Roślinny Majonez Kielecki w ofercie WSP „Społem”!
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Brytyjski tygodnik The Economist okrzyknął rok 2019 rokiem weganizmu. Trend ten jest bardzo wyraźnie zauważalny. Coraz więcej ludzi całkowicie rezygnuje z produktów pochodzenia zwierzęcego. Według badań portalu pyszne.pl szacuje się, że aż milion Polaków zdecydowało się zrezygnować ze spożycia mięsa, z czego duża część wybrała dietę wegańską. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby współczesnych konsumentów firma WSP „Społem” wprowadza nową, roślinną wersję kultowego Majonezu Kieleckiego!
Majonez Kielecki od ponad sześćdziesięciu lat gości na polskich stołach. Wielu z nas zawsze trzyma w szafce zapasowy słoik tego popularnego sosu. Nie może go bowiem zabraknąć przy przygotowywaniu wielu ulubionych potraw. Bez Kieleckiego ich smak nie będzie ten sam! Istnieje jednak spora grupa osób, które po przejściu na dietę wegańską szukają alternatywnych wersji tego smakołyku. Dlatego właśnie technolodzy Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” przez wiele miesięcy pracowali nad recepturą odpowiadającą potrzebom takich konsumentów. Co było najważniejsze w przypadku opracowywania w/w produktu? Zagwarantowanie doskonałego smaku! Dieta wegańska zdecydowanie nie powinna oznaczać rezygnacji z kulinarnych przyjemności.
Nowy, roślinny Kielecki wytwarzany jest na bazie oleju rzepakowego i białek grochu z dodatkiem aromatycznej musztardy. Aksamitna, kremowa konsystencja oraz bogaty bukiet smakowy czyni go doskonałym uzupełnieniem sosów, rozmaitych sałatek i kanapek – a to wszystko bez dodatku składników odzwierzęcych. Już teraz miłośnicy bezmięsnej kuchni będą mogli wykorzystać ten wegański smakołyk do frytek lub przygotować tradycyjną sałatkę jarzynową z dodatkiem roślinnego Kieleckiego!
Majonez Kielecki Roślinny to jednak doskonały wybór nie tylko dla wegan i wegetarian! Idealnie wpisuje się w dotychczasową ofertę Spółdzielni dzięki wskazanym powyżej, bogatym walorom organoleptycznym. Z pewnością znajdzie on uznanie wśród osób ceniących sobie wyrazisty charakter i najwyższą jakość produktów “Społem” - może być dla nich ciekawą propozycją, uzupełniającą rodzinę Majonezów Kieleckich. Tym bardziej, że sięganie nawet „od czasu do czasu” po dania wegańskie jest dobrym ukłonem w stronę ekologicznego trybu życia.
Cena sugerowana: 6,49 zł brutto/ 310 g

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.