Komunikaty PR

Schab pieczony w całości faszerowany grzybami schiitake

2023-12-05  |  01:00
Biuro prasowe

Ilość porcji: 6

Czas: 30 minut 

Poziom trudności: 1

Poziom ostrości: 1

 

Składniki:

2 łyżeczki Pasty z czosnku House of Asia lub 2-3 posiekane ząbki

2 puszki Grzybów shiitake w zalewie House of Asia

½ łyżeczki uprażonego wcześniej Sezamu Białego House of Asia

1 łyżka Marynaty do mięsa wieprzowego gochujang bulgogi BBQ O’Food 

1 kg schabu środkowego 

2 cebule drobno pokrojone 

3 łyżki oleju 

2 łyżki drobno pokrojonego szczypiorku 

1 żółtko 

 

Marynata:

2 łyżki Sosu ostrygowego House of Asia

2 łyżki Sosu sojowego jasnego House of Asia

Pieprz czarny do smaku 

 

Sos

150 ml Sosu teriyaki House of Asia

100 ml wody 

 

Sposób przygotowania: 

  1. Wymieszaj w misce składniki marynaty i przełóż do niego schab, odstaw do lodówki na minimum godzinę, a najlepiej na całą noc. 
  2. Grzyby przepłucz pod bieżącą wodą, pokrój w drobną kostkę i podsmaż na oleju z cebulą, pastą z czosnku, pod koniec dodaj marynatę gochujang, 1 łyżkę szczypiorku oraz żółtko, całość wymieszaj i przełóż do rękawa cukierniczego.
  3. Przy pomocy noża zrób kieszeń w schabie i napełnij ją farszem. Następnie obsmaż mięso na patelni z każdej strony na rumiany kolor, wstaw do piekarnika rozgrzanego do 160°C na około 60 minut. 
  4. Przygotuj sos: do rondla wlej sos teriyaki, wodę, pozostałość farszu i całość doprowadź do wrzenia. 
  5. Mięso wyjmij z piekarnika pokrój w plastry, polej sosem i posyp szczypiorkiem oraz sezamem. 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.