Komunikaty PR

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

2024-12-31  |  10:00
Biuro prasowe

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.

W prowadzonej kampanii Piątnica podkreśla rolę Skyrów jako smacznej, pożywnej przekąski, idealnej dla osób prowadzących intensywny tryb życia. Bohaterowie spotów reklamowych – przedstawieni podczas codziennych czynności, takich jak trening, praca czy zabawa z dziećmi – sięgają po Skyry, które dodają im energii i sił do działania. Dzięki prostemu, naturalnemu składowi oraz gęstej, kremowej konsystencji, produkty te spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów.

Skyry z Piątnicy mają moc

Skyry OSM Piątnica dostępne są w wielu wariantach smakowych – zarówno w formie pitnej, jak i łyżeczkowej. To propozycje stworzone z myślą o różnorodnych gustach konsumentów, które jednocześnie wpisują się w globalny trend poszukiwania funkcjonalnych produktów spożywczych.

Skyry z Piątnicy są uwielbiane przez konsumentów ze względu na pyszne owocowe smaki oraz dużą zawartość białka. Często wybierane są jako pożywna przekąska, ale równie często stanowią inspirację do przygotowywania wyśmienitych potraw na ich bazie. Podążając za preferencjami konsumentów, OSM Piątnica rozwija ofertę, wprowadzając nowe smaki. Najnowsze propozycje to entuzjastycznie przyjęte na rynku Skyry pitne nektarynka z maliną, kokos z ananasem oraz wiśnia.

Kampania reklamowa

Kampania promocyjna Skyrów z Piątnicy obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Jej celem jest dalsze umacnianie pozycji marki na rynku oraz zachęcenie nowych konsumentów do „Przejścia na dobrą stronę mocy”.

Zobacz spot: https://youtu.be/B5yRS9zfk6M

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.