Komunikaty PR

Słodka inicjatywa Green Caffè Nero

2021-03-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 0.33 MB )

Święta Wielkanocne to czas, kiedy wszyscy chcemy być razem. To okres, w którym chcemy oderwać się od trudów dnia codziennego, cieszyć się nadejściem wiosny i wspaniałymi przysmakami wielkanocnymi. Wzorem minionego okresu bożonarodzeniowego i tym razem Green Caffè Nero przygotowało dla swoich gości szeroką ofertę domowych ciast do zakupu w całości. Święta to też okazja, aby zrobić coś dobrego dla drugiego człowieka – z każdego zakupionego całego ciasta w kawiarniach Green Caffè Nero przekaże 5 zł na rzecz Przychodni dla Bezdomnych w Warszawie, prowadzonej przez Stowarzyszenie „Lekarze Nadziei”. Akcja będzie miała finał w Wielki Piątek.

Poza kawą, Green Caffè Nero znane jest z wypieków wytrawnych i słodkich, a wielu gości często zagląda do kawiarni właśnie po to, aby w towarzystwie kawy skosztować kawałek ciasta. Stąd pomysł, aby na Wielkanoc w domowym zaciszu można było też cieszyć się słodkościami z jej oferty.

Green Caffè Nero oferuje atrakcyjną cenę na całe ciasta, z góry zapewniając rabat cenowy względem standardowych cen ciast w kawiarni w przeliczeniu na jedną porcję. Zamówienia można składać w każdej kawiarni Green Caffè Nero do godz. 11.30 w dniu 30 marca 2021 roku, a gotowe zamówienia należy odbierać w dniach 2 i 3 kwietnia 2021 roku (Wielki Piątek i Wielka Sobota) w tej samej kawiarni w godzinach jej pracy.

Jak w przypadku innych akcji Green Caffè Nero, tak i tym razem marka włącza się w działania na rzecz lokalnych społeczności i osób najbardziej potrzebujących. W geście solidarności firma postanowiła tym razem wesprzeć Przychodnię dla Bezdomnych w Warszawie, prowadzoną przez Stowarzyszenie „Lekarze Nadziei”.

– Jako Green Caffè Nero regularnie pomagamy lokalnym społecznościom i potrzebującym. To bardzo ważny element naszego zaangażowania, dlatego i tym razem chcemy, aby nasza akcja była pożyteczna – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Przychodni dla Bezdomnych przekażemy 5 zł od każdego zakupionego całego ciasta z oferty wielkanocnej, dzięki czemu możliwe będzie uzupełnienie wyposażenia przychodni. W okresie przedświątecznym będziemy ponadto dostarczać do przychodni nasze słodkości, którymi w tym świątecznym okresie będą mogli się dzielić bezdomni pacjenci i personel placówki – dodał Adam Ringer.

– Cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie naszych partnerów, którzy pomagają nam w zdobyciu zaopatrzenia w środki higieniczne oraz odzież. Pomagamy pacjentom w kryzysie bezdomności, którzy wymagają pilnej opieki medycznej, a wszyscy nasi lekarze pracują w przychodni bezpłatnie, w ramach wolontariatu – powiedziała Agnieszka Fill, kierowniczka przychodni w Warszawie. – Środki zebrane i przekazane przez Green Caffè Nero będą nieocenionym wsparciem w naszych działaniach. Mimo ogromnego zaangażowania naszych lekarzy, nie możemy zapewnić naszym pacjentom przyjemności, a dzięki współpracy z Green Caffè Nero i przekazanym przez firmę słodkościom stanie się to możliwe – serdecznie dziękujemy! – dodała Agnieszka Fill.

Przychodnia dla Bezdomnych mieści się w kontenerze zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Wolskiej 172, który dzięki pomocy woluntariuszy został ocieplony i otynkowany. W tej niewielkiej placówce znalazło miejsce 5 gabinetów lekarskich, w tym 2 zabiegowe: chirurgiczny i stomatologiczny, magazyn i archiwum. Działalność przychodni jest częściowo finansowana przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy oraz Mazowiecki Urząd Wojewódzki. Pozostałe środki placówka uzyskuje od darczyńców oraz przez wpłaty na OPP.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.