Komunikaty PR

Rośl-INNA nowość na grilla od marki Tarczyński

2022-07-05  |  10:00
Biuro prasowe

Polacy kochają grilla i stale poszukują nowości, dlatego marka Tarczyński wraz z początkiem sezonu letniego wprowadza do swojej oferty kolejny produkt – Kiełbaski Rośl-INNE pikantne. Idealnie sprawdzą się na ruszcie, m.in. podczas wakacyjnych spotkań z rodziną czy znajomymi, ale równie dobrze smakują podsmażone na patelni jako składnik obiadu czy kolacji.

 

Polski gigant rewolucjonizuje rynek roślinnych alternatyw mięsa

Marka Tarczyński w 2020 roku zrewolucjonizowała rynek roślinnych alternatyw mięsa, wprowadzając autorską linię Rośl-INNE. W jej skład wchodzą kabanosy, parówki i kiełbaski, które szybko stały się hitem nie tylko wśród wegetarian, ale także flexitarian, poszukujących nowych źródeł białka i urozmaicenia swojej diety. Tarczyński Rośl-INNE to już marka nr 1 kategorii wędlin alternatywnych z 40% udziału w sprzedaży.

– Każdego roku oferta wegańskich i wegetariańskich produktów rośnie, a my jako marka mamy w tym rozwoju także swój udział. Wiemy, że Polacy potrzebują alternatywnych źródeł białka i z tego względu mocno stawiamy na rozwój naszej linii Rośl-INNE, rozbudowując portfolio o kolejne produkty na różne okazje. Tym razem wprowadzamy na rynek pikantne kiełbaski z linii Tarczyński Rośl-INNE. Idealnie sprawdzą się one na grillu, wypełniając niszę na półce tego typu artykułów spożywczych, spełniając oczekiwania tych, którzy lubią dobrze i smacznie zjeść – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
 

Wyrazisty smak i charakterystyczna struktura mięsa

Kiełbaski Rośl-INNE pikantne wyróżnia wyrazisty, ostry smak, a także charakterystyczna struktura mięsa, mimo w 100% roślinnego składu, stworzonego na bazie boczniaków. Ich atutem jest wysoka zawartość białka, żelaza i witaminy B12 oraz brak konserwantów.
 

Nowość w ofercie marki Tarczyński będąca idealną propozycją na grilla, obiad czy kolację jest już dostępna w sprzedaży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.