Komunikaty PR

Słodka Wielkanoc z produktami Colian

2024-02-19  |  13:30
Biuro prasowe

Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki.

Sezonowe hity i nowości

Tegoroczną nowością w ofercie Colian jest Zając Grześki z czekolady mlecznej z chrupiącym nadzieniem. Zabawna postać sygnowana charakterystyczną dla marki literą „G” to doskonała przekąska, a także idealny dodatek do świątecznego koszyczka. Z powodzeniem trafi w gusta zarówno młodszych jak i starszych konsumentów, którzy cenią sobie dystans i nowoczesną formę podania produktu.

Corocznym hitem sprzedażowym Colian są Figurki Goplana o smaku karmelowym z postaciami zajączka, kurczaczka i baranka. Kolekcja dziewięciu postaci sprawdzi się jako dekoracja świątecznego stołu, uzupełnienie koszyczka lub indywidualna, słodka przekąska do kawy.

Limitowane edycje

Wielkanoc to czas, w którym konsumenci poszukują produktów w okazjonalnych opakowaniach. Spełniając te oczekiwania, Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia wychodzą z propozycją eleganckich pisanek opatrzonych charakterystycznymi dla marek motywami graficznymi. Sezonowa puszka może posłużyć jako świąteczna dekoracja, element wielkanocnego stroika lub bardzo stylowy prezent.

Czekoladki z chrupiącymi drobinkami w dwóch wiosennych smakach – to nietypowa propozycja marki Goplana zamknięta w eleganckich kartonikach z nowoczesną szatą graficzną. Wariant o smaku pomarańczowym z mleczną czekoladą pokochają miłośnicy soczystych cytrusów. Natomiast drugi trafi w gusta osób preferujących wyrafinowane połączenia, takie jak niezwykła kombinacja mięty i czekolady deserowej. Dzięki oryginalnej tacce oraz stylowo ułożonym czekoladkom mogą pojawić się one na stole również jako dopełnienie świątecznej dekoracji.

Wśród propozycji marki Goplana znajdują się także: Czekolada Goplana Śmietankowa 40% oraz Czekolada Goplana Klasyczna Mocno Gorzka 75%, po które warto sięgnąć podczas wypoczynku przy świątecznej kawie lub wręczyć jako mały podarunek amatorom klasycznych słodyczy.

Dla miłośników wafli, które mus schrupać zanim znikną polecają się Familijne w limitowanym smaku Malina & Mascarpone. Owocowe nuty idealnie wpisują się w oczekiwania konsumentów, którzy po długiej ziemie poszukują wiosennych, lekkich słodyczy.

Migdały w mlecznej czekoladzie z cynamonem od Jutrzenki to z kolei produkt, który może trafić do koszyczka w roli świątecznego jajka. Zasmakuje każdemu – jest obłędnie pyszny i w sam raz na jeden raz. Dodatek cynamonu czyni go unikalnym.

Klasyki Colian z oferty całorocznej

Wielkanocną ofertę Colian uzupełniają całoroczne klasyk: Galaretki Mella od Goplany w czterech owocowych smakach, szeroka oferta bakalii w czekoladzie marki Jutrzenka, Mini Grześki w czekoladzie deserowej, a także żelki Miśki, żelki Akuku! oraz Złote Praliny od Solidarności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.