Komunikaty PR

Rozpoczyna się tydzień BIO w sklepach Lidl Polska - dla każdego coś zdrowego!

2023-01-23  |  11:00

Dla wielu osób organiczna żywność jest trudno dostępna i zbyt kosztowna. Szczęśliwie 23 stycznia w sklepach Lidl Polska rozpoczyna się tydzień BIO. Klienci znajdą w ofercie dziesiątki ekologicznych artykułów spożywczych w przystępnych cenach.

Aby jeść zdrowo, należy wybierać odpowiednie produkty: pozbawione sztucznych dodatków i wytworzone w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego. W wielu miejscowościach nie są one jednak powszechnie dostępne. Ponadto, sam przedrostek „eko” lub „bio” w nazwie produktu wcale nie oznacza, że powstał zgodnie z założeniami ekologicznego rolnictwa. Lidl Polska, w ramach tygodnia BIO, oferuje klientom m.in. artykuły spożywcze oznaczone tzw. euroliściem, czyli unijnym logo rolnictwa ekologicznego, z których duża część jest odpowiednia dla wegan, a niektóre – jak choćby BIO Tiramisu, 14,99 zł/ 300 g – posiadają dodatkowo certyfikat Fairtrade. Oznacza on, że rolnicy zaangażowani w wytwarzanie danego produktu (np. na plantacjach kakao) są godziwie wynagradzani.

Co wyBIOrę?

Już od 23 stycznia klienci znajdą w ofercie sklepów Lidl Polska całą gamę ekologicznych artykułów spożywczych, m.in.: nabiał (np. BIO twaróg owocowy dla dzieci, 10,99 zł/1 opak.), produkty zbożowe (BIO makaron pełnoziarnisty, 4,99 zł/ 1 opak.), napoje (BIO syrop z czarnego bzu, 12,99 zł/ 0,5 l) oraz zdrowe przekąski (BIO chrupki jaglane, 3,99 zł/ 1 opak.). Na długiej liście BIO produktów, które trafią na sklepowe półki, nie zabraknie również słodyczy (np. BIO ciasteczka, 6,99 zł/ 1 opak.) i gotowych dań (BIO Lasagne, 14,99 zł/ 1 szt.).

Od 23 stycznia każda osoba, pragnąca włączyć ekologiczne produkty do swojego jadłospisu, będzie mogła je łatwo i niedrogo kupić w sklepach Lidl Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.