Komunikaty PR

Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!

2024-09-10  |  10:24
Biuro prasowe

We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki właśnie. Są one dostępne na napoju roślinnym, a ich wprowadzeniu do menu towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „bo lubię kawę na owsianym”.

Nowe pozycje w karcie dostępne są od 9 września we wszystkich sklepach własnych Tchibo z przestrzenią kawiarnianą. – Schyłek lata w Tchibo smakuje wyjątkowo! Podążając za sezonowością, a co za tym idzie za zmianą aury, wprowadzamy do oferty naszych coffee barów to, czego we wrześniu poszukują w kawiarniach konsumenci. Iced Latte o smaku karmelu i gruszki sprawdzi się na ostatnie, upalne dni, podczas gdy z wariantem Cappuccino o tym samym smaku śmiało można witać jesień – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar.

Słodko-owocowy twist

Iced Latte i Cappuccino od Tchibo od dawna cieszą się popularnością wśród amatorów kawy. Wprowadzone do menu wariacje z syropem karmelowym i purée gruszkowym to połączenie słodkiego smaku z delikatną kwasowością oraz głęboką nutą palonego cukru.

Niepowtarzalne receptury opracowane zostały podczas wspólnych warsztatów baristycznych Tchibo i Danone, producenta napoju owsianego Alpro, który jest w składzie obu przysmaków.

Za roślinne nie płacisz!

W standardowej propozycji kawosze mogą rozkoszować się nowościami serwowanymi z dodatkiem napoju owsianego, zgodnie z hasłem przewodnim kampanii „bo lubię kawę na owsianym”, wspierającej launch produktów. Co istotne – zamawiając gruszkowo-karmelowe napoje kawowe, roślinną alternatywę mleka otrzymujemy za darmo, tj. w cenie zamawianej kawy. Kawy są dostępne w cenie regularnej 21,99zł. Z kolei posiadacze karty Tchibo zapłacą za nie 19,99zł.

Komunikacja sezonowego menu prowadzona jest dwutorowo – w przestrzeni digital, za co odpowiada Agencja GoldenSubmarine, jak i w ramach komunikacji w sklepach własnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.