Komunikaty PR

Ruszyła kolejna edycja konkursu WINIARY „Daj słoikowi drugie życie"

2023-12-18  |  16:00
Biuro prasowe

Przygotowanie Świąt w stylu zero waste jest łatwiejsze niż myślisz, a dodatkowo może być źródłem rodzinnej rozrywki. Marka WINIARY rusza z kolejną edycją konkursu „Daj słoikowi drugie życie” i ponownie zachęca do kreatywnego wykorzystania słoików po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace od 18 do 31 grudnia 2023 roku.

Święta to okazja do wypróbowania „zero waste” w swoim domu

W czasie Świąt nasze kuchnie zaczynają tętnić życiem. Wraz z najbliższymi wspólnie przygotowujemy smakowite potrawy, na które z utęsknieniem czekaliśmy przez cały rok. Przez zmieniające się trendy żywieniowe i preferencje, wybór dań na świątecznym stole, w każdym domu może być inny. Na szczęście możliwości jest wiele – od tradycyjnych potraw, przez te z nowoczesnym twistem, w lekkiej odsłonie, po wegetariańskie czy wegańskie. Nie może oczywiście zabraknąć sałatki jarzynowej czy ulubionych wypieków. Wszystko podkreślone przez niezastąpiony Majonez Dekoracyjny WINIARY, nadający im wyjątkowego charakteru i ulubionego smaku.

Coraz częściej pragniemy celebrować te szczególne dni w duchu „zero waste”. Istnieje wiele sposobów na wcielenie tego podejścia w życie codzienne – zaczynając od mądrego planowania zakupów po rozsądne wykorzystanie resztek dań świątecznych na kolejne dni. Taka strategia pozwala uniknąć marnotrawstwa i dłużej cieszyć się smakiem świąt . Ponowne wykorzystanie opakowań również zyskuje popularność – większość z nas zachowuje ozdobne torby czy pudełka do wielokrotnego użytku, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, że opakowania po produktach spożywczych również mogą znaleźć nowe zastosowanie.

Daj słoikowi drugie życie!

Marka WINIARY od lat podejmuje działania w walce z marnowaniem żywności w Polsce. W ramach kampanii „WINIARY Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”, na stronie internetowej www.winiary.pl konsumenci mogą zapoznać się z wieloma praktycznymi poradami, jak odpowiednio przechowywać żywność, by przedłużyć jej świeżość, czy jak planować zakupy, by potem nie wyrzucać dobrych produktów. Strona stanowi również bazę przepisów w duchu „zero waste”. Dodatkowo, na terenie Polski funkcjonują Jadłodzielnie WINIARY, czyli lokalne punkty wymiany żywności, gdzie każdy ma możliwość pozostawienia nadmiaru zakupionych produktów, których nie zdążył spożyć przed terminem lub zabrania czegoś do domu.

Obecnie, w ramach kontynuacji inicjatywy, marka zachęca swoich konsumentów do podjęcia kreatywnego wyzwania. Już 18 grudnia w jej mediach społecznościowych rusza kolejna edycja konkursu „WINIARY – Daj słoikowi drugie życie” – która potrwa do końca roku. Zadaniem uczestników jest znalezienie ponownego zastosowania dla pustego słoika po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY i zaprezentowanie go w formie zdjęcia, bumeranga, kolażu lub krótkiego filmiku. Pomysły można zgłaszać w komentarzu pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub udostępnić na swoim profilu na Instagramie oznaczając profil @winiary i wykorzystać dedykowany hashtag #drugieżyciesłoika.

Wyjątkowe nagrody

Twórcy projektów mają szerokie pole do popisu w prezentacji swoich pomysłów – jedynym ograniczeniem jest ich wyobraźnia: słoik może posłużyć jako urokliwy świąteczny lampion, piękna doniczka lub pełnić funkcję eleganckiego pojemnika na świąteczne pierniczki. Na autorów najlepszych prac czeka w sumie 30 nagród – 10 frytkownic beztłuszczowych Russell Hobbs SatisFry oraz 20 szklanych misek na sałatkę z bambusową pokrywką.

Więcej szczegółów i regulamin konkursu dostępny jest stronie https://www.winiary.pl/daj-sloikom-nowe-zycie-konkurs-Winiary/ oraz na profilach marki: https://www.facebook.com/winiary i https://www.instagram.com/winiary.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.