Komunikaty PR

Rytm Ulicy New Generation pod patronatem Oranżady Hellena - rusza nowa odsłona k

2024-03-21  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.63 MB )

Street dance jako styl tańca cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Rytm ulicy to konkurs taneczny, dedykowany wszystkim wiernym fanom tańca ulicznego. Sponsorem tytularnym tegorocznego wydarzenia została Oranżada Hellena, która nie bez powodu kojarzy się Polakom z dobrą zabawą i tańcem. To właśnie marka Oranżada Hellena będzie przez całą imprezę dbała o świetne nastroje i orzeźwienie uczestników.

W naszym kraju od lat organizowane są konkursy i wydarzenia dla fanów street dance’u. Jednym z nich jest słynny Rytm Ulicy - turniej taneczny, którego początki sięgają 1993 roku. Jego pomysłodawcą jest Dariusz Foerster, znany także jako DJ Larry. Obecnie za jego koordynację odpowiada trener, DJ i tancerz - Sławomir Wegner ps. Bizon. Wydarzenie od lat przyciąga tysiące ludzi, którzy chcą spróbować swoich sił w profesjonalnych zawodach tanecznych. W tym roku konkurs odbędzie się 23 i 24 marca w Pile w zupełnie nowej odsłonie, skierowanej do młodej generacji tancerzy w wieku od 5 do 16 lat. W jury zasiądą uznani polscy DJ'e oraz artyści muzyczni, tacy jak Ryfa, Gniewko czy Rademenez.

Celem eventu jest nie tylko pokazanie swoich umiejętności tanecznych, ale przede wszystkim dobra zabawa. Na uczestników wydarzenia czeka wiele atrakcji i niespodzianek. Sponsor tytularny, Oranżada Hellena ma do przekazania m.in. modne gadżety.

Z myślą o młodych tancerzach, na terenie imprezy dostępne będą także poręczne puszki z Oranżadą Hellena, które z łatwością będzie można złapać i ugasić pragnienie w drodze na występ. 

Marka Oranżada Hellena zaprasza także do wzięcia udziału w akcji #hellendż, w której wystarczy nakręcić krótki filmik, trwający około 30 sekund i opowiedzieć w nim, z czego jest się najbardziej dumnym. Nagranie należy wrzucić na swojego Instagrama, dodając w poście #hellendż i oznaczając @oranzadahellena oraz @rytmulicy.

Akcja ma zachęcić ludzi do dzielenia się z innymi swoimi osiągnięciami. Nagrodami w konkursie są m.in. wypełnione po brzegi schłodzoną oranżadą lodówki turystyczne.

  • Producent: Colian sp. z o.o.
  • Marka: Oranżada Hellena
  • Produkt: Czerwona Oranżada Hellena
  • Pojemność i sugerowana cena det.: 0,25 l - cena ok. 1.99 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.