Komunikaty PR

Rodzina Słodkich zachęca do letniego żelowania i udziału w konkursach!

2023-07-12  |  14:50
Biuro prasowe

Sezon letni to czas spędzany głównie w plenerze: na działce, nad jeziorem, u babci na wsi… Bliskość przyrody pozwala nam korzystać z naturalnych owoców i warzyw – darów natury. Tak bardzo chcielibyśmy zatrzymać je na dłużej… I jest na to sposób! Możemy zamknąć składniki w słoikach, a jesienią i zimą wspominać ten ciepły czas z bliskimi. Do tego zachęca marka Diamant wraz z rodziną Słodkich.

Sposobem na zachowanie wspomnień z lata jest skorzystanie z dobroci natury i zrobienie samodzielnie dżemów. Tak przygotowane słoiki można potem otworzyć podczas zimniejszych miesięcy i znowu poczuć smak i zapach lata. Co ważne, przetwory możesz łatwo przygotować z rodziną, do czego zachęca w najnowszej akcji Wkręć się w letnie żelowanie słodka rodzinka, bohaterzy ostatniego spotu marki Diamant. Udowadniają oni, że gotowanie z cukrami żelującymi jest szybkie (kilka minut i gotowe), ale i naturalne: bez zbędnych konserwantów i sztucznych substancji. To także świetny sposób na wspólne spędzenie czasu w kuchni.

Na potrzeby promocji akcji stworzono obszerną bazę przepisów, których z pewnością konsumenci nie znajdą w tradycyjnych książkach kucharskich. Wspólnie z marką Diamant można przygotować m.in. dżem czosnkowy, chutney z mango i chilli czy konfiturę z białą czekoladą. To tylko zajawka pyszności, resztę znajdą Państwo tutaj.

Dodatkowo, akcje wspierane są przez działania influnecer-marketingowe oraz kampanie displayowe. W social mediach też sporo się dzieje: megaowocowe kreacje video znaleźć można m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i TikToku. Dodatkowo producent organizuje także konkursy, w którym do wygrania pastelowe AGD od marki SMEG, a także moc gadżetów brandowanych hasłem SłodkieŁączy. Najbliższy konkurs ruszy już w sierpniu.

Najbliższy konkurs znaleźć można na profilu SM:
https://www.facebook.com/slodkielaczy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.