Komunikaty PR

Serek z krówką – poznaj historię kultowego produktu marki Rolmlecz

2020-07-22  |  15:00

Kultowy „serek z krówką”

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od lat 80-tych XX wieku. Najbardziej rozpoznawalnym produktem jest waniliowy serek homogenizowany, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”. To właśnie ona wzbudza ogromną sympatię, a jej wizerunek jest nierozerwalnie związany z marką od 1974 roku. Od tamtej pory opakowanie przechodziło jedynie subtelne modyfikacje szaty graficznej, pozostając niemal niezmienione po dziś dzień. Kolorystyka oraz układ poszczególnych elementów dają serkowi rozpoznawalność.

„O wyjątkowości smaku serka Rolmlecz decydują świeże surowce oraz oryginalna technologia produkcji, która zapewnia bardzo krótki czas ich przetwarzania. Zaufanie i sympatia, jaką konsumenci go obdarzają jest dla nas powodem do dumy już od blisko pół wieku. Serek doceniany jest nie tylko za smak, konsystencję, ale także wierność tradycji, czyli sprawdzonej recepturze, która gwarantuje niezmienną jakość” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol, producenta serka Rolmlecz.

Ciągle na czasie

Mimo upływu lat i zmieniających się potrzeb oraz preferencji konsumentów, serek Rolmlecz cieszy się niesłabnącą popularnością. Z coraz większą uwagą czytamy etykiety, bo wiemy, w jak istotnym stopniu skład produktu przekłada się na jego smak oraz jakość. Serek Rolmlecz z krótką i czystą etykietą, idealnie wpasowuje się w dzisiejsze oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe.

Różne oblicza serka

Serek homogenizowany to nie tylko przekąska czy deser, to także idealna baza do różnych potraw, zarówno słodkich, jak i wytrawnych. Każdy może wybrać swój ulubiony smak, bo waniliowego oraz tego z dodatkiem laski wanilii, Rolmlecz oferuje jeszcze serek truskawkowy i czekoladowy oraz naturalny, który doskonale komponuje się z owocami i warzywami. Taki produkt zawsze warto mieć w lodówce. Brak pomysłu na kolację? Wykorzystaj go do naleśników lub placuszków! Nie masz drugiego śniadania do szkoły dla dziecka? Zapakuj do plecaka kultowy „serek z krówką”. Możliwości jest wiele - użyj go do wypieków albo do przygotowania przekąsek dla znajomych.

Łączy pokolenia

Rzadko spotyka się produkty, które smakują tak samo wnukom, jak i dziadkom. Starsi pamiętają, jak kupowali serek swoim dzieciom, obecnym rodzicom kojarzy się z czasem dzieciństwa, gdy był on dla nich rarytasem, a w sklepach nie było dużego wyboru słodkich przekąsek. Dla dzieci to pyszna przekąska, po którą mama i tata pozwalają sięgać bez ograniczeń i wyrzutów sumienia. Od ponad 40 lat Rolmlecz cieszy się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.

Symbol Radomia

W 2018 roku serek z krówką doczekał się swojego pomnika w Radomiu! Rzeźba z brązu, przedstawiająca opakowanie serka, stanęła w centrum miasta. Marka czerpie z tradycji, podkreśla pochodzenie oraz sposób wytwarzania wyrobów według regionalnych receptur. Pozwala cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku. Warto doceniać to, co polskie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.