Komunikaty PR

Rozgrzewające Sery z KFC ratują zimę

2024-01-15  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Rozgrzewające Sery przybywają na ratunek i już rozgrzewają serca Polaków. W odpowiedzi na atak zimy, KFC przywróciło uwielbiane przez fanów restauracji menu pełne ciągnącego, gorącego sera otulającego chrupiące kawałki kurczaka. Kultowe dania w wyjątkowej odsłonie – Serowe Macaroni Grander, Serowe Macaroni, Serowe Macaroni Wrapper, Serowe Quritto czy Serowe Macaroni & Bites Box to skuteczni zawodnicy w walce z minusową temperaturą. Już teraz spróbuj ich w restauracji lub zamów w dostawie. 

Kto nie kocha sera? Sam Salvador Dali zainspirował się roztapiającym się serem przy tworzeniu jednego ze swoich najsłynniejszych dzieł - ,,Trwałość pamięci’’. Nic więc dziwnego, że nad zimowym menu KFC rozpływają się również fani restauracji i co roku żądają jego powrotu. Sezonowa oferta marki to znane i uwielbiane dania zatopione w serze cheddar lub ulepszone o kremowy makaron zanurzony w serze z dodatkiem oczywiście, sera. To ta sytauacja, w której warto być cheesy. Rozgrzewające sery i soczysty kurczak to niezawodne połączenie, które doda energii w mroźne dni. Są jak …ser na Twoje serce.

Celebruj zimę – wybierz się na łyżwy lub spacer, a potem wpadnij do KFC na ulubione danie z menu Rozgrzewające Sery. Doda Ci więcej siły niż gorąca czekolada i masz mnóstwo opcji do wyboru: Serowe Macaroni Grander, Serowe Macaroni Snack Box, Serowe Macaroni Wrapper, Serowe Quritto czy Serowe Macaroni & Bites Box. Dla zmarzluchów udostęniamy dostawę comfort foodu z KFC wprost do ciepłego mieszkania. Dla każdego coś serowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.