Komunikaty PR

Rozpocznij sezon grillowy pełen naturalnego smaku – sięgnij po olej Rapso!

2024-04-28  |  20:00
Biuro prasowe

Wiosna w pełni, a wraz z nią rozpoczyna się sezon na dania prosto z rusztu. Przygotowując specjały pod chmurką warto pamiętać o tym, aby były nie tylko aromatycznie i smaczne, ale również przyrządzone z wysokiej jakości składników. 100% czysty olej rzepakowy Rapso zawiera wartościowe tłuszcze i dobroczynną witaminę E i nie wpływa na smak i aromat przyrządzanych potraw. Dzięki wysokiemu punktowi dymienia można go używać zarówno na zimno, jak i gorąco.

Olej Rapso powstaje z odpowiednio wyselekcjonowanych, pochodzących z kontrolowanych gospodarstw rolnych odmian rzepaku, a jego nasiona tłoczone są na ciepło bez ekstrakcji, z wykorzystaniem jedynie naturalnych metod. Dzięki temu posiada wysoki punkt dymienia i nawet podczas podgrzewania czy smażenia nie wydziela toksycznych substancji i nie traci swoich cennych wartości odżywczych. Specjalny proces tłoczenia sprawia również, że produkt ma neutralny smak i delikatny zapach – dlatego można go wszechstronnie wykorzystywać w kuchni: do pieczenia, gotowania czy smażenia. Olej Rapso jest również idealną bazą dressingów czy sosów, np. czosnkowego, ziołowego czy pikantnego, które współgrają z przekąskami, takimi jak kanapki czy koreczki.

 

Rapso pełen zdrowia

 

Jednym z niezbędnych składników zdrowej i odpowiednio zbilansowanej diety są tłuszcze. Ich cennym źródłem są oleje roślinne, a wśród nich główne miejsce zajmuje bogaty w wartościowe składniki i zdobywający coraz większą popularność olej rzepakowy. Rapso zawiera ok. 60% prostych nienasyconych kwasów tłuszczowych i ponad 30% złożonych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Ponadto jest skarbnicą kwasów NNKT, takich jak omega-3 i omega-6, które odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i pozytywnie wpływają na układ krwionośny, a także witaminy E, zwaną witaminą młodości.

 

Olej marki Rapso:


Pojemność: 0,75 ml
Cena brutto: 20,99 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.