Komunikaty PR

Rozstrzygnięcie Ogólnopolskiego Konkursu "Stek Idealny"

2024-07-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.

Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl

Internetowy butik mięsny BBQ.PL we współpracy z firmą Napoleon Grille Polska z dumą ogłasza zakończenie konkursu "Stek Idealny". Konkurs, mający na celu promowanie kultury BBQ w Polsce, zgromadził liczne publikacje miłośników grillowania z całego kraju.

Konkurs "Stek Idealny" zachęcał uczestników do podzielenia się swoimi sekretami przygotowania idealnego steka. Wymagania były proste – wystarczyło nagrać filmik z przygotowania ulubionego steka i opublikować go na Instagramie, TikToku lub Facebooku od 30 maja do 30 czerwca. Filmy miały pokazać nie tylko umiejętności grillowania, ale również pasję, kreatywność i „fun” z grillowania.

Polacy kochają grillować i dobrze się przy tym bawią. Popularyzowanie kultury BBQ, wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół to właśnie główne założenia konkursu. Ta kultura wywodzi się prosto z USA gdzie produkowana jest najwyższej jakości wołowina. Przenieśliśmy ją na grunt Polski i wciągnęliśmy do wspólnej zabawy szerokie grono pasjonatów i amatorów grillowania.

Do zdobycia były wspaniałe nagrody:

Nagroda główna za 1 miejsce: Polędwica wołowa USA USDA PRIME i grill Napoleon Rogue XT 425.

Nagroda za 2. miejsce: Antrykot wołowy USA USDA PRIME i termometr ACCU-PROBE BLUETOOTH.

Nagroda za 3. miejsce: Rostbef wołowy USA USDA PRIME i zestaw narzędzi do grillowania Napoleon.

Zwycięzcy konkursu to:

1. miejsce: Jakub

2. miejsce: Kamil

3. miejsce: Monika

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Wszystkie filmy są do obejrzenia na kanałach społecznościowych @bbq_steki oraz @napoleongrillepolska oraz na kanale You Tube @bbq_steki

I zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach gdzie będzie można zaprezentować swoje umiejętności i pasję grillowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tender Meat sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.