Komunikaty PR

Słodka Wielkanoc z M&M’s

2021-03-24  |  15:35
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.38 MB )

W Szwajcarii, Niemczech i Francji podczas Świąt Wielkanocnych szuka się smakołyków, które schował zajączek. W Polsce, obok tradycyjnego malowania pisanek i śmigusa-dyngusa, „egg hunting” także zyskuje na popularności. W świątecznej limitowanej ofercie Mars Wrigley znalazły się propozycje marki M&M’s® w wielkanocnym wydaniu, które sprawdzą się jako upominki dla najbliższych, świąteczne dekoracje, a także podczas zabawy w szukanie jajek.

W najnowszej sezonowej ofercie Mars Wrigley pojawiły się  M&M’s® Choco Eggs, czyli czekoladowe jajeczka wypełnione miniaturowymi drażami M&M’s®. Są pojedynczo zapakowane, dzięki czemu można włożyć je jako dekorację do wielkanocnego koszyczka. Co więcej, świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w „egg hunting”. Produkt dostępny jest w opakowaniu 70g.

Jednak to nie koniec wielkanocnych niespodzianek od Mars Wrigley. Drugą propozycją przygotowaną na nadchodzące święta są M&M’s® Eggs, czyli minijajeczka z czekolady pokryte nakrapianą skorupką. Nawiązuje ona do popularnego w ostatnich latach trendu w ozdabianiu jajek. M&M’s® Eggs sprawdzą się jako upominek, słodka przekąska do dzielenia się z rodziną lub jako świąteczna dekoracja. Ta limitowana edycja dostępna jest w dwóch wariantach opakowania: 135g i 45g.

Najnowsze produkty M&M’s® Choco Eggs i M&M’s® Eggs są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne ekspozycje z produktami M&M’s®. Na wyróżniających się standach znajdą się nie tylko najnowsze sezonowe propozycje, ale także inne najchętniej wybierane produkty marki.

Wesołych Świąt!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.