Komunikaty PR

Rolmlecz od mleczarza – tradycyjnie z krówką

2021-05-12  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat. Najbardziej rozpoznawalnym produktem jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”, który wielu kojarzy się z beztroskim okresem dzieciństwa. Uśmiechnięte zwierzątko w kuchennym fartuszku wzbudza ogromną sympatię, a jego wizerunek jest nierozerwalnie związany z marką. Ostatnio wszystkie produkty Rolmlecz przeszły zmiany w wyglądzie opakowań, by na sklepowych półkach zachęcać nowym wyglądem.

Z miłości do natury

Rolmlecz od lat hołduje wartościom takim jak tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Najlepszej jakości polskie mleko trafia do produkcji prosto od miejscowych mleczarzy, dzięki czemu naturalny smak wyrobów tworzonych na jego bazie staje się ponadczasowy. Rolmlecz umiejętnie wiąże wieloletnie doświadczenie mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów. Wynikiem tego połączenia jest nowa szata graficzna opakowań wszystkich produktów obecnych w portfolio marki. W ramach podjętych działań pojawią się także zaskakujące nowości, które zabiorą konsumentów w niezapomnianą mleczną podróż - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Czas na zmiany

Na przestrzeni lat produkty Rolmlecz przechodziły jedynie subtelne modyfikacje szaty graficznej, pozostając niemal niezmienione po dziś dzień. Jednak, by były nadal atrakcyjne dla swoich odbiorców, podążały za trendami i wyróżniały się na sklepowej półce, wygląd opakowań nabrał obecnie bardziej nowoczesnego charakteru. Wielbiciele marki mogą być spokojni – zawartość dobrze im znanych wyrobów nabiałowych i ich cenione od lat smaki, pozostały niezmienne.

W 2021 roku pierwszy raz w historii marki Rolmlecz zrealizujemy kampanię reklamową w mediach ogólnopolskich. Legendarna krówka dotrze do szerokiej grupy obiorców dzięki zaplanowanym działaniom displayowym, digitalowym, na kanałach social media oraz współpracy z influencerami. Zostanie również stworzona dedykowana platforma internetowa „od mleczarzy” - dodaje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Marka z tradycją zaskakuje nowościami

Smak serków homogenizowanych Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków. W tym roku do rodziny liczącej prawie 40 różnych propozycji produktowych dołączą kolejne.

Miłośnicy „serka z krówką” powinni spróbować intrygującej nowości - waniliowego jogurtu pitnego. To smaczna i pełnowartościowa przekąska do bezpośredniego spożycia, a także doskonały dodatek do orzeźwiających owocowych koktajli. Aksamitny, stworzony z najlepszej jakości polskiego mleka, o wyraźnie waniliowym smaku jogurt został zamknięty w poręcznym kartoniku.

Pod marką Rolmlecz ukaże się również mleko świeże o 2 i 3,2% zawartości tłuszczu. Będzie ono dostępne w litrowych butelkach. To mleko najwyższej jakości, pozyskiwane od krów pasących się w najczystszych rejonach Polski. Sekret jego niepowtarzalnego smaku tkwi w naturze. Ofertę śmietanek UHT poszerzy śmietanka 18%, która stanowi idealne kremowe dopełnienie i wzbogacenie smaku wielu dań. Z nią każda zabielana zupa stanie się pyszna, a sos aromatyczny. Do szerokiej gamy produktów, czyli śmietan, kefirów, maślanki, jogurtów pitnych, twarogów, masła i serków wiejskich dołączą także żółte sery w plastrach 150 g, takie jak ser ementaler czarnoleski z licznymi dziurami, delikatny salami i klasyczna gouda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu Biuro prasowe
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności
Żywienie Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
2024-07-22 | 12:00

Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku

Aromatyczne Oliwki drylowane czarne OLE!  to przekąska, która porywa w kulinarną podróż. Wyśmienite jako klasyczny dodatek do pizzy, oczarują smakoszy również

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.