Rytm Ulicy New Generation pod patronatem Oranżady Hellena - rusza nowa odsłona k
Street dance jako styl tańca cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Rytm ulicy to konkurs taneczny, dedykowany wszystkim wiernym fanom tańca ulicznego. Sponsorem tytularnym tegorocznego wydarzenia została Oranżada Hellena, która nie bez powodu kojarzy się Polakom z dobrą zabawą i tańcem. To właśnie marka Oranżada Hellena będzie przez całą imprezę dbała o świetne nastroje i orzeźwienie uczestników.
W naszym kraju od lat organizowane są konkursy i wydarzenia dla fanów street dance’u. Jednym z nich jest słynny Rytm Ulicy - turniej taneczny, którego początki sięgają 1993 roku. Jego pomysłodawcą jest Dariusz Foerster, znany także jako DJ Larry. Obecnie za jego koordynację odpowiada trener, DJ i tancerz - Sławomir Wegner ps. Bizon. Wydarzenie od lat przyciąga tysiące ludzi, którzy chcą spróbować swoich sił w profesjonalnych zawodach tanecznych. W tym roku konkurs odbędzie się 23 i 24 marca w Pile w zupełnie nowej odsłonie, skierowanej do młodej generacji tancerzy w wieku od 5 do 16 lat. W jury zasiądą uznani polscy DJ'e oraz artyści muzyczni, tacy jak Ryfa, Gniewko czy Rademenez.
Celem eventu jest nie tylko pokazanie swoich umiejętności tanecznych, ale przede wszystkim dobra zabawa. Na uczestników wydarzenia czeka wiele atrakcji i niespodzianek. Sponsor tytularny, Oranżada Hellena ma do przekazania m.in. modne gadżety.
Z myślą o młodych tancerzach, na terenie imprezy dostępne będą także poręczne puszki z Oranżadą Hellena, które z łatwością będzie można złapać i ugasić pragnienie w drodze na występ.
Marka Oranżada Hellena zaprasza także do wzięcia udziału w akcji #hellendż, w której wystarczy nakręcić krótki filmik, trwający około 30 sekund i opowiedzieć w nim, z czego jest się najbardziej dumnym. Nagranie należy wrzucić na swojego Instagrama, dodając w poście #hellendż i oznaczając @oranzadahellena oraz @rytmulicy.
Akcja ma zachęcić ludzi do dzielenia się z innymi swoimi osiągnięciami. Nagrodami w konkursie są m.in. wypełnione po brzegi schłodzoną oranżadą lodówki turystyczne.
- Producent: Colian sp. z o.o.
- Marka: Oranżada Hellena
- Produkt: Czerwona Oranżada Hellena
- Pojemność i sugerowana cena det.: 0,25 l - cena ok. 1.99 zł
Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Ochrona środowiska
Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów
Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.