Komunikaty PR

Sekretny składnik w Ketchupach Kieleckich

2022-06-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Ketchupy Kieleckie produkowane przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” goszczą na stołach Polaków już od kilkunastu lat. W ofercie firmy znajdziemy różne ich wersje, zarówno te najbardziej popularne (łagodny i pikantny z dodatkiem papryczki chilli) jak i mniej oczywiste np. skierowany dla dzieci Ketchupik, zawierający w swoim składzie przecier jabłkowy. Wspomniane sosy wyróżniają się nie tylko gęstą konsystencją, bogatym i apetycznym aromatem, ale przede wszystkim niepowtarzalnym pomidorowym smakiem, który zawdzięczają…

…pulpie pomidorowej. A cóż to za tajemniczy składnik? Za tym określeniem kryją  się  starannie wyselekcjonowane, soczyste i dojrzałe w śródziemnomorskim słońcu włoskie pomidory, których smak Polacy tak bardzo kochają. Podczas produkcji wspomnianego składnika warzywa poddane są wyłącznie procesowi rozcierania i odparowywania. To właśnie tak przygotowana pulpa sprawia, że opisywane sosy są nie tylko wyjątkowo pyszne i aromatyczne, ale bardzo… naturalne w smaku. W składzie Ketchupów Kieleckich znajdziemy także koncentrat pomidorowy, wodę, paprykę suszoną i naturalne przyprawy. Nie znajdziemy tam zaś substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku itp.

Ketchupy Kieleckie, zarówno w wersji łagodnej, jak i pikantnej, doskonale sprawdzają się do kanapek, zapiekanek, marynat i dressingów, ale także ze względu na praktyczne, plastikowe opakowanie - podczas pikników czy grillowania na świeżym powietrzu. Niedawno zostały wyposażone w nowe nakrętki, dzięki którym są łatwiejsze i wygodniejsze w precyzyjnym dozowaniu, szczególnie w warunkach plenerowych.

Sugerowana cena Ketchupu Kieleckiego łagodnego i pikantnego: ok. 4,7 zł brutto / 500g

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.