Komunikaty PR

Rolmlecz od mleczarza – tradycyjnie z krówką

2021-05-12  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat. Najbardziej rozpoznawalnym produktem jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”, który wielu kojarzy się z beztroskim okresem dzieciństwa. Uśmiechnięte zwierzątko w kuchennym fartuszku wzbudza ogromną sympatię, a jego wizerunek jest nierozerwalnie związany z marką. Ostatnio wszystkie produkty Rolmlecz przeszły zmiany w wyglądzie opakowań, by na sklepowych półkach zachęcać nowym wyglądem.

Z miłości do natury

Rolmlecz od lat hołduje wartościom takim jak tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Najlepszej jakości polskie mleko trafia do produkcji prosto od miejscowych mleczarzy, dzięki czemu naturalny smak wyrobów tworzonych na jego bazie staje się ponadczasowy. Rolmlecz umiejętnie wiąże wieloletnie doświadczenie mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów. Wynikiem tego połączenia jest nowa szata graficzna opakowań wszystkich produktów obecnych w portfolio marki. W ramach podjętych działań pojawią się także zaskakujące nowości, które zabiorą konsumentów w niezapomnianą mleczną podróż - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Czas na zmiany

Na przestrzeni lat produkty Rolmlecz przechodziły jedynie subtelne modyfikacje szaty graficznej, pozostając niemal niezmienione po dziś dzień. Jednak, by były nadal atrakcyjne dla swoich odbiorców, podążały za trendami i wyróżniały się na sklepowej półce, wygląd opakowań nabrał obecnie bardziej nowoczesnego charakteru. Wielbiciele marki mogą być spokojni – zawartość dobrze im znanych wyrobów nabiałowych i ich cenione od lat smaki, pozostały niezmienne.

W 2021 roku pierwszy raz w historii marki Rolmlecz zrealizujemy kampanię reklamową w mediach ogólnopolskich. Legendarna krówka dotrze do szerokiej grupy obiorców dzięki zaplanowanym działaniom displayowym, digitalowym, na kanałach social media oraz współpracy z influencerami. Zostanie również stworzona dedykowana platforma internetowa „od mleczarzy” - dodaje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Marka z tradycją zaskakuje nowościami

Smak serków homogenizowanych Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków. W tym roku do rodziny liczącej prawie 40 różnych propozycji produktowych dołączą kolejne.

Miłośnicy „serka z krówką” powinni spróbować intrygującej nowości - waniliowego jogurtu pitnego. To smaczna i pełnowartościowa przekąska do bezpośredniego spożycia, a także doskonały dodatek do orzeźwiających owocowych koktajli. Aksamitny, stworzony z najlepszej jakości polskiego mleka, o wyraźnie waniliowym smaku jogurt został zamknięty w poręcznym kartoniku.

Pod marką Rolmlecz ukaże się również mleko świeże o 2 i 3,2% zawartości tłuszczu. Będzie ono dostępne w litrowych butelkach. To mleko najwyższej jakości, pozyskiwane od krów pasących się w najczystszych rejonach Polski. Sekret jego niepowtarzalnego smaku tkwi w naturze. Ofertę śmietanek UHT poszerzy śmietanka 18%, która stanowi idealne kremowe dopełnienie i wzbogacenie smaku wielu dań. Z nią każda zabielana zupa stanie się pyszna, a sos aromatyczny. Do szerokiej gamy produktów, czyli śmietan, kefirów, maślanki, jogurtów pitnych, twarogów, masła i serków wiejskich dołączą także żółte sery w plastrach 150 g, takie jak ser ementaler czarnoleski z licznymi dziurami, delikatny salami i klasyczna gouda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.