Ruszają promocje w ramach „Włoskiego tygodnia” w Tchibo
Trwające właśnie lato i wakacje, to idealny czas na podróż do Włoch. Chcąc poczuć atmosferę tej malowniczej części Europy, nie musisz jednak bukować biletu lotniczego ani nawet pakować walizki. Wystarczy sięgnąć po kawy inspirowane włoskim stylem jej picia, m.in. Tchibo Espresso Milano Style i Tchibo Espresso Sicilia Style. „Włoski Tydzień” w Tchibo to także wyjątkowa okazja do zakupu ekspresu kolbowego Lapressa, z którym przyrządzisz espresso „jak z włoskiej kawiarni” w domowym zaciszu. Codzienne wojaże na Półwysep Apeniński czas start!
Włochy są popularną wakacyjną destynacją. Mimo że istnieją cechy typowe dla całego kraju, to jednak północ i południe kontrastują ze sobą. Zróżnicowana jest również linia kaw Tchibo, zawierająca mieszanki ciemnej palonej Arabiki i Robusty, charakterystyczne dla kawiarni Italii. W portfolio Tchibo odnajdziemy m.in. Espresso Milano Style, nawiązujące do zwyczajów z Północy. Kawa ta zachwyca delikatnie owocowym charakterem z nutami gorzkiej czekolady. Z kolei inspirowana południem Włoch Espresso Sicilia Style ma mocny, intensywny smak, uzyskiwany za sprawą specjalnego palenia.
Czarne i białe
– Wiemy, że Polacy kochają kawę, aż 87% osób deklaruje, że delektuje się nią codziennie[1]. 31% pije kawę czarną, natomiast 15% preferuje dodanie jedynie cukru[2]. W linii kaw inspirowanych włoskim stylem jej picia mamy nie tylko mieszanki idealne do espresso oraz americano, ale i te, które świetnie sprawdzą się do kaw z mlekiem. Napój w takiej formie wybiera bowiem ponad połowa spośród wszystkich kawoszy[3] – mówi Małgorzata Kicia, Senior Brand Manager Tchibo Warszawa, powołując się na badanie agencji Kantar przeprowadzone na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. – Konsumenci mogą zdecydować się na harmonijną Tradizionale, ziarnistą Caffè Crema Intense o wyrafinowanym smaku czy Tchibo Variazione, które stanowi świetną bazę do latte i cappuccino, włączając te serwowane z roślinnymi alternatywami mleka – dodaje.
Espresso jak od baristy
Włoski styl picia kawy to nie tylko ziarna, istotny jest cały rytuał przyrządzania. Stąd w asortymencie Tchibo znajdziemy także ekspresy kolbowe Lapressa. Lapressa to dobry pomysł dla osób, którym marzy się kawa przyszykowana jak przez włoskiego baristę. Koneserzy z pewnością docenią ręczne wykonywanie czynności w celu pełnego i uważnego doświadczenia ceremonii parzenia. Zwłaszcza że maszynę zaprojektowano tak, aby, jak najbardziej ułatwić jej obsługę, a jej kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje wyjątkowo mało miejsca. Dzięki klasycznemu wzornictwu i wysokiej jakości obudowie ze stali nierdzewnej Lapressa będzie pięknym akcentem każdej kuchni.
– Przygotowywanie napoju za pomocą ekspresu Lapressa doskonale wpisuje się w trend domowej kawiarni. Technologia wstępnego zaparzania, a więc nawilżenie kawy mielonej przed ekstrakcją pod niskim ciśnieniem, powoduje uwalnianie dwutlenku węgla z kawy, co doskonale wpływa na wyzwalanie aromatów. Urządzenie daje możliwość eksperymentowania z ilością wody i kawy mielonej, wszystko po to, aby znaleźć swój ulubiony smak. To prawdziwa przyjemność z picia espresso – podsumowuje Juliusz Kowalski, Junior Brand Manager Tchibo Warszawa.
Zarówno kawy, jak i ekspres Lapressa w trakcie akcji promocyjnej (sklepy stacjonarne i online) trwającej od 16 do 22 lipca będą dostępne w specjalnych cenach (cena kawy w promocji: 59,99 zł/kg – cena regularna to 89,99 zł/kg, a najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką to 67,49 zł/kg; cena ekspresu w promocji: 699 zł – cena regularna 999 zł i najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką to 749,25 zł).
[1] Badanie "Coffee U&A" zostało przeprowadzone w okresie 12.05-8.06.2022 na reprezentatywnej grupie respondentów, deklarujących spożywanie napojów kawowych, w dwóch modułach: moduł I n=3000 respondentów; moduł II n=1800 respondentów. Uczestnicy badania byli w wieku 16-69 lat, pochodzili z Polski. Badanie przeprowadzono za pomocą kwestionariusza online.
[2] Tamże.
[3] Tamże.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.