Rozpoczynamy sezon grillowy!
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Coraz wyższe temperatury na termometrze, słoneczne dni i wiosenna aura zachęca… czas więc zacząć sezon grillowy! Kiełbaski, skrzydełka z kurczaka i karkówka to znane klasyki, ale pojawia się sposobność aby przyrządzić na grillu też kilka nowych smakołyków – możliwości z pewnością nie brakuje, zarówno mięsnych, jak i tych wegetariańskich.
Smaczne, aromatyczne dania z grilla to tylko połowa sukcesu. Warto wzbogacić je o równie pyszne dodatki. Świetnie sprawdzą się między innymi gotowane młode ziemniaki z masłem i koperkiem, sałatki ze świeżych warzyw oraz wyraziste sosy, wśród których z pewnością powinny znaleźć się dobrej jakości ketchup i musztarda. Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na Musztardy Kieleckie, dostępne w wygodnych plastikowych opakowaniach, które doskonale spisują się w warunkach plenerowych. Do tej pory w tym wydaniu dostać można było Musztardę Kielecką delikatesową oraz grillową, jednak już teraz do grona sosów w plastikowych opakowaniach dołącza Musztarda Kielecka sarepska. Szczególnie dobrze sprawdzi się ona jako składnik wszelkiego rodzaju marynat oraz dodatek do kiełbasek czy innych mięs z grilla.
Nowe oblicze marchewki
Marchewka nie należy do warzyw często przygotowywanych na grillu. Czas to zmienić! Delikatna słodycz marchewki doskonale skomponuje się z aromatem dymu, a jeśli wzbogacimy jej smak poprzez zastosowanie wyrazistej marynaty na bazie musztardy i miodu, powstanie naprawdę wyjątkowe danie.
Potrzebne składniki:
- ok. 0,5 kg marchewek
- 2 łyżki miodu
- 2 łyżki Musztardy Kieleckiej delikatesowej
- 2 łyżki sosu sojowego
- 2 łyżki oliwy z oliwek
- 2 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę
- świeża kolendra lub natka pietruszki
Marchewki obieramy i kroimy wzdłuż na pół i jeszcze raz na pół, po czym przekładamy do miski. W oddzielnym naczyniu przygotowujemy glazurę/marynatę. Łączymy ze sobą miód, Musztardę Kielecką delikatesową (dostępna jest również w wygodnym plastikowym opakowaniu), sos sojowy, oliwę z oliwek oraz czosnek. Tak przygotowaną marynatą polewamy marchewkę i wszystko dokładnie mieszamy. Ważne aby każdy kawałek był nią równomiernie pokryty. Przekładamy warzywa na aluminiową tackę i grillujemy aż będą prawie całkiem miękkie (ok. 20 minut), co jakiś czas obracając je na drugą stronę. Gotowe marchewki polewamy marynatą (lub wodą), a w razie potrzeby dodatkowo solimy i posypujemy dużą ilością natki pietruszki lub kolendry.
Aromatyczne szaszłyki
Szaszłyk z polędwicy wołowej w ciekawym wydaniu z azjatyckim twistem? To danie z pewnością podbije serca wszystkich wielbicieli mięs z grilla. Grzechem było by nie spróbować! Potrzebne składniki:
- 500 g polędwicy wołowej
- 3 cebule
- 2 papryki
- ananas w puszce
- 2 łyżki Musztardy Kieleckiej sarepskiej + więcej jako dodatek do gotowego dania
- 3 łyżki miodu
- 4 łyżki oliwy z oliwek
- 3 ząbki czosnku
- kawałek imbiru (ok. 5 cm)
- 3 łyżki sosu sojowego
Zaczynamy od przygotowania marynaty do mięsa. Łączymy w misce Musztardę Kielecką sarepską, miód, oliwę z oliwek, czosnek przeciśnięty przez praskę, posiekany imbir oraz sos sojowy. Polędwicę wołową kroimy w niewielkiej grubości plastry i dokładnie pokrywamy marynatą. Na tym etapie najlepiej odstawić mięso na kilka godzin do lodówki, jednak nie jest to konieczne. Następnie kroimy cebulę w grube plastry, a paprykę i ananasa w dużą kostkę. Wszystkie składniki nakłuwamy na patyczek do szaszłyków naprzemiennie z polędwicą. Grillujemy krótko, aż mięso będzie przyrumienione z każdej strony. Podajemy z dodatkową porcją Musztardy Kieleckiej sarepskiej.
Sugerowana cena Musztardy Kieleckiej w opakowaniu plastikowym: ok. 4,26 zł brutto / 500g

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.