Komunikaty PR

Rozgrzewające Sery z KFC ratują zimę

2024-01-15  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Rozgrzewające Sery przybywają na ratunek i już rozgrzewają serca Polaków. W odpowiedzi na atak zimy, KFC przywróciło uwielbiane przez fanów restauracji menu pełne ciągnącego, gorącego sera otulającego chrupiące kawałki kurczaka. Kultowe dania w wyjątkowej odsłonie – Serowe Macaroni Grander, Serowe Macaroni, Serowe Macaroni Wrapper, Serowe Quritto czy Serowe Macaroni & Bites Box to skuteczni zawodnicy w walce z minusową temperaturą. Już teraz spróbuj ich w restauracji lub zamów w dostawie. 

Kto nie kocha sera? Sam Salvador Dali zainspirował się roztapiającym się serem przy tworzeniu jednego ze swoich najsłynniejszych dzieł - ,,Trwałość pamięci’’. Nic więc dziwnego, że nad zimowym menu KFC rozpływają się również fani restauracji i co roku żądają jego powrotu. Sezonowa oferta marki to znane i uwielbiane dania zatopione w serze cheddar lub ulepszone o kremowy makaron zanurzony w serze z dodatkiem oczywiście, sera. To ta sytauacja, w której warto być cheesy. Rozgrzewające sery i soczysty kurczak to niezawodne połączenie, które doda energii w mroźne dni. Są jak …ser na Twoje serce.

Celebruj zimę – wybierz się na łyżwy lub spacer, a potem wpadnij do KFC na ulubione danie z menu Rozgrzewające Sery. Doda Ci więcej siły niż gorąca czekolada i masz mnóstwo opcji do wyboru: Serowe Macaroni Grander, Serowe Macaroni Snack Box, Serowe Macaroni Wrapper, Serowe Quritto czy Serowe Macaroni & Bites Box. Dla zmarzluchów udostęniamy dostawę comfort foodu z KFC wprost do ciepłego mieszkania. Dla każdego coś serowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.