Słodka Wielkanoc z produktami Colian
Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki.
Sezonowe hity i nowości
Tegoroczną nowością w ofercie Colian jest Zając Grześki z czekolady mlecznej z chrupiącym nadzieniem. Zabawna postać sygnowana charakterystyczną dla marki literą „G” to doskonała przekąska, a także idealny dodatek do świątecznego koszyczka. Z powodzeniem trafi w gusta zarówno młodszych jak i starszych konsumentów, którzy cenią sobie dystans i nowoczesną formę podania produktu.
Corocznym hitem sprzedażowym Colian są Figurki Goplana o smaku karmelowym z postaciami zajączka, kurczaczka i baranka. Kolekcja dziewięciu postaci sprawdzi się jako dekoracja świątecznego stołu, uzupełnienie koszyczka lub indywidualna, słodka przekąska do kawy.
Limitowane edycje
Wielkanoc to czas, w którym konsumenci poszukują produktów w okazjonalnych opakowaniach. Spełniając te oczekiwania, Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia wychodzą z propozycją eleganckich pisanek opatrzonych charakterystycznymi dla marek motywami graficznymi. Sezonowa puszka może posłużyć jako świąteczna dekoracja, element wielkanocnego stroika lub bardzo stylowy prezent.
Czekoladki z chrupiącymi drobinkami w dwóch wiosennych smakach – to nietypowa propozycja marki Goplana zamknięta w eleganckich kartonikach z nowoczesną szatą graficzną. Wariant o smaku pomarańczowym z mleczną czekoladą pokochają miłośnicy soczystych cytrusów. Natomiast drugi trafi w gusta osób preferujących wyrafinowane połączenia, takie jak niezwykła kombinacja mięty i czekolady deserowej. Dzięki oryginalnej tacce oraz stylowo ułożonym czekoladkom mogą pojawić się one na stole również jako dopełnienie świątecznej dekoracji.
Wśród propozycji marki Goplana znajdują się także: Czekolada Goplana Śmietankowa 40% oraz Czekolada Goplana Klasyczna Mocno Gorzka 75%, po które warto sięgnąć podczas wypoczynku przy świątecznej kawie lub wręczyć jako mały podarunek amatorom klasycznych słodyczy.
Dla miłośników wafli, które mus schrupać zanim znikną polecają się Familijne w limitowanym smaku Malina & Mascarpone. Owocowe nuty idealnie wpisują się w oczekiwania konsumentów, którzy po długiej ziemie poszukują wiosennych, lekkich słodyczy.
Migdały w mlecznej czekoladzie z cynamonem od Jutrzenki to z kolei produkt, który może trafić do koszyczka w roli świątecznego jajka. Zasmakuje każdemu – jest obłędnie pyszny i w sam raz na jeden raz. Dodatek cynamonu czyni go unikalnym.
Klasyki Colian z oferty całorocznej
Wielkanocną ofertę Colian uzupełniają całoroczne klasyk: Galaretki Mella od Goplany w czterech owocowych smakach, szeroka oferta bakalii w czekoladzie marki Jutrzenka, Mini Grześki w czekoladzie deserowej, a także żelki Miśki, żelki Akuku! oraz Złote Praliny od Solidarności.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.