Śliwka Nałęczowska – podaruj słodycz, która inspiruje!
Święta to niezwykły czas nasycony aromatami, smakami i bliskością. To wtedy radość obdarowywania nabiera szczególnego znaczenia, a subtelne gesty stają się magią. Tak samo jest z nową, wyjątkową odsłoną Śliwki Nałęczowskiej z dodatkiem cynamonu i jej klasyczną wersją, która gości w polskich domach od ponad 60 lat, stanowiąc nieodłączny element świątecznego stołu. Bo jak lepiej można wyrazić miłość niż poprzez zmysłową słodycz Śliwki Nałęczowskiej?
Śliwka Nałęczowska łączy w sobie wykwintną czekoladę, aksamitny krem i soczystą polską śliwkę. To nie tylko pralina, lecz także opowieść o tradycji, historii i radości dzielenia się tym, co najlepsze w magicznym okresie świąt.
Dlatego marka Śliwka Nałęczowska z myślą o tym szczególnym czasie, stworzyła wyjątkową edycję swojego kultowego produktu, wzbogacając go o delikatną nutę cynamonu. To jednak nie koniec niespodzianek – również klasyczna wersja przybrała nową, zimową szatę w postaci biało-złotych płatków śniegu, podkreślającą atmosferę niezwykłych chwil. Poznaj pełnię smaku i stylu w każdym kęsie, nadając niepowtarzalny charakter świątecznym momentom.
Śliwka Nałęczowska w zimowej odsłonie oraz z dodatkiem cynamonu to zaproszenie do odkrywania nowych zmysłowych doświadczeń, które najlepiej dzielić z najbliższymi.
- Producent: Colian Sp. z o.o.
- Marka: Solidarność, Śliwka Nałęczowska
- Produkt: Śliwka Nałęczowska z cynamonem, 190 g, cena det. ok.18 zł/szt.
- Produkt: Śliwka Nałęczowska 300 g, cena det. ok. 30 zł/szt.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.