Komunikaty PR

Sage Appliances przedstawia the Barista Touch Impress!

2023-10-10  |  11:00
Biuro prasowe

Barista Touch Impress wprowadza nowe funkcje mleka roślinnego do technologii Auto MilQ, najnowocześniejsze rozwiązanie, które skutecznie i precyzyjnie spienia mleko owsiane, migdałowe, sojowe i bez laktozy zgodnie z ich unikalnymi właściwościami. Coraz więcej, nie tylko wegan, sięga po mleka roślinne, szczególnie w połączeniu z kawą. Sage Appliances wprowadza na rynek to przemyślane i intuicyjne urządzenie, które samodzielnie rozpoznaje mleko roślinne.

Nowoczesny ekspres dla wymagających

The Barista Touch Impress posiada również nowy ekran dotykowy Barista Guidance, inteligentną technologię opracowaną przez Sage Appliances, aby wyeliminować złożoność wybierania ustawień ekspresu — podstawowy krok w opanowaniu idealnie zbalansowanego espresso. Barista Guidance intuicyjnie identyfikuje korekty wielkości mielenia w oparciu o przepływ ekstrakcji w czasie rzeczywistym i oferuje pomocne sugestie, aby zapewnić użytkownikowi uzyskanie idealnego efektu.

Automatyczne spienianie mleka roślinnego

Opracowana przez inżynierów, projektantów i zespół ds. kawy speciality Sage Appliances, nowa funkcja AutoMILQ™ odzwierciedla rosnące zmiany w sposobie picia kawy. Mleka roślinne, ze względu na różną zawartość tłuszczu i białka oraz właściwości spieniania, są łatwiejsze do przegrzania niż tradycyjne mleko odzwierzęce. Nowa technologia Auto MilQ rozpoznaje te różnice i automatycznie kalibruje temperaturę, czas, powietrze i ciśnienie pary dla wybranego przez użytkownika mleka, aby zapewnić jedwabiście gładką „mikropiankę” dla doskonałej latte art i najlepszego smaku kawy za naciśnięciem jednego przycisku.

Inteligentne dozowanie i wybór kaw dla całej rodziny

Dodatkowo, Barista Touch Impress posiada system Impress Puck firmy Sage Appliances z inteligentnym dozowaniem dla każdego rodzaju ziaren i wybranego rodzaju napoju. Dźwignia „wspomaganego ubijania” z boku urządzenia zapewnia spójne i precyzyjne ubijanie z obrotem baristy o 7º – tak jak profesjonaliści.  Podbijanie automatycznie poleruje powierzchnię krążka, co oznacza większą precyzję i mniej bałaganu. Aby objąć całą rodzinę, Sage Appliances dodał również trzy nowe opcje napojów innych niż espresso do tego ekspresu: gorącą czekoladę, gorącą herbatę i babyccino.

Globalny dyrektor generalny Sage Appliances ds. kawy, zapewnia, że Barista Touch Impress jest ekscytującym dodatkiem do rozszerzającej się gamy domowych ekspresów do kawy firmy i oferuje niespotykane dotąd funkcje, takie jak ustawienia mleka roślinnego Auto MilQ i Barista Guidance.

“Wysłuchaliśmy opinii naszych klientów i społeczności miłośników kawy specialty i z dumą wprowadzamy na rynek Barista Touch Impress. Ponieważ mleko roślinne jest obecnie niezastąpioną częścią rytuałów kawowych wielu Australijczyków, nasza technologia Auto MilQ ułatwia teraz precyzyjne i skuteczne przygotowywanie alternatywnych mlek zgodnie z ich unikalnymi właściwościami. To niezwykle ekscytujące, że jako pierwsi wprowadzamy tę funkcję na rynek. W tym ekspresie debiutuje również ekran dotykowy Barista Guidance — technologia opracowana specjalnie w oparciu o opinie i prośby klientów. Wyeliminowaliśmy przypadkowość z procesu wybierania, a ekspres zapewnia informacje zwrotne w czasie rzeczywistym na temat wielkości mielenia, czasu ekstrakcji i nie tylko — to tak, jakbyś miał przy sobie doświadczonego baristę, który pomoże Ci udoskonalić kawę od początku do końca.” – powiedział Psarologos, General Manager Engineering, Breville.

Barista Touch Impress firmy Sage Appliances kosztuje 5999 PLN i jest już dostępny w całym kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.