Komunikaty PR

Ruszają promocje w ramach „Włoskiego tygodnia” w Tchibo

2024-07-15  |  14:00
Biuro prasowe

Trwające właśnie lato i wakacje, to idealny czas na podróż do Włoch. Chcąc poczuć atmosferę tej malowniczej części Europy, nie musisz jednak bukować biletu lotniczego ani nawet pakować walizki. Wystarczy sięgnąć po kawy inspirowane włoskim stylem jej picia, m.in. Tchibo Espresso Milano Style i Tchibo Espresso Sicilia Style. „Włoski Tydzień” w Tchibo to także wyjątkowa okazja do zakupu ekspresu kolbowego Lapressa, z którym przyrządzisz espresso „jak z włoskiej kawiarni” w domowym zaciszu. Codzienne wojaże na Półwysep Apeniński czas start! 

Włochy są popularną wakacyjną destynacją. Mimo że istnieją cechy typowe dla całego kraju, to jednak północ i południe kontrastują ze sobą. Zróżnicowana jest również linia kaw Tchibo, zawierająca mieszanki ciemnej palonej Arabiki i Robusty, charakterystyczne dla kawiarni Italii. W portfolio Tchibo odnajdziemy m.in. Espresso Milano Style, nawiązujące do zwyczajów z Północy. Kawa ta zachwyca delikatnie owocowym charakterem z nutami gorzkiej czekolady. Z kolei inspirowana południem Włoch Espresso Sicilia Style ma  mocny, intensywny smak, uzyskiwany za sprawą specjalnego palenia.

Czarne i białe

– Wiemy, że Polacy kochają kawę, aż 87% osób deklaruje, że delektuje się nią codziennie[1]. 31% pije kawę czarną, natomiast 15% preferuje dodanie jedynie cukru[2]. W linii kaw inspirowanych włoskim stylem jej picia mamy nie tylko mieszanki idealne do espresso oraz americano, ale i te, które świetnie sprawdzą się do kaw z mlekiem. Napój w takiej formie wybiera bowiem ponad połowa spośród wszystkich kawoszy[3] – mówi Małgorzata Kicia, Senior Brand Manager Tchibo Warszawa, powołując się na badanie agencji Kantar przeprowadzone na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. – Konsumenci mogą zdecydować się na harmonijną Tradizionale, ziarnistą Caffè Crema Intense o wyrafinowanym smaku czy Tchibo Variazione, które stanowi świetną bazę do latte i cappuccino, włączając te serwowane z roślinnymi alternatywami mleka – dodaje.

Espresso jak od baristy

Włoski styl picia kawy to nie tylko ziarna, istotny jest cały rytuał przyrządzania. Stąd w asortymencie Tchibo znajdziemy także ekspresy kolbowe Lapressa. Lapressa to dobry pomysł dla osób, którym marzy się kawa przyszykowana jak przez włoskiego baristę. Koneserzy z pewnością docenią ręczne wykonywanie czynności w celu pełnego i uważnego doświadczenia ceremonii parzenia. Zwłaszcza że maszynę zaprojektowano tak, aby, jak najbardziej ułatwić jej obsługę, a jej kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje wyjątkowo mało miejsca. Dzięki klasycznemu wzornictwu i wysokiej jakości obudowie ze stali nierdzewnej Lapressa będzie pięknym akcentem każdej kuchni.

Przygotowywanie napoju za pomocą ekspresu Lapressa doskonale wpisuje się w trend domowej kawiarni. Technologia wstępnego zaparzania, a więc nawilżenie kawy mielonej przed ekstrakcją pod niskim ciśnieniem, powoduje uwalnianie dwutlenku węgla z kawy, co doskonale wpływa na wyzwalanie aromatów. Urządzenie daje możliwość eksperymentowania z ilością wody i kawy mielonej, wszystko po to, aby znaleźć swój ulubiony smak. To prawdziwa przyjemność z picia espresso – podsumowuje Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Warszawa.

Zarówno kawy, jak i ekspres Lapressa w trakcie akcji promocyjnej (sklepy stacjonarne i online) trwającej od 16 do 22 lipca będą dostępne w specjalnych cenach (cena kawy w promocji: 59,99 zł/kg – cena regularna to 89,99 zł/kg, a najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką to 67,49 zł/kg; cena ekspresu w promocji: 699 zł – cena regularna 999 zł i najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką to 749,25 zł).

 


[1] Badanie "Coffee U&A" zostało przeprowadzone w okresie 12.05-8.06.2022 na reprezentatywnej grupie respondentów, deklarujących spożywanie napojów kawowych, w dwóch modułach: moduł I n=3000 respondentów; moduł II n=1800 respondentów.  Uczestnicy badania byli w wieku 16-69 lat, pochodzili z Polski. Badanie przeprowadzono za pomocą kwestionariusza online.

[2] Tamże.

[3] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.