwantów i sztucznych substancji. To także świetny sposób na wspólne spędzenie czasu w kuchni.

Na potrzeby promocji akcji stworzono obszerną bazę przepisów, których z pewnością konsumenci nie znajdą w tradycyjnych książkach kucharskich. Wspólnie z marką Diamant można przygotować m.in. dżem czosnkowy, chutney z mango i chilli czy konfiturę z białą czekoladą. To tylko zajawka pyszności, resztę znajdą Państwo tutaj.

Dodatkowo, akcje wspierane są przez działania influnecer-marketingowe oraz kampanie displayowe. W social mediach też sporo się dzieje: megaowocowe kreacje video znaleźć można m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i TikToku. Dodatkowo producent organizuje także konkursy, w którym do wygrania pastelowe AGD od marki SMEG, a także moc gadżetów brandowanych hasłem SłodkieŁączy. Najbliższy konkurs ruszy już w sierpniu.

Najbliższy konkurs znaleźć można na profilu SM:
https://www.facebook.com/slodkielaczy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.