Romantyczna nowość od Chupa Chups
Na stałe wpisały się do naszego kalendarza, a dla wielu Polaków są jednym z ulubionych dni w roku. Walentynki – bo o nich mowa – to doskonały moment, aby okazać najbliższym swoje uczucia. Na początku lutego konsumenci poszukują na rynku produktów nawiązujących do charakteru święta zakochanych. Idealnym prezentem dla wszystkich miłośników słodkości będzie najnowsza propozycja od Chupa Chups – lizaki Strawberry Love.
Mimo, iż tradycja obchodzenia walentynek pojawiła się w Polsce dopiero w latach 90. XX wieku, święto to zyskało rzeszę fanów. 14 lutego to w końcu miła odskocznia od naszej codziennej rutyny. Zwłaszcza, że jak wynika z badań, Polacy są niezwykle romantyczni. Zdecydowana większość z nas (90 proc.) uważa bowiem, że to właśnie miłość nadaje sens życiu, a 79 proc. wierzy w miłość na całe życie! Z kolei ponad połowa (55 proc.) twierdzi, że życie w związku jest łatwiejsze[1].
Powiedz to bez słów
Romantyczne kolacje we dwoje, długie zimowe spacery, miłosne listy wysyłane za pomocą mms-ów lub wsuwane pod poduszkę, czy drobne prezenty, to najczęstsze sposoby świętowania walentynek na całym świecie. 14 lutego to jedyny moment w roku, gdy przez cały dzień towarzyszą nam symbole miłości – czerwone róże, różowe pluszaki, serca i produkty z napisami wyrażającymi uczucia. Już od początku miesiąca konsumenci poszukują tego typu oryginalnych produktów, którymi mogą obdarować ukochane osoby. Atrakcyjnym prezentem dla najbliższych na tegoroczne walentynki będzie ostatnia nowość od Chupa Chups, lizaki Strawberry Love. – To nasza najnowsza propozycja uwielbianych przez konsumentów klasycznych lizaków, w opatrzonej „serduszkową” grafiką torebce. Znajdziemy w niej lizaki o smaku truskawki w trzech wersjach: słodkiej, kwaśnej oraz ze śmietanką – mówi Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Lizaki są dostępne w charakterystycznej, różowej torebce z podkreślającym wyjątkowość okazji napisem „Love”. Torebka zawiera 10 lizaków. Higieniczne i hermetyczne opakowanie sprawia, że ulubionymi słodyczami od Chupa Chups możemy się dłużej cieszyć i dzielić z najbliższymi.
[1] https://arc.com.pl/Jak-kochaja-Polacy-blog-pol-1550137101.html

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.