Komunikaty PR

Rośl-INNA nowość na grilla od marki Tarczyński

2022-07-05  |  10:00
Biuro prasowe

Polacy kochają grilla i stale poszukują nowości, dlatego marka Tarczyński wraz z początkiem sezonu letniego wprowadza do swojej oferty kolejny produkt – Kiełbaski Rośl-INNE pikantne. Idealnie sprawdzą się na ruszcie, m.in. podczas wakacyjnych spotkań z rodziną czy znajomymi, ale równie dobrze smakują podsmażone na patelni jako składnik obiadu czy kolacji.

 

Polski gigant rewolucjonizuje rynek roślinnych alternatyw mięsa

Marka Tarczyński w 2020 roku zrewolucjonizowała rynek roślinnych alternatyw mięsa, wprowadzając autorską linię Rośl-INNE. W jej skład wchodzą kabanosy, parówki i kiełbaski, które szybko stały się hitem nie tylko wśród wegetarian, ale także flexitarian, poszukujących nowych źródeł białka i urozmaicenia swojej diety. Tarczyński Rośl-INNE to już marka nr 1 kategorii wędlin alternatywnych z 40% udziału w sprzedaży.

– Każdego roku oferta wegańskich i wegetariańskich produktów rośnie, a my jako marka mamy w tym rozwoju także swój udział. Wiemy, że Polacy potrzebują alternatywnych źródeł białka i z tego względu mocno stawiamy na rozwój naszej linii Rośl-INNE, rozbudowując portfolio o kolejne produkty na różne okazje. Tym razem wprowadzamy na rynek pikantne kiełbaski z linii Tarczyński Rośl-INNE. Idealnie sprawdzą się one na grillu, wypełniając niszę na półce tego typu artykułów spożywczych, spełniając oczekiwania tych, którzy lubią dobrze i smacznie zjeść – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
 

Wyrazisty smak i charakterystyczna struktura mięsa

Kiełbaski Rośl-INNE pikantne wyróżnia wyrazisty, ostry smak, a także charakterystyczna struktura mięsa, mimo w 100% roślinnego składu, stworzonego na bazie boczniaków. Ich atutem jest wysoka zawartość białka, żelaza i witaminy B12 oraz brak konserwantów.
 

Nowość w ofercie marki Tarczyński będąca idealną propozycją na grilla, obiad czy kolację jest już dostępna w sprzedaży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Finanse

Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne

Co czwarty Polak przynajmniej raz w ciągu swojego życia zmaga się z poważnym kryzysem zdrowia psychicznego. Może więc on statystycznie dotyczyć każdej polskiej rodziny – przypomina Fundacja Pomagam.pl. Problemem jest wciąż niskie finansowanie wsparcia psychicznego i psychiatrycznego przez państwo oraz słaba wiedza o zdrowiu psychicznym. Organizacja zwraca uwagę, że świadomość problemu może uwolnić ogromny potencjał wzajemnego wsparcia.

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.