Komunikaty PR

Rośl-INNA nowość na grilla od marki Tarczyński

2022-07-05  |  10:00
Biuro prasowe

Polacy kochają grilla i stale poszukują nowości, dlatego marka Tarczyński wraz z początkiem sezonu letniego wprowadza do swojej oferty kolejny produkt – Kiełbaski Rośl-INNE pikantne. Idealnie sprawdzą się na ruszcie, m.in. podczas wakacyjnych spotkań z rodziną czy znajomymi, ale równie dobrze smakują podsmażone na patelni jako składnik obiadu czy kolacji.

 

Polski gigant rewolucjonizuje rynek roślinnych alternatyw mięsa

Marka Tarczyński w 2020 roku zrewolucjonizowała rynek roślinnych alternatyw mięsa, wprowadzając autorską linię Rośl-INNE. W jej skład wchodzą kabanosy, parówki i kiełbaski, które szybko stały się hitem nie tylko wśród wegetarian, ale także flexitarian, poszukujących nowych źródeł białka i urozmaicenia swojej diety. Tarczyński Rośl-INNE to już marka nr 1 kategorii wędlin alternatywnych z 40% udziału w sprzedaży.

– Każdego roku oferta wegańskich i wegetariańskich produktów rośnie, a my jako marka mamy w tym rozwoju także swój udział. Wiemy, że Polacy potrzebują alternatywnych źródeł białka i z tego względu mocno stawiamy na rozwój naszej linii Rośl-INNE, rozbudowując portfolio o kolejne produkty na różne okazje. Tym razem wprowadzamy na rynek pikantne kiełbaski z linii Tarczyński Rośl-INNE. Idealnie sprawdzą się one na grillu, wypełniając niszę na półce tego typu artykułów spożywczych, spełniając oczekiwania tych, którzy lubią dobrze i smacznie zjeść – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
 

Wyrazisty smak i charakterystyczna struktura mięsa

Kiełbaski Rośl-INNE pikantne wyróżnia wyrazisty, ostry smak, a także charakterystyczna struktura mięsa, mimo w 100% roślinnego składu, stworzonego na bazie boczniaków. Ich atutem jest wysoka zawartość białka, żelaza i witaminy B12 oraz brak konserwantów.
 

Nowość w ofercie marki Tarczyński będąca idealną propozycją na grilla, obiad czy kolację jest już dostępna w sprzedaży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.