Komunikaty PR

Ruszają promocje w ramach „Włoskiego tygodnia” w Tchibo

2024-07-15  |  14:00
Biuro prasowe

Trwające właśnie lato i wakacje, to idealny czas na podróż do Włoch. Chcąc poczuć atmosferę tej malowniczej części Europy, nie musisz jednak bukować biletu lotniczego ani nawet pakować walizki. Wystarczy sięgnąć po kawy inspirowane włoskim stylem jej picia, m.in. Tchibo Espresso Milano Style i Tchibo Espresso Sicilia Style. „Włoski Tydzień” w Tchibo to także wyjątkowa okazja do zakupu ekspresu kolbowego Lapressa, z którym przyrządzisz espresso „jak z włoskiej kawiarni” w domowym zaciszu. Codzienne wojaże na Półwysep Apeniński czas start! 

Włochy są popularną wakacyjną destynacją. Mimo że istnieją cechy typowe dla całego kraju, to jednak północ i południe kontrastują ze sobą. Zróżnicowana jest również linia kaw Tchibo, zawierająca mieszanki ciemnej palonej Arabiki i Robusty, charakterystyczne dla kawiarni Italii. W portfolio Tchibo odnajdziemy m.in. Espresso Milano Style, nawiązujące do zwyczajów z Północy. Kawa ta zachwyca delikatnie owocowym charakterem z nutami gorzkiej czekolady. Z kolei inspirowana południem Włoch Espresso Sicilia Style ma  mocny, intensywny smak, uzyskiwany za sprawą specjalnego palenia.

Czarne i białe

– Wiemy, że Polacy kochają kawę, aż 87% osób deklaruje, że delektuje się nią codziennie[1]. 31% pije kawę czarną, natomiast 15% preferuje dodanie jedynie cukru[2]. W linii kaw inspirowanych włoskim stylem jej picia mamy nie tylko mieszanki idealne do espresso oraz americano, ale i te, które świetnie sprawdzą się do kaw z mlekiem. Napój w takiej formie wybiera bowiem ponad połowa spośród wszystkich kawoszy[3] – mówi Małgorzata Kicia, Senior Brand Manager Tchibo Warszawa, powołując się na badanie agencji Kantar przeprowadzone na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. – Konsumenci mogą zdecydować się na harmonijną Tradizionale, ziarnistą Caffè Crema Intense o wyrafinowanym smaku czy Tchibo Variazione, które stanowi świetną bazę do latte i cappuccino, włączając te serwowane z roślinnymi alternatywami mleka – dodaje.

Espresso jak od baristy

Włoski styl picia kawy to nie tylko ziarna, istotny jest cały rytuał przyrządzania. Stąd w asortymencie Tchibo znajdziemy także ekspresy kolbowe Lapressa. Lapressa to dobry pomysł dla osób, którym marzy się kawa przyszykowana jak przez włoskiego baristę. Koneserzy z pewnością docenią ręczne wykonywanie czynności w celu pełnego i uważnego doświadczenia ceremonii parzenia. Zwłaszcza że maszynę zaprojektowano tak, aby, jak najbardziej ułatwić jej obsługę, a jej kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje wyjątkowo mało miejsca. Dzięki klasycznemu wzornictwu i wysokiej jakości obudowie ze stali nierdzewnej Lapressa będzie pięknym akcentem każdej kuchni.

Przygotowywanie napoju za pomocą ekspresu Lapressa doskonale wpisuje się w trend domowej kawiarni. Technologia wstępnego zaparzania, a więc nawilżenie kawy mielonej przed ekstrakcją pod niskim ciśnieniem, powoduje uwalnianie dwutlenku węgla z kawy, co doskonale wpływa na wyzwalanie aromatów. Urządzenie daje możliwość eksperymentowania z ilością wody i kawy mielonej, wszystko po to, aby znaleźć swój ulubiony smak. To prawdziwa przyjemność z picia espresso – podsumowuje Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Warszawa.

Zarówno kawy, jak i ekspres Lapressa w trakcie akcji promocyjnej (sklepy stacjonarne i online) trwającej od 16 do 22 lipca będą dostępne w specjalnych cenach (cena kawy w promocji: 59,99 zł/kg – cena regularna to 89,99 zł/kg, a najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką to 67,49 zł/kg; cena ekspresu w promocji: 699 zł – cena regularna 999 zł i najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką to 749,25 zł).

 


[1] Badanie "Coffee U&A" zostało przeprowadzone w okresie 12.05-8.06.2022 na reprezentatywnej grupie respondentów, deklarujących spożywanie napojów kawowych, w dwóch modułach: moduł I n=3000 respondentów; moduł II n=1800 respondentów.  Uczestnicy badania byli w wieku 16-69 lat, pochodzili z Polski. Badanie przeprowadzono za pomocą kwestionariusza online.

[2] Tamże.

[3] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.