Rusza intensywna kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy
Od 21 stycznia do 17 lutego 2023 roku OSM Piątnica prowadzić będzie kampanię Serków Wiejskich – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach promujących produkty podkreślone zostały ich wyjątkowe zalety – smakowe oraz funkcjonalne. Serek Wiejski wysokobiałkowy to doskonała przekąska dla osób aktywnych, natomiast wersja z owocami idealnie sprawdzi się jako mały, pyszny posiłek o każdej porze dnia. Działania reklamowe obejmą największe stacje telewizyjne oraz digital.
OSM Piątnica jako pierwsza w Polsce wprowadziła na rynek Serek Wiejski i od tego czasu pozostaje liderem tej kategorii. Klasyczny Serek Wiejski znany jest konsumentom już od ponad 30 lat! Odpowiadając na trendy rynkowe i potrzeby odbiorców, OSM Piątnica poszerzyła ofertę serków wiejskich, wprowadzając również inne warianty tego kultowego produktu, w tym Serki Wiejskie z owocowymi dodatkami, a także wersję wysokobiałkową. Zachowują one wszystkie najlepsze cechy klasycznego serka: tradycyjną recepturę, najwyższej jakości składniki oraz doskonały smak.
Serki Wiejskie z owocami – piątnicki sposób na mały, smaczny posiłek
Serek Wiejski z owocami to pyszna propozycja zdrowej przekąski.
Dzięki wygodnemu, dwudzielnemu opakowaniu, delikatne ziarenka śmietankowego serka można łatwo połączyć z pysznymi owocami, niczym z babcinej konfitury. To właśnie przepis na doskonały posiłek – pożywne śniadanie, pyszny deser czy szybką przekąskę w ciągu dnia. Serki Wiejskie z owocami OSM Piątnica dostępne są w 5 różnych wariantach: z dodatkiem truskawek, ananasa, brzoskwini, jagody oraz malin z żurawiną.
Serek Wiejski wysokobiałkowy – takie danie dla sportowców i nie tylko!
Serek Wiejski wysokobiałkowy to produkt funkcjonalny, który obok wyśmienitego smaku zapewnia dużą porcję białka – aż 28 g w opakowaniu. Docenią go zwłaszcza osoby aktywne, uprawiające sport lub będące na wysokobiałkowej diecie. Serek Wiejski wysokobiałkowy OSM Piątnica to zdrowa przekąska, idealna przed i po aktywności fizycznej, ponieważ białko zawarte w serku wspomaga budowę i regenerację mięśni.
Kampania promocyjna Serków Wiejskich
W kampanii promocyjnej Serków Wiejskich z Piątnicy tradycja łączy się z nowoczesnością. Kultowy smak i skład uwielbianego przez konsumentów produktu pokazane są w nowej odsłonie – pysznej, zdrowej i funkcjonalnej przekąski. To także najszybszy sposób na pożywny posiłek, bo Serki Wiejskie z Piątnicy najlepiej smakują prosto z kubeczka – no bo skąd!
Zobacz spoty Serków Wiejskich z Piątnicy!
Serki Wiejskie z owocami: https://youtu.be/RDsYci0XWrM
Serek Wiejski wysokobiałkowy: https://youtu.be/OKQ2FxyxJYc

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.